Robertson: ''Είναι ένα όνειρο που γίνεται πραγματικότητα''

Γράφει ο Τσακαλέρης Χρήστος...


Ο Andy Robertson χαρακτήρισε σήμερα(σ.σ. χθες) τη μεταγραφή του στη Liverpool ως «ένα όνειρο που έγινε πραγματικότητα» αλλά επιμένει ότι δεν ήρθε στο Anfield απλά για να βρίσκεται στην ομάδα.










Ο Σκωτσέζος αμυντικός ολοκλήρωσε τη μετακίνησή του από την Hull City την Παρασκευή, υπογράφοντας μακροπρόθεσμο συμβόλαιο για να ενισχύσει τις επιλογές των Reds στην θέση του αριστερού μπακ πριν την έναρξη της σεζόν 2017-18.

Καθισμένος κάτω με την LFCTV μετά την ολοκλήρωση της υπογραφής, ο Robertson δεν θα μπορούσε να κρύψει την απόλαυση του για το άλμα σε μια ομάδα που θα προσφέρει Champions League τη χρονιά που έρχεται.

Αλλά έθεσε επίσης σαν στόχο τη μονιμοποίησή του στη βασική ενδεκάδα του Jürgen Klopp το συντομότερο δυνατό.

Δείτε τι είπε παρακάτω ο Andrew Robertson, μπροστά στην κάμερα:

Andy, συγχαρητήρια. Πως νιώθεις που υπέγραψες με τη Liverpool?

Είναι λίγο σουρεαλιστικό τώρα. Προφανώς είμαι ευτυχής. Υπήρξαν πολλές εικασίες τις τελευταίες δύο εβδομάδες, αλλά χαίρομαι που η συμφωνία τελικά έγινε και είμαι παίκτης της Liverpool.

Ποια ήταν η αντίδρασή σου όταν πρωτοάκουσες ότι η μεταγραφή σου εδώ μπορεί να είναι πολύ κοντά?

Όταν ένας σύλλογος σαν αυτόν έρχεται και σου χτυπάει, δεν έχεις πολλές ευκαιρίες προφανώς, οπότε αρχίζεις να σκέφτεσαι πώς θα έπρεπε να παίζεις για έναν τέτοιο σύλλογο και πως θα είναι να παίξεις με τους παίκτες που είναι εδώ, έτσι είναι ένα φυσικό πράγμα να το σκέφτεσαι αυτό. Αλλά μου αρέσει να σκέφτομαι ότι ήμουν αρκετά συγκεντρωμένος και δεν το άφησα να γυρίζει στο κεφάλι μου ή τίποτα τέτοιο, απλά επικεντρωνόμουν στη Hull. Αλλά όταν ήρθα στην προετοιμασία, υπήρχαν πολλές εικασίες, προσπαθούσα να επικεντρωθώ στο να είμαι έτοιμος που είναι το πιο σημαντικό, αλλά σκέφτηκα ότι η κίνηση θα μπορούσε να είναι πολύ κοντά.

Όταν από πιθανότητα έγινε ποια βεβαιότητα, πως ένιωσες τότε? Σε ποιον το είπες πρώτα?

Νομίζω ότι όταν πήρα το τηλεφώνημα για να μου πουν ότι «η μεταγραφή είναι σχεδόν τελειωμένη», η κοπέλα μου καθόταν δίπλα μου οπότε φυσικά το είπα σε εκείνη πρώτα και πετούσαμε στα σύννεφα και ήμασταν ευχαριστημένοι. Η επόμενη κλήση έγινε προφανώς στους γονείς μου. Η οικογένειά μου είναι υπερήφανη για αυτό που έχω επιτύχει μέχρι τώρα και είναι πολύ χαρούμενοι με αυτήν τη μεταγραφή, καθώς και εγώ βέβαια. Όλοι ανυπομονούμε να είμαστε μέλη της οικογένειας της Liverpool τώρα.

Ποια ήταν η αντίδραση της κοπέλας σου λοιπόν?

Ήταν απλά ανακουφισμένη και χαρούμενη που τελικά πήρα αυτήν τη μεγάλη μεταγραφή. Νομίζω ότι ήταν πιο ενθουσιασμένη για τη μετάβαση στο Liverpool ως πόλη από οτιδήποτε άλλο! Νομίζω ότι θα είναι ευχαριστημένη με αυτό.

Δεν είναι πολλοί οι παίκτες που έχουν την ευκαιρία να παίξουν σε ομάδες με τέτοιο βεληνεκές. Νιώθεις ξεχωριστά?

Φυσικά. Δεν υπάρχουν πολλά, αν υπάρχουν, πιο ξεχωριστά σωματεία από τη Liverpool. Όταν μεγαλώνεις ως παιδί, ονειρεύεσαι να παίζεις σε μεγάλα κλαμπ όπως η Liverpool και το να το κάνεις αυτό πραγματικότητα είναι ένα όνειρο που έγινε πραγματικότητα για μένα. Απλώς θέλω να αποδείξω στους ανθρώπους ότι μπορώ να τα καταφέρω σε αυτό το επίπεδο και ελπίζω να το καταφέρω αυτήν τη χρονιά και να συνεχίσω να κάνω καλά πράγματα για αυτόν το σύλλογο.










Πως ένιωσες που φόρεσες για πρώτη φορά τα χρώματα της ομάδας για πρώτη φορά?

Μου έφεραν ένα ρούχο της προπόνησης, ενώ έβλεπα τις εξετάσεις καρδιάς και νομίζω ότι τότε ένιωσα πραγματικά σαν στο σπίτι μου. Βλέπεις τελικά τα χρώματα και το σήμα και νομίζεις ότι «αυτός είναι ο σύλλογος που εκπροσωπώ τώρα». Ήταν μια ξεχωριστή στιγμή για μένα και δεν μπορώ να περιμένω για να φορέσω τώρα τη φανέλα.

Ποιες είναι οι μνήμες μου παρακολουθώντας τη Liverpool από μακριά όλα αυτά τα χρόνια?

Η τελευταία μου μνήμη είναι πολύ καλή - κερδίσαμε με τη Hull στο K-COM! Αλλά στην αρχή της σεζόν ήρθαμε στο Anfield και κρυβόμασταν. Παίζαμε με παίκτη λιγότερο από τις αρχές και νομίζω ότι ήταν πέντε ή 6-1 εκείνη την ημέρα και ήταν πιθανώς το μεγαλύτερο παιχνίδι ποδοσφαίρου που έχω παίξει μέχρι σήμερα! Αυτή είναι η ποιότητα αυτών των παικτών - μπορούν να το κάνουν σε οποιαδήποτε ομάδα, πιστεύω, σε αυτό το group παικτών. Αλλά καταφέραμε να πετύχουμε μια ζωτικής σημασίας νίκη στο KC την τελευταία φορά και καταφέραμε να σταματήσουμε τον κίνδυνο, αλλά όταν παίζεις με ένα τέτοιο club πρέπει να είσαι επιφυλακτικός από όλους σε ολόκληρο το γήπεδο και είμαι ευτυχής που είμαι τώρα μέρος αυτού.

Πόσο νομίζεις ότι θα σε βοηθήσει η εμπειρία σου στην Premier League?

Είχα δύο καλές σεζόν στην Premier League. Και οι δύο προφανώς τελείωσαν με απογοήτευση, με υποβιβασμό, αλλά με την εμπειρία που κερδίζεις από αυτό, παίζοντας με παίκτες κορυφαίας ποιότητας και το να έρχεσαι αντιμέτωπος με ομάδες όπως η Liverpool και γνωρίζοντας ποια είναι τα πρότυπα σε αυτά τα club, σε βοηθάει πολύ. Μην με παρεξηγήσετε, θα είναι μια αλλαγή για μένα να κυριαρχήσω στα παιχνίδια εδώ, γιατί στη Hull καθόμασταν πίσω και ήμασταν πάντα το αουτσάιντερ. Όταν είσαι το φαβορί αυτό σου δίνει μια πρόσθετη πίεση, αλλά η πίεση είναι ότι μπορείς να δεις τους παίκτες εδώ να το απολαμβάνουν και ελπίζω ότι θα το απολαύσω κι εγώ.

Ποια είναι η μεγαλύτερη αλλαγή στο παιχνίδι σου από τότε που ήρθες στην Αγγλία, από την Σκωτία?

Νομίζω ότι αμυντικά έχω φτάσει στα όριά μου από τότε που βρισκόμουν ως νεαρό αγόρι από την Dundee United. Νομίζω ότι η σεζόν στο πρωτάθλημα ήταν κρίσιμη για μένα, όταν έπαιζα πάνω από 50 παιχνίδια και προφανώς ήμασταν εκεί και παλεύαμε. Από την άλλη πλευρά, το αμυντικό μου παιχνίδι πήγε καλά και ο Steve Bruce ήταν ένα τεράστιο κομμάτι αυτού και νιώθω ότι όταν ο Marco Silva ήρθε τον Ιανουάριο, πήγε το παιχνίδι μου σε ένα εντελώς νέο επίπεδο. Μου έδωσε μια εντελώς νέα κατανόηση του παιχνιδιού και είναι μία που θα συνεχίσω πάντα. Ξέρω ότι ο προπονητής εδώ θα με πάει, ελπίζω, στο επόμενο επίπεδο.

Μίλησες καθόλου με τον Lazar Markovic, με τον οποίο ήσασταν συμπαίκτες πέρσι, σχετικά με τη ζωή στο Liverpool?

Όχι, όχι με τον τρόπο που εξελίχθηκαν τα πράγματα. Ήταν στον τύπο για μερικές εβδομάδες, αλλά όλα ήταν αρκετά γρήγορα τις τελευταίες δύο μέρες που ολοκληρώθηκε η μεταγραφή. Έπρεπε να πετάξω πίσω από την Πορτογαλία και να κάνω τον δρόμο μου εδώ, οπότε μόλις κατάφερα να τον δω έξω για μερικά λεπτά εδώ, αλλά όχι, δεν κατάφερα να του μιλήσω για το θέμα. Αλλά δεν χρειάζεται να μιλήσεις με κάποιον για να μάθεις τι χρειάζεται για να παίξεις σε αυτόν το σύλλογο και τι προσδοκούν οι οπαδοί εδώ.

Δώσε μας ένα ιστορικό της καριέρας σου πριν μετακινηθείς στη Hull. Έπρεπε να αντιδράσεις σε κάποιες καταστάσεις για να φτάσεις εδώ που είσαι σήμερα...

Φυσικά. Νομίζω ότι γίνεται όλο και πιο συνηθισμένο το γεγονός ότι πολλοί ποδοσφαιριστές το κάνουν τώρα, αφού απορριφθούν σε τόσο μικρή ηλικία και δεν είμαι διαφορετικός. Ήμουν στην Celtic όταν ήμουν νεότερος και κατέληξα να με αποδεσμεύσουν όταν ήμουν 15. Πήρα την απόφαση να πάω στην Queen's Park και ήμουν εκεί για τρία χρόνια στη β' ομάδα και στη συνέχεια ευτυχώς κατάφερα να φτάσω ένα χρόνο στην πρώτη ομάδα, όταν οι Rangers ήταν στο πρωτάθλημα. Υπήρχε αρκετή πίεση γύρω από την τρίτη κατηγορία εκείνη τη στιγμή και πιστεύω ότι με βοήθησε να παίζω ενάντια στους Rangers σε ένα πλήρες γήπεδο στο Ibrox, κάτι που μου έδωσε εμπειρίες που δεν θα είχα αν δεν ήταν για την κατάστασή τους.

Μετά προφανώς πήγα στη Dundee United για ένα χρόνο και ήταν μια εποχή όνειρο για μένα, δεν θα μπορούσα να το έκανα πολύ καλύτερα. Το να με καλέσουν στην Εθνική Σκωτίας ήταν κάτι που ονειρευόμουν από μικρό παιδί και για να το πετύχω αυτό το πρώτο έτος στο επαγγελματικό ποδόσφαιρο ήταν μια τεράστια τιμή για μένα και όλη μου την οικογένεια. Στη συνέχεια ο Steve Bruce πήρε μια ευκαιρία με μένα, κατέβηκα εδώ και νομίζω ότι τα πήγα αρκετά καλά από την αρχή. Πέταξα στο QPR και από εκεί δεν κοίταξα πίσω πραγματικά. Στην πρώτη μου σεζόν, είχα ίσως μερικούς τραυματισμούς που δημιούργησαν ένα μικρό εμπόδιο στην πρόοδο μου, αλλά από τότε ήμουν πολύ καλά και η Hull ήταν υπέροχη για μένα.










Πως προχώρησες μετά την απογοήτευση της αποδέσμευσης από τη Celtic?

Στην αρχή ήταν δύσκολο γιατί μεγάλωσα σε μια οικογένεια όπως αυτή της Celtic, πήγαινα σε κάθε παιχνίδι εντός και εκτός και το να αποδεσμευτείς από τους ήρωες της παιδικής σου ηλικίας, είναι δύσκολο. Την επόμενη σεζόν στο Queen's Park, με τον τρόπο που έπαιζα, δεν ήμουν ο ίδιος και σκεφτόμουν να τα παρατήσω, θα ήταν ψέμα εάν πω ότι δεν το σκέφτηκα ποτέ. Αλλά την επόμενη σεζόν, μου έδωσαν πίστη και κατάφερα να επαναφέρω την εμπιστοσύνη μου και μετά προχώρησα από εκεί. Από εκείνη την στιγμή, δεν έχω κοιτάξει πραγματικά πίσω.

Η Queen's Park είναι μια ερασιτεχνική ομάδα οπότε έπρεπε να δουλεύεις καθώς έπαιζες για αυτούς - πως τα συνδύασες αυτά τα δύο? Αρκετά διαφορετικά από την κατάσταση που βρίσκεσαι τώρα...

Φυσικά. Ευτυχώς υπήρχε ένας άνθρωπος που ήταν μια τεράστια βοήθεια για όλους τους νέους παίκτες. Με βοήθησε αρκετά με το να με πάρει στη δουλειά μαζί του που δούλευε στο Hampden, το οποίο μου έδωσε χρήματα στην τσέπη μου εβδομάδα παρά εβδομάδα, κάνοντας 9-5, αλλά είναι πολύ πιο δύσκολο να προπονηθείς στις έξι το βράδυ όταν δουλεύεις 9-5! Αλλά το όνειρό μου ήταν πάντα να γίνω επαγγελματίας ποδοσφαιριστής. Ευτυχώς, στη μία σεζόν που ήμουν στην πρώτη ομάδα της Queen's Park, η μαμά και ο μπαμπάς μου με στήριξαν οικονομικά και είπαν ότι μπορείς να προσπαθήσεις ένα χρόνο και να προσπαθήσεις να το κάνεις, αλλά μετά θα πρέπει να κοιτάξεις και άλλες επιλογές. Αλλά ευτυχώς όλα έγιναν και απλά ήταν γραφτό να συμβεί.

Το να έρθεις από εκεί εδώ σε τόσο μικρό χρονικό διάστημα πρέπει να ταρακούνησε λίγο το μυαλό σου...

Φυσικά, όλα συνέβησαν μέσα σε διάστημα πέντε ετών, που είναι ένα μικρό χρονικό διάστημα στη διάρκεια της ζωής σου. Αλλά είμαι ένας από αυτούς τους ανθρώπους που θέλουν απλά να κοιτάξουν προς τα εμπρός, δεν βλέπω πραγματικά τις μέρες στην Queen's Park και τις ημέρες στη Dundee United τώρα. Η Hull, αυτό το κομμάτι της ζωής μου τώρα έρχεται στο τέλος της, αλλά θα ήθελα περισσότερο να περιμένουμε να δούμε τι μπορώ να κάνω στη Liverpool τώρα, να δω πώς μπορώ να δοκιμάσω τον εαυτό μου ενάντια στους καλύτερους και να παίξω με τους καλύτερους και να δω σε τι επίπεδα μπορώ να πάω. Ας ελπίσουμε ότι είναι ένα μέρος όπου θα παίζω κάθε εβδομάδα σε υψηλό επίπεδο και να είμαι ένας παίκτης όπου οι οπαδοί θα μπορούν να είναι περήφανοι.

Πιστεύεις ότι η ιστορία σου σημαίνει ότι δουλεύεις πιο σκληρά τώρα? Τα πράγματα δεν ήρθαν ουρανοκατέβατα για σένα...

Θα έλεγα έτσι. Προφανώς, είμαι ακόμα σε επαφή με τα παιδιά που έπαιξα στην Celtic που ήταν στη νεολαία μέχρι το περασμένο έτος, είναι ακόμα στα U20s στην ηλικία των 21, 22. Σε αυτό το σημείο, έχω ήδη παίξει πάνω από 100 επαγγελματικά παιχνίδια για την Queen's Park, την Dundee United και τη Hull και αυτή είναι η εμπειρία που δεν παίρνεις. Παίζοντας στην τρίτη κατηγορία στη Σκωτία, βλέπεις κάποια πράγματα εκεί και είναι εντελώς διαφορετικό από την αίγλη της Premier League. Αλλά σε κάνει να εκτιμάς κάθε λεπτό που παίρνεις στην δουλειά και να παίζεις και αυτό είναι κάτι που πάντα θα κουβαλάω μαζί μου.

Έχεις ήδη προοδεύσει και σε διεθνές επίπεδο. Πόσο πολύ σε έχει βοηθήσει η εμπειρία του να παίζεις με την Εθνική Σκωτίας?

[Ήταν] πολύ σημαντική εμπειρία. Ως παιδί ονειρευόμουν να παίζω για τη Σκωτία. Για να εκπροσωπήσεις τη χώρα σου είναι η μεγαλύτερη τιμή για κάποιον, ειδικά για τον λαό της Σκωτίας, το παίρνουν πολύ παθιασμένα και ευτυχώς κατάφερα να φτάσω τις 15 ή 16 συμμετοχές τώρα και θέλω να συνεχίσω. Όταν έκανα το ντεμπούτο μου ήταν η πιο περήφανη στιγμή της καριέρας μου και για να βρω τις εμπειρίες όπως το παιχνίδι της Σκωτίας κατά της Αγγλίας [τον Ιούνιο του τρέχοντος έτους], το πώς οι οπαδοί αντιδρούσαν στο δεύτερο γκολ, είναι οι εμπειρίες που δεν θα είχα αν δεν έπαιζα ποτέ σε διεθνές επίπεδο, οπότε είμαι ευγνώμων που είμαι στην Εθνική και ελπίζω να είμαι σε αυτήν για πολύ καιρό.

Έχεις έρθει αντίπαλος με κάποιους από τους νέους σου συμπαίκτες και σε συλλογικό αλλά και σε διεθνές επίπεδο - ποια είναι η εκτίμησή σου για την ποιότητα της ομάδας της οποίας αποτελείς πλέον κομμάτι?

Το είπα αμέσως μόλις βγήκα από το γήπεδο, σκέφτηκα σε αυτό το παιχνίδι [ Σκωτία εναντίον Αγγλίας τον Ιούνιο] ότι ο Lallana ήταν ο καλύτερος παίκτης στο γήπεδο. Ο τρόπος με τον οποίο διαχειριζόταν το παιχνίδι, μας προκάλεσε όλα τα προβλήματα. Ο Lallana ήταν διαφορετική κλάση εκείνη την ημέρα. Προφανώς βλέπεις τους παίκτες παγκόσμιας κλάσης που έχουν σε αυτό το club και έχεις έρθει εναντίον τους στη Hull, μπορούν να σε 'διαλύσουν' σε ένα δευτερόλεπτο. Αυτό είναι κάτι που θέλω να συμμετάσχω και θέλω να τους βοηθήσω να το κάνουν αυτό. Ανυπομονώ να προπονηθώ με αυτούς τους παίκτες και να μπορέσω να δουλέψω μαζί τους.










Ο Lallana σε εντυπωσίασε σε διεθνές επίπεδο, αλλά υπάρχει ένας παίκτης της Liverpool που να θαύμασες από μακριά? Ή σε έχει εντυπωσιάσει όλη η ομάδα?

Νομίζω ότι είναι η ομάδα ως σύνολο. Νομίζω ότι ο προπονητής βασίζει την ομάδα στο ομαδικό πνεύμα και μπορείς να δεις ότι είναι τόσο κοντά και έτσι μαζί - μπορείς να δεις ότι με τον τρόπο που γιορτάζουν τα γκολ, κάνουν τα πάντα μαζί στο γήπεδο ακόμα και όταν τα πράγματα ίσως δεν πηγαίνουν καλά για αυτούς. Έτσι νομίζω ότι ως ομάδα, έχουν τόσες πολλές απειλές. Αλλά βέβαια πάντα θα μιλήσουμε για τους Coutinho και Mane, αυτούς που κλέβουν τις επικεφαλίδες και νομίζω ότι είναι διαφορετικής κλάσης παίκτες, κορυφαίοι παίκτες και χαίρομαι που θα παίζω ενάντια σε αυτούς τους παίκτες στην προπόνηση και μαζί τους στα παιχνίδια.

Ποιον στόχο έχεις θέσει για τον εαυτό σου, για τους επόμενους 12 μήνες?

Θέλω μόνο να φτάσω στα επίπεδα φυσικής κατάστασης με τους υπόλοιπους συμπαίκτες μου. Θέλω να απολαύσω την προπόνηση μαζί τους και να παίξω μαζί τους και να απολαύσω το να εκπροσωπώ το σήμα που θα φοράμε. Θέλω να γίνω βασικός παίκτης της ενδεκάδας στη Liverpool. Δεν θέλω να έρθω εδώ και να σκέφτομαι ότι θα είμαι ευτυχισμένος στον πάγκο ή θα είμαι ευτυχισμένος σε μια ομάδα 25 ατόμων. Αυτός δεν είναι ο τύπος του ατόμου που είμαι, θέλω να παίξω. Ξέρω ότι θα είναι σκληρή δουλειά, η σκληρότερη δουλειά που έχω κάνει ποτέ, αλλά είμαι έτοιμος για την πρόκληση και ελπίζω ότι θα μπορέσω να επιτύχω.

Και ποιος είναι ο στόχος για την ομάδα ως σύνολο για αυτήν τη χρονιά?

Νομίζω ότι πρέπει να ανταγωνιστούμε στην κορυφή του πρωταθλήματος, αυτό είναι που κάνουν χρονιά παρά χρονιά. Προφανώς το Champions League είναι μια τεράστια προτεραιότητα και έχουμε τα προκριματικά τις επόμενες εβδομάδες. Πρέπει να προσπαθήσουμε να φτάσουμε στους ομίλους και στη συνέχεια να ξεκινήσουμε από εκεί. Αλλά αυτή η σεζόν έχει να κάνει με το Champions League και να παλέψουμε για κάποιον τίτλο. Οι οπαδοί της Λίβερπουλ θέλουν τρόπαια και ελπίζουμε ότι θα μπορέσουμε να ξεκινήσουμε τελικά και να αγωνιστούμε για πρωταθλήματα και τελικά να τα κερδίσουμε και να κάνουμε τους οπαδούς περήφανους για την ομάδα που πηγαίνει στο γήπεδο κάθε μέρα.

Θα ενταχθείς με την ομάδα στη Γερμανία σύντομα. Πόσο ενθουσιασμένος είσαι με το γεγονός ότι θα φορέσεις τη φανέλα για πρώτη φορά, πιθανότατα με ομάδα όπως η Bayern Munich?

Φυσικά, δεν υπάρχει καλύτερο παιχνίδι από το να μπεις κατευθείαν παρά από μια ομάδα παγκόσμιας κλάσης όπως η Bayern Munich. Θα μπορούσε ενδεχομένως να είναι το πρώτο μου παιχνίδι σε ένα φιλικό και είναι ένα που θα περιμένω, αλλά τώρα περιμένω όλους τους συμπαίκτες μου που επιστρέφουν από το Hong Kong για να τους συναντήσω, προσπαθώντας να εγκατασταθώ όσο πιο γρήγορα μπορώ και να προπονηθώ μαζί τους. Είναι ένα ήσυχο μέρος εδώ σήμερα(σ.σ. χθες), έτσι θα είναι καλό όταν όλα τα αγόρια επιστρέψουν και μπορώ πραγματικά να ξεκινήσω τη διαδικασία προσαρμογής.

Πόσο πολύ ανυπομονείς να παίξεις για τον Jurgen Klopp? Τι περιμένεις από αυτήν την εμπειρία?

Ο καθένας μπορεί να δει απλά με το να τον παρακολουθεί στις γραμμές ότι είναι τόσο παθιασμένος και δίνει στον κόσμο και στους παίκτες ώθηση. Αυτός είναι ο προπονητής που θέλεις να παίξεις για αυτόν και δεν είμαι διαφορετικός σε αυτό, μου αρέσει να είμαι παθιασμένος και να προσπαθώ να δίνω ώθηση σε όλους. Θέλω να παίξω για αυτόν και είμαι βέβαιος ότι θα τα πάμε καλά και ανυπομονώ να τον συναντήσω πρώτα και στη συνέχεια να παίξω για αυτόν. Η έναρξη της σεζόν δεν είναι πολύ μακριά, οπότε ελπίζω να προσαρμοστώ το συντομότερο δυνατόν με τον προπονητή και τους παίκτες.

Τέλος, τι περιμένεις περισσότερο από όλα εδώ στη Liverpool?

Το πράγμα το οποίο περιμένω περισσότερο είναι η πρώτη μου μέρα προπόνησης με όλους τους συμπαίκτες μου και στη συνέχεια θα το πάρω βήμα προς βήμα. Ανυπομονώ για το πρώτο μου παιχνίδι και η Premier League δεν είναι πολύ μακριά και ανυπομονούμε για το πρώτο παιχνίδι με τη Watford. Θα είμαι έτοιμος μέχρι τότε, έτοιμος να παίξω και ελπίζω να έχω μια επιτυχημένη σεζόν.

Share on Google Plus

About Chris Tsak

Αρθρογραφούμε για τo "LiverpoolFans.gr" με στόχο την έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωσή σας γύρω από την αγαπημένη μας ομάδα.