Alberto Moreno: "Στη ζωή και στο ποδόσφαιρο είμαι μαχητής"


Συνέντευξη στην Telegraph παραχώρησε ο Alberto Moreno μιλώντας για πάρα πολλά ενδιαφέροντα πράγματα!



Μια μεγάλη συνέντευξη έδωσε ο Ισπανός αριστερός μπακ στην Telegraph και στον δημοσιογράφο Chris Bascombe, μιλώντας για τον ίδιο, το μέλλον του στην ομάδα, τους συμπαίκτες του, κάνοντας και ξεχωριστή αναφορά στον Sadio Mané και στις...πλάκες τους!

Ο Alberto Moreno έψαξε στο κινητό του και βρήκε μια φάση από το ματς της Liverpool με τους Αγίους στο πρώτο εντός έδρας παιχνίδι του Jürgen Klopp, με τον συμπαίκτη του Sadio Mané όταν ακόμα αυτός έπαιζε στην Southampton και θυμήθηκε την στιγμή που έκανε τάκλιν στον Σενεγαλέζο και έτρεξε πιο γρήγορα από εκείνον.

"Θυμάσαι αυτό το τάκλιν; Δεν το θυμάσαι; Θα σου δείξω, κοίτα είμαι πιο γρήγορος!
Αυτό είναι απίστευτο, ήμουν σαν τον Usain Bolt!
Ημουν πίσω του και τον πρόλαβα, του έδειξα το βίντεο και μου είπε ότι δεν ήξερε ότι ερχόμουν, μου αρέσει να αστειεύομαι με τον Sadio!"

"Είναι εκπληκτικό να βλέπεις τον Sadio και τον τρόπο που τρέχει, κουράζομαι να τον παρακολουθώ!
Πρέπει να είναι ένας εφιάλτης για οποιονδήποτε αμυντικό και τώρα έχουμε και τον Salah από την άλλη πλευρά, βρουμ βρουμ (γέλια)!"

Ο Moreno έπαιξε μόλις δύο αγώνες την περυσινή σεζόν, όμως δεν έχασε την πίστη του και ήταν αποφασισμένος να παραμείνει στην ομάδα.

"Η πιο απογοητευτική στιγμή μου, ήρθε στο ξεκίνημα της περυσινής σεζόν όταν δεν έπαιζα.
Προπονήθηκα σκληρά και καλά, όμως ο προπονητής αποφάσισε να παίζει στα αριστερά με τον James Milner.
Δεν ήμουν χαρούμενος, δεν ένιωθα καλά.
Αυτό επηρέασε και την οικογένειά μου, ήταν δυσαρεστημένοι, όλοι αισθανόμασταν άσχημα."

"Αλλά στη ζωή και στο ποδόσφαιρο είμαι μαχητής.
Ποτέ δεν πρέπει να τα παρατάς και όταν είσαι χαμηλά πρέπει να χρησιμοποιήσεις αυτό το κίνητρο για να δουλέψεις σκληρότερα.
Βρήκα τη δύναμη από την οικογένειά μου, τη σύντροφό μου Lilia και την κόρη μου Carla, που γεννήθηκε πέρυσι, απλά κοιτάζοντας το πρόσωπό της ήταν το κίνητρό μου, με σήκωσε."

"Ναι, είναι δύσκολο, αλλά ξέρεις πώς θα αντιδράσεις όταν αντιμετωπίζεις την κατάσταση που δεν αγωνίζεσαι.
Όλοι έχουν προβλήματα στη ζωή, έτσι δεν είναι; Τα προβλήματα ενός ποδοσφαιριστή δεν είναι τίποτα.
Πρέπει μόνο να κοιτάξετε γύρω σας και να δείτε τους ανθρώπους που είναι χειρότερα.
Πρόσφατα, έχω εμπλακεί σε μερικά από τα φιλανθρωπικά ιδρύματα που υποστηρίζει ο σύλλογος, όπως ο Owen McVeigh (ένας 11χρονος φίλαθλος της Liverpool) ο οποίος πέθανε με λευχαιμία και η οικογένειά του προσπαθεί να βοηθήσει άλλα άρρωστα παιδιά.
Όταν ακούς αυτά τα πράγματα, σου δίνει δύναμη επειδή αντιλαμβάνεσαι ότι αυτά που περνάς επαγγελματικά δεν είναι τίποτα και δεν μπορούν να συγκριθούν μεταξύ τους.
Θέλεις να στείλεις όλη την ενθάρρυνση και τη δύναμη στην οικογένειά του και σε εκείνους τους νεαρούς που υποφέρουν. Με άγγιξε συναισθηματικά, γιατί κοίταξα την κόρη μου και ήμουν λυπημένος για τα παιδιά.
Η ζωή είναι πιο σημαντική από οτιδήποτε άλλο.
Πρέπει να πείτε στον εαυτό σας να δώσει τον ίδιο αγώνα που αυτοί οι άνθρωποι έχουν δείξει ενάντια σε πολύ μεγαλύτερες αντιξοότητες."

Ο Ισπανός έχει πλέον να ανταγωνιστεί με τον Andy Robertson για την θέση του αριστερού μπακ και μέχρι τώρα τα πηγαίνει περίφημα. 
"Για να είμαι ειλικρινής, όταν πήραμε τον Andy Robertson μου έδωσε περισσότερη δύναμη και με έκανε να συγκεντρωθώ ακόμα περισσότερο.
Κατά τη διάρκεια των προπονήσεων του καλοκαιριού ο προπονητής άρχισε να χρησιμοποιεί τον Milner στη μεσαία γραμμή, οπότε ήταν επίσης ενθαρρυντικό, ήξερα ότι υπήρχε μια ώθηση για να συνεχίσω να δουλεύω και τα πράγματα θα λειτουργούσαν.
Ένιωσα καλά και σκέφτηκα ότι μπορώ να μείνω εδώ και μπορώ να κάνω εδώ την δουλειά μου.
Προφανώς αισθάνομαι πολύ πιο ευτυχισμένος τώρα."

Ο Moreno υπενθυμίζει το λάθος του στο τελικό του Europa League ενάντια στην Sevilla, την ομάδα που θα αντιμετωπίσει η Liverpool ξανά την Τετάρτη, που πολλοί θεώρησαν ως τη στιγμή που άλλαξε το παιχνίδι και θα μπορούσε να σηματοδοτήσει την αρχή του τέλους για τον ίδιο στο Merseyside. 
"Οι άνθρωποι μιλούν για το λάθος μου, αλλά είμαι αμυντικός και είμαι σε πολλές καταστάσεις σε ένα παιχνίδι.
Κάθε αμυντικός μπορεί να κάνει λάθος.
Ο Sergio Ramos ή ο Thiago Silva έχουν κάνει λάθη και είναι δύο από τους καλύτερους αμυντικούς του κόσμου.
Οι τερματοφύλακες κάνουν λάθη και δέχονται κριτική.
Η ατομική κριτική δεν είναι δίκαιη ή απλή, αλλά πρέπει να την δεχτείς, όλοι είναι ελεύθεροι να κρίνουν και είμαστε στο επίκεντρο, αυτό είναι καλό από την πλευρά μου.
Είμαστε έτοιμοι για τον έπαινο ή τους ανθρώπους που γκρινιάζουν, το έχω συνηθίσει."

"Δεν χάνεις ένα παιχνίδι με έναν μόνο παίκτη, υπάρχουν 11 παίκτες που κερδίζουν ή χάνουν μαζί, αυτός ο τελικός ανήκει στο παρελθόν, οι παίκτες δεν ξοδεύουν μεγάλο διάστημα στις ήττες. Μερικές φορές στα social media είναι άνθρωποι που δεν έχουν πάει στο παιχνίδι, θα διαβάσουν μερικά σχόλια και θα πουν κάτι, αλλά αυτό δεν είναι πάντα ένας πραγματικός προβληματισμός.
Αυτό που κάνω είναι να δουλεύω πιο σκληρά γιατί αγαπώ αυτή την ομάδα, θέλω να είμαι ευτυχισμένος και είμαι χαρούμενος εδώ, γι 'αυτό ήθελα να το πετύχω.
Ναι, είμαι από τη Σεβίλλη και οι φίλοι μου βρίσκονται στη Σεβίλλη αλλά δεν είχα ποτέ την πρόθεση να φύγω.
Είμαι σε έναν μεγάλο σύλλογο, γιατί θα ήθελα να αλλάξω; "

Το επόμενο βήμα για τον Moreno είναι να γίνει σταθερό μέλος της ομάδας που θα κερδίζει τρόπαια.
Για τον Coutinho, ανέφερε σχετικά με την επιστροφή του ότι θα βοηθήσει.
"Η ομάδα τον έχασε επειδή είναι ένας από τους καλύτερους παίκτες στον κόσμο".

"Έχουμε μόνο τρία παιχνίδια έως τώρα, αλλά αυτό που δεν μπορεί κανένας να αμφισβητήσει είναι ότι έχουμε μια μεγάλη ομάδα παικτών και μια εξαιρετική ομάδα.
Όπως λέμε στην Ισπανία, δεν κοστίζει τίποτα να ονειρεύεσαι!"

Επιμέλεια: Μάνος Χαχλιούτης
Share on Google Plus

About Μάνος Χαχλιούτης

Αρθρογραφούμε για τo "LiverpoolFans.gr" με στόχο την έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωσή σας γύρω από την αγαπημένη μας ομάδα.