O Karius είναι έτοιμος να αρπάξει τις ευκαιρίες..μέσω του Champions League!

Γράφει ο Γιώργος Σιδηρόπουλος


Σήμερα το βράδυ (Τρίτη 26/09/2017 , ώρα 21:45)  η Liverpool θα αγωνιστεί εκτός έδρας εναντίον της Spartak Moscow και για τον Loris Karius θα είναι η 3η εμφάνιση με την φανέλα της ομάδας (προηγούμενες 2 εμφανίσεις του : 4-0 vs Arsenal , 2-2 vs Sevilla).

Ο Γερμανός τερματοφύλακας δήλωσε: " Είμαι χαρούμενος που αγωνίζομαι σε αυτή την διοργάνωση, το Champions League είναι κάτι που ονειρεύεσαι να παίξεις."

''Είναι η πρώτη μου χρονιά στο Champions League, αλλά πάνω από αυτό το βλέπω ως μία μεγάλη ευκαιρία να τα πάω καλά και να δείξω στον προπονητή μου ότι είμαι έτοιμος για ότι με χρειαστεί , αν με χρειαστεί και για την Premier League θα είμαι εκεί, είναι μία σπουδαία ευκαιρία για μένα."

" Προς το παρόν θα χρησιμοποιήσω αυτά τα παιχνίδια και να δείξω θετικά στοιχεία, και στη συνέχεια ελπίζω να παίζω και στο Αγγλικό Πρωτάθλημα, που είναι φυσικά ο στόχος μου για το μέλλον."

Για την θέση του τερματοφύλακα και την σχέση του με τον Simon Mignolet, δήλωσε: "Ως τερματοφύλακας, αλλά και για τις άλλες θέσεις, αν ήταν στο χέρι του κάθε ποδοσφαιριστή θα ήθελε να παίζει σε κάθε παιχνίδι, αλλά ο ανταγωνισμός είναι δυνατός." 

"Είμαι σε έναν μεγάλο σύλλογο και πρέπει να πολεμήσω για την θέση μου. Είναι καλό αυτό, σεβόμαστε ο ένας τον άλλον και πιέζουμε ο ένας τον άλλον στην προπόνηση και αυτό είναι το μόνο που μπορούμε να κάνουμε. Η απόφαση, όποια και αν είναι αυτή, είναι καθαρό θέμα του προπονητή, οπότε αυτό δεν μας απασχολεί εμάς, εμείς απλά έχουμε να συγκεντρωθούμε στην δουλειά μας."

Για το δύσκολο παιχνίδι στην Μόσχα, δήλωσε: " Θα είναι δύσκολο. Δεν ξέρω αν κανένας από εμάς έχει αγωνιστεί ξανά εκεί , πάντως το να αγωνιστώ στην Ρωσία είναι κάτι καινούριο για εμένα. " 

" Νομίζω ότι έχουν δυνατή ομάδα, τερμάτισαν πρώτη πέρσυ στο πρωτάθλημά τους μετά είχαν κάποιους τραυματισμούς φέτος. Δεν ξέρω ποιοι θα είναι σε καλή κατάσταση για τον αγώνα αλλά το μόνο σίγουρο είναι ότι θα είναι ένας πολύ δύσκολος αντίπαλος."

" Αλλά θα κοιτάξουμε να χρησιμοποιήσουμε όλη την ποιότητα που διαθέτουμε και να πάρουμε τους πόντους, τους πρώτους μας 3 βαθμούς για την διοργάνωση." 

Τέλος, ο Loris μίλησε και για τον τελευταίο αγώνα της Liverpool (2-3 εναντίον της Leicester) ένα παιχνίδι-θρίλερ που οδήγησε την ομάδα ξανά στις νίκες.

" Φυσικά το αποτέλεσμα πάντα βοηθάει την αυτοπεποίθηση αλλά νομίζω ότι ξέραμε και στα προηγούμενα παιχνίδια που δεν πήραμε το ιδανικό αποτέλεσμα ότι είχαμε κάνει αρκετά σωστά πράγματα μέσα στο γήπεδο, αλλά παρόλα αυτά δουλέψαμε πάνω σε αυτά τα πράγματα που θα μπορούσαμε να κάναμε καλύτερα."

" Ξέρουμε ότι έχουμε ποιότητα αλλά, φυσικά, ένα αποτέλεσμα πριν από το επόμενο παιχνίδι σου δίνει πάντα καλύτερη διάθεση! " 


Πηγή: liverpoolfc.com




Share on Google Plus

About Sid LFC

Αρθρογραφούμε για τo "LiverpoolFans.gr" με στόχο την έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωσή σας γύρω από την αγαπημένη μας ομάδα.