Roberto Firmino: "Δεν το σκέφτηκα για να έρθω στην Liverpool"


Ο Roberto Firmino δήλωσε ότι είναι πολύ χαρούμενος που βρίσκεται στην Liverpool και είναι αισιόδοξος ότι τα επόμενα 100 παιχνίδια του με το σύλλογο θα φέρουν και τρόπαια.


Ο Βραζιλιάνος έφτασε τα 100 παιχνίδια με την Liverpool, βρίσκεται τα τελευταία δύο χρόνια στο Merseyside και ήδη έχει γίνει σύνθημα στα χείλη των φιλάθλων της ομάδας και ο "Bobby" ρωτήθηκε για την προοπτική να παίξει άλλες 100 φορές για τους Reds, δίνοντας σαφείς απαντήσεις για τους στόχους του.

Αναλυτικά τα όσα δήλωσε στο Liverpoolfc.com: "Είναι υπέροχο για μένα, όταν έλαβα την πρόταση να έρθω στη Liverpool ήμουν πολύ χαρούμενος.
Ποτέ δεν το σκέφτηκα δεύτερη φορά για να έρθω στην ομάδα.
Είμαι πολύ χαρούμενος εδώ στο Liverpool, είναι ένας πολύ καλός σύλλογος, σε πολύ υψηλό επίπεδο, ένας μεγάλος σύλλογος."

"Μου αρέσει να παίζω εδώ και είμαι πολύ χαρούμενος που έφτασα στο 100ό μου παιχνίδι.
Ελπίζω ότι θα μπορέσω να παίξω σε ακόμα 100 παιχνίδια με την Liverpool και να επιτύχω πολλά καλά πράγματα, να κερδίσουμε όσο το δυνατόν περισσότερα τρόπαια και να έχουμε επιτυχίες."

Από τότε που μετακόμισε στο Merseyside τον Ιούλιο του 2015, ο Firmino καθιερώθηκε ως αναπόσπαστο μέρος της πρώτης ομάδας της Liverpool, με 27 γκολ μέχρι σήμερα. 
Ωστόσο, ο 26χρονος αισθάνεται ότι έχει πολλά να προσφέρει. 
Ανατρέχοντας στις εμφανίσεις του στα πρώτα του 100 παιχνίδια, δήλωσε: "Είμαι αρκετά ικανοποιημένος γιατί είμαι άνθρωπος που απαιτεί πολλά από τον εαυτό του.
Πάντα θέλω περισσότερα και τίποτα δεν είναι πάντα «τέλειο» για μένα.
Είναι υπέροχο, αλλά θα μπορούσε να είναι καλύτερο.
Αυτό είναι πάντα το είδος της σκέψης μου - να συνεχίσω να θέλω περισσότερα".

Επιμέλεια: Μάνος Χαχλιούτης
Share on Google Plus

About Μάνος Χαχλιούτης

Αρθρογραφούμε για τo "LiverpoolFans.gr" με στόχο την έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωσή σας γύρω από την αγαπημένη μας ομάδα.