Firmino: «Τιμή μου να δουλεύω με τον Klopp!»

Ο Roberto Firmino έχει βελτιώσει σε πολλούς τομείς το παιχνίδι του απ' όταν ήρθε στο Anfield κι ο βασικός παράγοντας γι αυτή τη βελτίωση δεν είναι άλλος από τον Jurgen Klopp. 


Επιμέλεια: Γιάννης Μοσχονάς 


Ο Γερμανός τεχνικός έχει μετατρέψει τον "Bobby" από έναν αποτελεσματικό μεσοεπιθετικό σ ένα σύγχρονο επιθετικό που μαρκάρει, πιέζει, πασάρει και σκοράρει. Δείτε τι δήλωσε ο Βραζιλιάνος για τη συνύπαρξή του με τον προπονητή των «Reds»:

«Είναι πολύ σημαντικός για μένα. Με βοηθάει καθημερινά στις προπονήσεις κι έχω μάθει πάρα πολλά απ' αυτόν. Μου βγάζει τον καλύτερο εαυτό μου κι αποδίδω όσο το δυνατόν περισσότερο υπό τις οδηγίες του. Είναι ένας εξαιρετικός προπονητής κι είναι τιμή μου να δουλεύω μαζί του. Πιστεύω ότι από την άφιξή του κι ύστερα τα πράγματα έχουν αλλάξει προς το καλύτερο.»


Ο διεθνής Βραζιλιάνος όμως δε στάθηκε μόνο στην επιρροή του προπονητή του στο παιχνίδι του, καθώς στη συνέχεια σχολίασε τις απαιτήσεις στη θέση που αγωνίζεται, και κυρίως το συνεχές pressing που είναι βασικό στοιχείο του τρόπου παιχνιδιού της Liverpool:

«Πρεσάρω με ιδιαίτερη ευχαρίστηση. Μου αρέσει να πιέζω την αντίπαλη ομάδα, να κάνω τη ζωή τους δυσκολότερη κι αν καταφέρω να κλέψω τη μπάλα θα είναι πολύ ευκολότερο για μας να σκοράρουμε.»


Τέλος, ο Firmino εκθειάσε την ομάδα, αλλά και τους οπαδούς της- τους οποίους φαίνεται να εκτιμά ιδιαίτερα:

«Είμαι πολύ χαρούμενος που βρίσκομαι σ' ένα τεράστιο club όπως η Liverpool και ζω σ' αυτήν την υπέροχη πόλη. Οι οπαδοί είναι φανταστικοί. Ποτέ δεν είχα πρόβλημα μαζί τους κι ελπίζω αυτό να συνεχιστεί για όσο καιρό αγωνίζομαι εδώ.»
Share on Google Plus

About Unknown

Αρθρογραφούμε για τo "LiverpoolFans.gr" με στόχο την έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωσή σας γύρω από την αγαπημένη μας ομάδα.