MO SALAH: BBC African Player of The Year

Ο Mohamed Salah στέφθηκε σήμερα ως ο Αφρικανός ποδοσφαιριστής του BBC για το έτος 2017.

Γράφει ο Χρήστος Τσακαλέρης...










Ο εξτρέμ της Liverpool κέρδισε το βραβείο από τον συμπαίκτη του Sadio Mane καθώς και τους Pierre-Emerick Aubameyang, Naby Keita και Victor Moses.

Μετά την παρουσίαση του βραβείου από τον Jürgen Klopp στο Melwood, ο Salah είπε στο BBC:   "Είμαι πολύ χαρούμενος που κέρδισα αυτό το βραβείο, είναι ένα ιδιαίτερο συναίσθημα για μένα.

  "Θα ήθελα να τους ευχαριστήσω όλους - τους συμπαίκτες μου και τους ανθρώπους με τους οποίους δουλεύω. Είμαι πολύ χαρούμενος εδώ στη Liverpool, έχω ξεκινήσει πολύ καλά εδώ. Επίσης ο προπονητής με βοήθησε να εγκατασταθώ στην ομάδα.

  "Την περασμένη σεζόν είχα μια πολύ καλή σεζόν με τη Roma, γι 'αυτό πρέπει να ευχαριστήσω τους συμπαίκτες μου [εκεί] και τους συμπαίκτες μου στην εθνική ομάδα.

  "Οι άνθρωποι με τους οποίους δουλεύω είναι πολύ επαγγελματίες και είμαι ευχαριστημένος μαζί τους.

  "[Τώρα] θα ήθελα επίσης να το κερδίσω και το επόμενο έτος!"

Το θαυμάσιο γκολ του Salah στο derby του Merseyside της Κυριακής με την Everton ήταν το νούμερο 19 για τη σεζόν μέχρι τώρα, σε μόλις 24 παιχνίδια μετά την καλοκαιρινή μεταγραφή του από την AS Roma.


  












Τα 13 από αυτά έχουν έρθει στην Premier League, καθιστώντας τον κορυφαίο σκόρερ μέχρι τώρα στη σεζόν.

Στο διεθνές επίπεδο, τα γκολ του Salah βοήθησαν την Αίγυπτο να εξασφαλίσει μια θέση στους τελικούς του Παγκοσμίου Κυπέλλου για πρώτη φορά από το 1990, καθώς σκόραρε δύο φορές - συμπεριλαμβανομένου και ενός πέναλτι στο 95 - για να καταγράψει μια νίκη με 2-1 έναντι του Congo τον Οκτώβριο.

Ο Klopp δήλωσε: "Είναι ένα φανταστικό βραβείο για έναν πολύ καλό παίκτη!

  "Είμαι πραγματικά τυχερός γιατί είχα την ευκαιρία να δουλέψω με μερικούς φανταστικούς, εξαιρετικά καλούς παίκτες - και τώρα είμαι χαρούμενος που το έχω αυτό με τον Mo.

  '' Όταν ξεκίνησα ως προπονητής ήταν παιδί και κανείς δεν μπορούσε να φανταστεί ότι θα συνεργαστούμε μαζί.

  "Το καλό είναι ότι είναι ακόμα νέος, υπάρχει αρκετός χώρος για βελτίωση και εξακολουθούν να υπάρχουν πολλές δυνατότητες για να δουλέψουμε, αλλά έτσι πρέπει να είναι.

  "Είναι μεγάλη χαρά να δουλεύω μαζί του και με τους άλλους παίκτες εδώ. Σε μια καλή μέρα, το κάνουμε εύκολο για τον άλλον γιατί έτσι πρέπει να είναι το ποδόσφαιρο."
Share on Google Plus

About Chris Tsak

Αρθρογραφούμε για τo "LiverpoolFans.gr" με στόχο την έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωσή σας γύρω από την αγαπημένη μας ομάδα.