Ένας πανευτυχής Roberto Firmino!

Μετάφραση: Απόστολος Παπανικολόπουλος

Στιγμές μετά την ανανέωση της συνεργασίας του με την Liverpool, ο Roberto Firmino μίλησε στην LFCTV και είχε πολλά και ενδιαφέροντα να μοιραστεί.

 Ο 26χρονος είναι αδιαμφισβήτητα μια από τις σπουδαιότερες και σημαντικότερες μονάδες της ομάδας και δεν δίστασε να εκφράσει την αγάπη του για τον σύλλογο και τους οπαδούς, να τονίσει την συμβολή του Jurgen Klopp στο νέο συμβόλαιο και να αναφερθεί στους ευρωπαϊκούς στόχους της ομάδας.

Συγχαρητήρια για το νέο σου συμβόλαιο...

Ευχαριστώ πολύ!

Πόσο εύκολη ήταν η απόφασή σου να δεσμεύσεις το μέλλον σου στη Liverpool;

Ναι, ήταν εύκολη. Ο σύλλογος με έχει δεχθεί με απίστευτο τρόπο και έχω εξελιχθεί πολύ εδώ με τη δουλειά μου και την στήριξη όλης της ομάδας. Είμαι πάρα πολύ χαρούμενος  εδώ!

Γιατί εσύ και η Liverpool είστε τόσο καλό ζευγάρι;

Νομίζω πως είναι ένας κύκλος φιλίας στο εσωτερικό του συλλόγου. Όλα ταιριάζουν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Οι συμπαίκτες μου είναι φανταστικοί και είμαι ευγνώμων που μπορώ να παίζω μαζί τους σε αυτό το κλαμπ.

Ο Jurgen Klopp σε περιγράφει ως "η μηχανή". Ποια η γνώμη σου για αυτό;

Νομίζω πως έχει δίκιο όταν το λέει αυτό! Είμαι πραγματικά μια μηχανή -μου αρέσει να βοηθάω τους συμπαίκτες μου και να δίνω πάντα το καλύτερό μου. Παίζω κάθε ματς χωρίς να αφήνω τίποτα πίσω και ελπίζω να συνεχίσω να προοδεύω έτσι για να μπορέσω να βοηθήσω την ομάδα.

Πόσο μεγάλη επιρροή έχει αποτελέσει ο προπονητής για σένα, ώστε να σε φτάσει στο επίπεδο που βρίσκεσαι τώρα;

Ναι σίγουρα! Ο προπονητής με έχει βοηθήσει πάρα πολύ από τότε που ήρθε εδώ. Η έλευσή του δεν ήταν καλή μόνο για μένα, αλλά για όλη την ομάδα. Έχουμε μεγαλώσει πολύ και πλέον το δείχνουμε αυτό και με τα αποτελέσματα στο γήπεδο.

Πρέπει να μιλήσουμε και τους παρτενέρς σου στην επίθεση, Mohamed Salah και Sadio Mane. Πώς είναι το να αγωνίζεσαι πλάι σε αυτούς τους δυο;

Φανταστικοί, και οι δυο τους! Είναι εξαιρετικοί ποδοσφαιριστές με πολλή ποιότητα και είμαι ευγνώμων που αγωνίζομαι δίπλα τους. Όλη η ομάδα κάνει φοβερή δουλειά και όλα δένουν μαζί με τον κατάλληλο τρόπο.

Πιστεύεις πως τα ποιοτικά χαρακτηριστικά του καθενός σας ξεχωριστά συμπληρώνουν του ενός του άλλου και έτσι βγαίνει το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα;

Ναι, βέβαια! Κάθε μέρα η σχέση μας γίνεται όλο και καλύτερη και στα παιχνίδια εφαρμόζουμε όσα έχουμε κάνει μαζί στην προπόνηση. Ελπίζω να μπορέσουμε να συνεχίσουμε έτσι, ή ακόμη και να βελτιωθούμε περισσότερο.

Είναι η καλύτερη σεζόν σου από άποψη τερμάτων -αλλά νιώθεις πως έχεις ακόμη περισσότερα να δώσεις;

Ναι. Θέλω συνεχώς παραπάνω! Είμαι πεισματάρης και δεν μου αρέσει να χάνω! Ελπίζω να δουλέψω ακόμη πιο σκληρά για να πετύχω πράγματα που ακόμη δεν έχω καταφέρει.

Πες μας για τη σχέση σου με τους φίλους της Liverpool...

Τους αγαπώ. Κάθε φορά που πάω στο κέντρο της πόλης και συναντώ οπαδούς, πάντοτε με χαιρετούν και αισθάνομαι πολύ ωραία εδώ στην πόλη. Οι φίλαθλοι είναι φανταστικοί μαζί μου.

Πώς νιώθεις όταν τους ακούς να τραγουδούν το όνομά σου;

Είναι φανταστικό. Είναι το αποτέλεσμα της σκληρής δουλειάς μου, της δουλειάς που κάνω στο γήπεδο με όλη την ομάδα. Είναι φανταστικό να το ακούω, γιατί μου δίνει ακόμη περισσότερη ενέργεια για να δώσω τον καλύτερο εαυτό μου στο γήπεδο.

Οι πανηγυρισμοί σου γίνονται συχνά θέμα συζήτησης, πώς τους σχεδιάζεις;

Την προηγούμενη μέρα συνήθως σκέφτομαι τι θα κάνω εάν σκοράρω, αν και το μυαλό μου είναι συγκεντρωμένο στον ίδιο τον αγώνα. Κάποιες φορές ο πανηγυρισμός έρχεται φυσικά, όμως άλλες φορές τον σχεδιάζω και έχω από πριν στο μυαλό μου τι θα κάνω εάν σκοράρω.

Πολλοί πιστεύουν πως στον Sadio αρέσει να αντιγράφει τους πανηγυρισμούς σου...τι πιστεύεις για αυτό;

Έτσι νομίζω κι εγώ. Έχω δει μερικά βίντεο με τους πανηγυρισμούς του. Νομίζω πως έχει αντιγράψει τον Coutinho στο παρελθόν και τώρα αντιγράφει εμένα.

Είναι πολυετές το συμβόλαιο που υπέγραψες. Τι πιστεύεις πως μπορεί να πετύχει μελλοντικά η ομάδα;

Όλοι ξέρουμε πόσο μεγάλος σύλλογος είναι η Liverpool. Είναι ένα κλαμπ με μεγάλη παράδοση, οπότε ελπίζω να συνεχίσω με την υπόλοιπη ομάδα να κάνουμε βήματα μπροστά, να ονειρευόμαστε φωναχτά και να στοχεύουμε ψηλά. Ελπίζω να μπορέσουμε να κερδίσουμε και τίτλους, είναι το σημαντικότερο για εμάς.

Υπάρχουν ακόμη πολλά να κάνετε και τη φετινή σεζόν...

Ναι. Υπάρχει μια πιθανότητα να κατακτήσουμε το Champions League, αν και ακόμη υπάρχει ένας ημιτελικός μπροστά μας. Έχουμε τον επαναληπτικό με τη Roma και πρέπει να είμαστε απόλυτα συγκεντρωμένοι για να μπορέσουμε να αποδώσουμε τα μέγιστα και να φτάσουμε στον τελικό. Εκεί στοχεύουμε.

Η ευρωπαϊκή πορεία ήταν φανταστική έως τώρα στη σεζόν. Ένα βήμα πριν τον τελικό πλέον. Αυτές κι αν είναι στιγμές...

Ναι, φυσικά! Έχουμε κάνει πολύ καλή δουλειά στην Ευρώπη. Όπως και στην Premier League. Η σεζόν είναι πολύ καλή ως τώρα, όμως δεν πρέπει να σταματήσουμε εδώ. Πρέπει να συνεχίσουμε, συγκεντρωμένοι στη σκληρή μας δουλειά, ώστε να μπορέσουμε να είμαστε χαρούμενοι στο τέλος.

Τι θα σήμαινε για σένα προσωπικά, αλλά και για την ομάδα το να φτάσετε στον τελικό;

Θα είναι κάτι πραγματικά σπάνιο, μια μοναδική στιγμή στις ζωές μας, στη ζωή μου. Είναι η πρώτη μου σεζόν στο Champions League και παίζουμε πραγματικά καλά με εξαιρετικές εμφανίσεις στο γήπεδο. Έχουμε πάρει πολλές νίκες, που είναι φανταστικό για εμάς.

Υπάρχει δουλειά όμως που πρέπει να γίνει και στη Ρώμη...

Ναι, τίποτα δεν έχει κερδηθεί ακόμη. Έχουμε ένα πραγματικά δύσκολο ματς μπροστά μας στον επαναληπτικό. Πρέπει να είμαστε πολύ έξυπνοι και να δώσουμε το καλύτερό μας στο γήπεδο. Βασικά, πρέπει να κάνουμε ότι κάναμε έως τώρα -να βγούμε και να παίξουμε πολύ καλό ποδόσφαιρο.

Κλείνοντας, τι έχεις να πεις στους φίλους της ομάδας που παρακολουθούν αυτή σου τη συνέντευξη;

Αγαπώ να παίζω για την Liverpool! Οι φίλαθλοι είναι εξαιρετικοί και φανταστικοί στο πως μας υποστηρίζουν καθόλη την πορεία μας. Μας υποστηρίζουν μέσα στα παιχνίδια μας και η δουλειά που κάνουν κατά τη διάρκειά τους είναι πανέμορφη.
Share on Google Plus

About Tolis Papanikolopoulos

Αρθρογραφούμε για τo "LiverpoolFans.gr" με στόχο την έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωσή σας γύρω από την αγαπημένη μας ομάδα.