Η Liverpool επισημοποίησε μια καταπληκτική κίνηση, ενισχύοντας τον αγώνα κατά της «φτώχειας περιόδου».
Γράφει ο Νίκος Γιαμπολδάκης
Η «φτώχεια περιόδου» (period poverty) είναι ένας όρος που χρησιμοποιείται για να περιγράψει την έλλειψη οικονομικών πόρων που σχετίζεται με την απόκτηση των απαραίτητων προϊόντων υγείας και περιποίησης για την περίοδο της εμμήνουν ρύσης των γυναικών. Στην Αγγλία, υπολογίζεται πως 1 στις 10 γυναίκες αδυνατεί να έχει πρόσβαση σε επαρκή υγειονομική προστασία και η Liverpool δεν μένει απαθής μπροστά στο πρόβλημα.
Μετά από δοκιμές στις τουαλέτες του Main Stand, κατά τη διάρκεια των αγώνων κόντρα σε Manchester City, Ερυθρό Αστέρα και Cardiff City, η Liverpool επισημοποιεί πια αυτήν της την πρωτοβουλία και την επεκτείνει στις τουλέτες όλου του σταδίου. Εκεί, οι γυναίκες φίλαθλοι θα μπορούν να προμηθεύονται από αυτόματους δωρεάν πωλητές ή και καλάθια όλα τα απαραίτητα για να παραμένουν στεγνές, καθαρές και άνετες όσο διασκεδάζουν στο πλάι της ομάδας με φίλους, οικογένειες ή και μόνες.
O Daniel Gallo, διευθυντής του ανθρώπινου δυναμικού της Liverpool, δήλωσε σχετικά:
«Η φτώχεια περιόδου είναι ένα πολύ πραγματικό ζήτημα και ένα που κανείς δεν θα έπρεπε να αντιμετωπίζει, οπότε θέλουμε να βάλουμε κι εμείς το λιθαράκι μας και να βοηθήσουμε τους φιλάθλους που ίσως αντιμετωπίζουν δυσκολίες όσον αφορά στην πρόσβαση σε τέτοια απαραίτητα είδη».
«Δωρεάν υγειονομικά προϊόντα θα είναι στο εξής διαθέσιμα σε όλες τις γυναικείες τουαλέτες, σε όλες τις κερκίδες του Anfield, σε κάθε εντός έδρας παιχνίδι που έρχεται και οι φίλαθλοι θα μπορούν να παίρνουν ό,τι θέλουν. Η εμμηνόροια είναι ένα ακόμα taboo και ελπίζουμε ότι μιλώντας για αυτό και ευαισθητοποιώντας τα πλήθη σχετικά, θα βοηθήσουμε να αντιμετωπίσουμε οριστικά την φτώχεια περιόδου».
Να σημειωθεί, τέλος, πως η πρωτοβουλία αυτή εντάσσεται στην καμπάνια τριών φοιτητών, ονόματι «On the Ball», η οποία στοχεύει ακριβώς στην λύση του προβλήματος της φτώχειας περιόδου!
Γράφει ο Νίκος Γιαμπολδάκης
Η «φτώχεια περιόδου» (period poverty) είναι ένας όρος που χρησιμοποιείται για να περιγράψει την έλλειψη οικονομικών πόρων που σχετίζεται με την απόκτηση των απαραίτητων προϊόντων υγείας και περιποίησης για την περίοδο της εμμήνουν ρύσης των γυναικών. Στην Αγγλία, υπολογίζεται πως 1 στις 10 γυναίκες αδυνατεί να έχει πρόσβαση σε επαρκή υγειονομική προστασία και η Liverpool δεν μένει απαθής μπροστά στο πρόβλημα.
Μετά από δοκιμές στις τουαλέτες του Main Stand, κατά τη διάρκεια των αγώνων κόντρα σε Manchester City, Ερυθρό Αστέρα και Cardiff City, η Liverpool επισημοποιεί πια αυτήν της την πρωτοβουλία και την επεκτείνει στις τουλέτες όλου του σταδίου. Εκεί, οι γυναίκες φίλαθλοι θα μπορούν να προμηθεύονται από αυτόματους δωρεάν πωλητές ή και καλάθια όλα τα απαραίτητα για να παραμένουν στεγνές, καθαρές και άνετες όσο διασκεδάζουν στο πλάι της ομάδας με φίλους, οικογένειες ή και μόνες.
O Daniel Gallo, διευθυντής του ανθρώπινου δυναμικού της Liverpool, δήλωσε σχετικά:
«Η φτώχεια περιόδου είναι ένα πολύ πραγματικό ζήτημα και ένα που κανείς δεν θα έπρεπε να αντιμετωπίζει, οπότε θέλουμε να βάλουμε κι εμείς το λιθαράκι μας και να βοηθήσουμε τους φιλάθλους που ίσως αντιμετωπίζουν δυσκολίες όσον αφορά στην πρόσβαση σε τέτοια απαραίτητα είδη».
«Δωρεάν υγειονομικά προϊόντα θα είναι στο εξής διαθέσιμα σε όλες τις γυναικείες τουαλέτες, σε όλες τις κερκίδες του Anfield, σε κάθε εντός έδρας παιχνίδι που έρχεται και οι φίλαθλοι θα μπορούν να παίρνουν ό,τι θέλουν. Η εμμηνόροια είναι ένα ακόμα taboo και ελπίζουμε ότι μιλώντας για αυτό και ευαισθητοποιώντας τα πλήθη σχετικά, θα βοηθήσουμε να αντιμετωπίσουμε οριστικά την φτώχεια περιόδου».
Να σημειωθεί, τέλος, πως η πρωτοβουλία αυτή εντάσσεται στην καμπάνια τριών φοιτητών, ονόματι «On the Ball», η οποία στοχεύει ακριβώς στην λύση του προβλήματος της φτώχειας περιόδου!