Jose Enrique-''Με στηρίζει ο κόσμος''


Ίσως είναι από τους ελάχιστους παίκτες που αγωνίστηκαν στο αριστερό άκρο της άμυνας και στηρίχθηκε τόσο πολύ από τον κόσμο!Ο λόγος για τον Jose Enrique που από την πρώτη μέρα του στο Anfield κέρδισε την εμπιστοσύνη των Kop ενώ ο ίδιος αποθεώνει τον Ashley Cole!

Η Liverpool φέτος δείχνει να βρήκε τον παίκτη που τόσο πολύ έψαχνε στο πρόσωπο του Ισπανού άσσου που παιχνίδι με παιχνίδι κερδίζει την εμπιστοσύνη του προπονητή και κυρίως του κόσμο!Οι οπαδοί των Reds βλέπουν στον Jose Enrique αυτό που πραγματικά ήθελαν να δουν σε έναν αριστερό μπακ!

Πέρασαν τόσοι και τόσοι αριστεροί μπακ αλλά κανείς τους δεν κέρδισε τους οπαδούς της ομάδας.Ο Ισπανός παίζει με άνεση όλη την αριστερή πλευρά και σε κάθε παιχνίδι μας δείχνει την βελτίωσή του.Ο Enrique μίλησε στην κάμερα του Liverpoolfc.tv και είπε χαρακτηριστικά πως απολαμβάνει αυτές τις στιγμές,και εννοεί φυσικά την αγάπη του κόσμου προς το πρόσωπό του.


''Για να κερδίσεις την αγάπη και την εμπιστοσύνη του κόσμου πρέπει να καταβάλεις μεγάλη προσπάθεια και να παίζεις καλά σε κάθε παιχνίδι.Πιστεύω πως παίζω καλά και μπορώ να βελτιωθώ κι άλλο.Ωστόσο η αγάπη που μου δείχνει ο κόσμος της ομάδας είναι πρωτώγνωρει για μένα.Με συμπεριφέρονται σαν να είμαι στην ομάδα χρόνια.Εγώ προσπαθώ να τους ανταποδώσω την αγάπη τους παίζοντας καλά στους αγώνες και δίνω πάντα το 100% των δυνατοτήτων μου.Κοιτάζω τα λάθη μου και προσπαθώ να τα διορθώνω.''είπε αρχικά ο Jose Enrique στην επίσημη ιστοσελίδα του συλλόγου ενώ αποθέωσε τον Ashley Cole!

''Έχω δει αρκετά βίντεο και για μένα ιδανικός αριστερός μπακ είναι ο Ashley Cole!Είναι φανταστικός παίκτης και από τους καλύτερους στον κόσμο.Επίσης πολύ καλός είναι και ο Marcelo της Real Madrid.''





Πηγή: liverpoolfc.tv
Share on Google Plus

About Unknown

Αρθρογραφούμε για τo "LiverpoolFans.gr" με στόχο την έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωσή σας γύρω από την αγαπημένη μας ομάδα.