Ευχαριστημένος με την απόδοση του ο Carroll

Ο Andy Carroll πιστεύει ότι  η απόδοση του αρχίζει και  καλυτερεύει με την φανέλα των Reds. O Carroll σκόραρε και μοίρασε μια ασσίστ στο παιχνίδι με την Brighton και βοήθησε την ομάδα του να περάσει στα προημιτελικά του κυπέλλου Αγγλίας. 


O Άγγλος φορ ελπίζει να πάρει χρόνο συμμετοχής καθώς είναι πολύ σημαντικό για τον ίδιο να συμμετέχει σε έναν τελικό κυπέλλου Αγγλίας.


"Νιώθω πως τα πηγαίνω καλά ,  πετυχαίνω γκολ και αυτό με κάνει χαρούμενο.Αυτό είναι το καλύτερο συναίσθημα που έχω νιώσει από τότε που έχω έρθει εδώ,χωρίς αμφιβολία. Αισθάνομαι σε φόρμα και έχω αρκετή αυτοπεποίθηση και αυτό νομίζω πως φαίνεται και από τις εμφανίσεις μου.''


''Έχω περισσότερο χρόνο συμμετοχής και αυτό με ευχαριστεί πολύ, όλοι στην ομάδα περιμένουμε τον τεράστιο αγώνα την Κυριακή.Έχουμε μια πολύ καλή ομάδα και θα μπορούσε να παίξει ο καθένας αλλά πρέπει να δουλέψεις σκληρά στην προπόνηση για να σε διαλέξει ο προπονητής ως βασικό.''


''Δεν έχω πάει ποτέ ξανά σε τελικό κυπέλλου είμαι ενθουσιασμένος και ελπίζω να κερδίσουμε.Τον τελευταίο καιρό η ομάδα παίζει αρκετά καλά και πιστεύω θα συνεχίσει έτσι και στον τελικό.''
Share on Google Plus

About ynwa

Αρθρογραφούμε για τo "LiverpoolFans.gr" με στόχο την έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωσή σας γύρω από την αγαπημένη μας ομάδα.