Έμεινε ελεύθερος ο Poulsen.

Ο Δανός μέσος Christian Poulsen αγωνιζόταν με την μορφή δανεισμού από την Liverpool στην γαλλική Εβιάν την φετινή σεζόν έχοντας μάλιστα εξαιρετική παρουσία αγωνιζόμενος τις περισσότερες φορές ως βασικός.


Ο δανεισμός του πλέον έχει λήξη και το συμβόλαιό του με την Liverpool επίσης έχει τελειώσει.Έμεινε ελεύθερος και οι πρώτες του σκέψεις είναι να παραμείνει στην Εβιάν καθώς όπως δήλωσε και ο ίδιος έχει οικογένεια και 3 παιδιά και δεν είναι εύκολο να αλλάζει συνεχώς καταστάσεις.

''Είχα μια πραγματικά πολύ καλή χρονιά στον γαλλικό σύλλογο.Έχω συναντήσει πολύ καλούς ανθρώπους στην Εβιάν και έχω κάνει πολύ καλές φιλίες.Αισθάνομαι ότι έχω υποχρέωση σε αυτόν τον σύλλογο και αν μου προτείνουν να μείνω θα μείνω.''είπε χαρακτηριστικά ο Δανός μέσος μιλώντας σε ιστοσελίδα της πατρίδας του.

''Δεν μου έχουν πει αν θα μου προσφέρουν νέο συμβόλαιο αλλά σίγουρα θα κοιτάξω και άλλες προοπτικές όπως το να γυρίσω εδώ στην πατρίδα μου.Έχω οικογένεια και 3 παιδιά που φοιτούν σε σχολείο στην Γαλλία.Δεν είναι εύκολο να αλλάζεις συνεχώς καταστάσεις όταν έχεις μεγάλη οικογένεια.''

Ο 32χρονος πλέον μέσος αναζητεί την τελευταία του στέγη πριν εγκαταλείψει την ενεργό δράση και θα ψάξει να βρει τον σύλλογο που θα του προσφέρει το τελευταίο του συμβόλαιο.Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι θα επιστρέψει στην χώρα του και στο Δανέζικο πρωτάθλημα καθώς επιθυμεί να κρεμάσει τα παπούτσια του σε ομάδα της πατρίδας του.


Share on Google Plus

About Unknown

Αρθρογραφούμε για τo "LiverpoolFans.gr" με στόχο την έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωσή σας γύρω από την αγαπημένη μας ομάδα.