Κορυφαίος Δανός της χρονιάς ο Agger! (pics)

Το άξιζε, το πήρε, το σήκωσε ψηλά! Ο Daniel Agger ψηφίστηκε ως ο κορυφαίος Δανός παίκτης της χρονιάς 2012!

''Είμαι παθιασμένος με το ποδόσφαιρο και περνάω όλο μου τον χρόνο σε αυτό. Για να είμαι ειλικρινείς παραδέχομαι πως πίστευα ότι θα ήμουν εδώ σήμερα.''


''Θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους εκείνους που με ψήφισαν, όπως και όλους αυτούς τους ανθρώπους που εκτιμούν αυτό που κάνω.Και θέλω να ευχαριστήσω την οικογένειά μου, και εδώ στην Δανία και εκείνη στην Αγγλία, χωρίς αυτούς δεν θα κατάφερνα τίποτα.'' είπε χαρακτηριστικά ο Δανός αμυντικός των Reds στην παραλαβή του βραβείου του.






Δημοσιεύτηκε: 13/11/2012 10:17
Share on Google Plus

About Unknown

Αρθρογραφούμε για τo "LiverpoolFans.gr" με στόχο την έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωσή σας γύρω από την αγαπημένη μας ομάδα.