Τσάν:''Το καλύτερο για την καριέρα μου η Λίβερπουλ!"

Ο Εμρέ Τσάν μίλησε για τους λόγους που επέλεξε την Λίβερπουλ και απέρριψε την Μπάγερν Μονάχου.
Η Μπάγερν το καλοκαίρι του 2013 τον πούλησε στην Μπάγερ Λεβερκούζεν με οψιόν αγοράς από τους Βαβαρούς το καλοκαίρι του 2015. Κάνοντας μια εξαιρετική χρονιά πέρσι, ο Τσάν μπήκε στο στόχαστρο μεγάλων ομάδων.Μεταξύ αυτών και η Λίβερπουλ.

Όταν η Μπάγερν Μονάχου έμαθε για το ενδιαφέρον των "κόκκινων" προσπάθησε να τον πείσει να μείνει στη Λεβερκούζεν για άλλον 1 χρόνο και το καλοκαίρι του 2015 θα τον έφερναν ξανά στο Μόναχο.Όμως ο Μπρένταν Ρότζερς ήταν ο άνθρωπος που έπαιξε καταλυτικό ρόλο στην περίπτωση του.

''Πριν έρθω εδώ συζήτησα πολύ με τον Ρότζερς. Μου άρεσε το πλάνο της ομάδας.Αυτή η συζήτηση με άφησε με πολύ θετικά συμπεράσματα για την ομάδα.

''Είχα συζητήσεις και με την Μπάγερν αλλά αποφάσισα οτι το καλύτερο για την καριέρα μου ήταν η Λίβερπουλ.'' 

Παράλληλα υπήρχαν και άλλοι λόγοι που τον "έσπρωξαν" προς τους "κόκκινους".

''Ο τρόπος που παίζει ποδόσφαιρο η ομάδα είναι πολύ θετικός. Ταιριάζω πολύ στο στυλ παιχνιδιού.''

''Η νοοτροπία της ομάδας μοιάζει με τα δικά μου "πιστεύω" και γι'αυτό θέλω να μείνω εδώ για πολύ καιρό.''

''Το Άνφιλντ είναι απίστευτο. Μου αρέσει πολύ η ατμόσφαιρα του γηπέδου.''

Ο Εμρέ Τσάν βρίσκεται στα "πίτς" εδώ και ένα μήνα, η επιστροφή του όμως μοιάζει να είναι πολύ κοντά.Ο στόχος του:
''Είμαι τραυματίας αρκετό καιρό, αυτό που θέλω είναι να παίξω μπροστά από τους φιλάθλους μας σύντομα.Έχουμε πολλούς τραυματισμούς και ελπίζω να μου δοθεί η ευκαιρία να παίξω στο ματς με την Ρεάλ Μαδρίτης.Είναι κάτι που το θέλω πολύ.

"Νομίζω οτι μετά τη διακοπή του πρωταθλήματος θα είμαστε πολύ καλύτεροι.Οι τραυματίες μας θα επιστρέψουν και θα γίνουμε πολύ δυνατοί.''
Για τον τραυματισμό του είπε:

''Είμαι πολύ καλά και σε μια εβδομάδα θα επιστρέψω στις προπονήσεις.Νομίζω θα είμαι έτοιμος για το ματς με την ΚΠΡ αλλά είναι θέμα του προπονητή το αν θα παίξω ή όχι.Η κατάσταση μου πάντως γίνεται όλο και καλύτερη.''
Οι διαφορές της Premier League με την Bundesliga μεγάλες:

''Στο Γερμανικό πρωτάθλημα τα πάντα είναι πιο χαλαρά.Ανταλλάζουμε πάσες συχνά εκεί. Εδώ είναι διαφορετικά. Το πρέσσινγκ γίνεται για 90' λεπτά και το παιχνίδι εξελίσσεται πάντα σε ψηλό tempo.''

 Για την προσαρμογή του στις καταστάσεις της πόλης είπε:

''Έχω προσαρμοστεί αρκετά καλά στην πόλη, με βοήθησαν και οι συμπαίκτες μου σε αυτό.Το μόνο που με ενδιαφέρει πλέον είναι να δείξω τι αξίζω.''

Επιμέλεια:Γιώργος Δρογγίτης
Πηγή:Liverpool Echo
 

 
Share on Google Plus

About George Drogg

Αρθρογραφούμε για τo "LiverpoolFans.gr" με στόχο την έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωσή σας γύρω από την αγαπημένη μας ομάδα.