Έτοιμος να σπάσει το ρόδι στην Πρέμιερ Λιγκ ο Μπαλοτέλι!

Την έκπληξή του για το πόσο ποιοτική ομάδα του φάνηκε η Λίβερπουλ όταν υπέγραψε για αυτήν αποκάλυψε ο Μάριο Μπαλοτέλι, που θέλει πως και πως να ανοίξει λογαριασμό με τα "κόκκινα" στην Πρέμιερ Λιγκ.

Ο Ιταλός χάρη στο διάλειμμα λόγω εθνικών ομάδων και μιας και δεν κλήθηκε στην αποστολή της Σκουάντρα Ατζούρα από τον Αντόνιο Κόντε, είχε χρόνο να συγκεντρωθεί ώστε να ανταποδώσει την πίστη που το έχουν δείξει οι φίλαθλοι της ομάδας.

"Δεν ήξερα πολλά για την ομάδα πριν έρθω εδώ, αλλά πραγματικά εξεπλάγην. Ήξερα ότι ήταν μια καλή ομάδα, αλλά όχι τόσο καλή όσο πραγματικά είναι. Σίγουρα πρέπει να βελτιώσουμε πράγματα, γιατί δεν ξεκινήσαμε και πολύ καλά, αλλά οι παίκτες μας είναι καταπληκτικοί."

"Καταλαβαίνω ότι έχω κερδίσει την συμπάθεια των οπαδών, παρόλο που ξέρω ότι ίσως είναι λίγο ανήσυχοι που δεν σκοράρω. Βλέπω ότι εκτιμούν τη σκληρή μου δουλειά όμως, κάτι που είναι πολύ καλό για μένα. Ξέρω ότι έχω ένα γκολ στο Τσάμπιονς Λιγκ, αλλά πρέπει να πετύχω και στην Πρέμιερ. Μετά από αυτό θα θέσω νέο στόχο στον εαυτό μου, αλλά ορκίζομαι πως αυτή τη στιγμή το να πετύχω γκολ στο πρωτάθλημα είναι ο ένας και μοναδικός στόχος μου."

"Πρέπει να μπαίνω συχνότερα στην περιοχή. Δεν το ξέρω τόσο καλά, αλλά δουλεύω σκληρά για να το μάθω. Δεν είχα συνηθίσει να είμαι φορ περιοχής, αλλά περισσότερο περιφερειακός, καταλαβαίνετε?"

"Αν ήταν επιλογή μου θα έπαιζα με δύο επιθετικούς. Έτσι προτιμώ να παίζω, αλλά ο Μπρένταν μου ζήτησε να παίζω ως πρώτος επιθετικός. Καταλαβαίνω ότι όταν πηγαίνει η μπάλα δεξιά ή αριστερά πρέπει να είμαι στην περιοχή, γιατί αλλιώς δεν θα είναι κανείς εκεί."

Ο Μπαλοτέλι συνέκρινε επίσης τον Στίβεν Τζέραρντ με τον φίλο του, Αντρέα Πίρλο:

"Ο Τζέραρντ είναι καταπληκτικός παίχτης. Δεν τον είχα παρακολουθήσει πολύ, εκτός από τους αγώνες της Αγγλίας, αλλά πραγματικά ουάου!! Πιστεύω ότι είναι στο ίδιο επίπεδο με τον Αντρέα Πίρλο. Βλέπει γήπεδο, έχει τεχνική, αλλά και δύναμη ταυτόχρονα. Ο Στίβεν μπορεί να κάνει τα πάντα. Θα είναι πραγματικά δύσκολο για την ομάδα να βρει παίχτη σαν αυτόν στο μέλλον."


Πηγή: theguardian.com
Επιμέλεια: Απόστολος Παπανικολόπουλος
Share on Google Plus

About Tolis Papanikolopoulos

Αρθρογραφούμε για τo "LiverpoolFans.gr" με στόχο την έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωσή σας γύρω από την αγαπημένη μας ομάδα.