Υπάρχουν 580 εκατομμύρια λόγοι που ο Billy Hogan είναι υπεραισιόδοξος για το μέλλον της Λίβερπουλ.
Ο εμπορικός διευθυντής των ''Κόκκινων'' επανατοποθετήθηκε από την Βοστόνη στο Ηνωμένο Βασίλειο, έτσι ώστε να ηγηθεί στα καινούρια γραφεία της ομάδας στο Λονδίνο.
Το 2014 η Λίβερπουλ ξεκίνησε συνεργασία με 9 πολύ προσοδοφόρες επιχειρήσεις-χορηγούς, μεταξύ των οποίων είναι οι Garuda Indonesia, Subway, Dunkin' Donuts και Vauxhall.
Ωστόσο οι ιδιοκτήτες της Λίβερπουλ αποφάσισαν τώρα να εδραιώσουν τον Hogan στο Λονδίνο, ώστε να έχει καλύτερες και πιο άμεσες σχέσεις με τους εμπορικούς συνεργάτες και για την ανεύρεση νέων deals.
'' Οι έρευνες μας δείχνουν ότι η Λιβερπουλ αριθμεί 580 εκ. φιλάθλους παγκοσμίως,'' τονίζει ο Hogan στην LiverpoolEcho.
''Με τόσους φιλάθλους παγκοσμίως, σημαίνει πως υπάρχει ένα τεράστιο πλήθος ευκαιριών για την επιχείρηση. Η αίσθηση που επικρατεί στην ομάδα είναι ότι πηγαίνουμε προς την σωστή κατεύθυνση αλλά χρειάζεται πολύ δουλειά ακόμη για να γίνει αυτό.''
'' Είναι ένα σημαντικό βήμα για την ομάδα και για το εμπορικό τμήμα ,'' τόνισε ο Hogan όσον αφορά την εδραίωσή του στην πόλη του Λονδίνου.
'' Στοχεύουμε στις αρχές Νοέμβρη να έχουν ανοίξει τα γραφεία στο Λονδίνο. Υπάρχει ένα πλήθος προσωπικού ήδη εκεί θα μεταβούν κι άλλοι από το Λίβερπουλ''.
'' Έχοντας γραφεία σε ένα από τα μεγαλύτερα εμπορικά κέντρα παγκοσμίως, αυτό βοηθάει αμέσως στην ανάπτυξη του club. Επιτρέπει στην ομάδα να έχει πιο άμεσες σχέσεις με τους εμπορικούς συνεργάτες ,όπως επίσης βοηθάει ώστε να βρεθούν νέες συνεργασίες.''
Κλειδί για την νέα δουλειά του Hogan είναι ο ρόλος που θα παίξει στην αναδιαμόρφωση του Anfield.
Το δημοτικό συμβούλιο του Λίβερπουλ, τον περασμένο μήνα, ενέκρινε την ανοικοδόμηση του Main Stand και του Anfield Road κάτι που σημαίνει πως η χωρητικότητα του γηπέδου θα αυξηθεί στις 59000 θέσεις.
Εσωτερική όψη του Main Stand
Παρόλα αυτά η ομάδα της Λίβερπουλ πρέπει να υπερπηδήσει κάποια νομικά ζητήματα που δεν την επιτρέπουν ακόμη να προχωρήσει.
Αλλά παρά τα προβλήματα που προκύπτουν οι ιθύνοντες της ομάδας ευελπιστούν ότι τα έργα για το Main Stand θα ξεκινήσουν στις αρχές του νέου έτους και θα κοστίσει περίπου 75 εκ. λίρες.
Το έργο προσφέρει τεράστιες ευκαιρίες στον Hogan και στην ομάδα του. Είναι σε αναζήτηση εμπορικού ονόματος για την κερκίδα, το οποίο θα αναλάβει ένα σημαντικό κομμάτι του κόστους κατασκευής.
'' Το νέο Main Stand είναι ένα μεγάλο ζήτημα για όλους μας,'' τόνισε ο Hogan.
'' Η διαδικασία είναι σε εξέλιξη αλλά δεν μπορούμε να πούμε κάτι με βεβαιότητα. Όταν γίνει σίγουρο θα ξεκινήσουμε να δουλεύουμε πάνω σ' αυτό.''
''Δεν εξετάζουμε την πώληση δικαιωμάτων ονόματος για όλο το Anfield, παρά μόνο για το νέο Main Stand.''
''Προσπαθούμε να φέρουμε νέους συνεργάτες για την ονομασία του Main Stand που θα κάνουν αίσθηση.''
Fenway Park
O Hogan είχε εξασφαλίσει ένα μεγάλο σπόνσορα ονόματι CVS Pharmacy, ο οποίος είχε αναλάβει χρηματικά ένα μεγάλο μέρος της κερκίδας του γηπέδου.
'' Το γεγονός ότι έχουμε περάσει παρόμοια διαδικασία στο Fenway Park, σημαίνει ότι θα επωφεληθούμε από αυτή μας την εμπειρία,'' τόνισε ο Hogan.
''Αν πάτε 4 χρόνια πριν όταν η FSG ανέλαβε τον σύλλογο, αυτό ήταν ένα από τα σημαντικότερα ζητήματά τους-που θα είναι η νέα έδρα της Λίβερπουλ. Θα είναι ένα νέο γήπεδο στο Stanley Park ή μία ανακατασκευή του Anfield;''
Τελική όψη του γηπέδου μετά την ανακατασκευή του Mani Stand
''Υπάρχουν πολλές εμπορικές ευκαιρίες και όπως το Fenway Park ολοκληρώθηκε, έτσι θα γίνει και στο Anfield.''
Στην μέση του Main Stand που αναμένεται να είναι έτοιμο για την έναρξη της σεζόν 2016-2017 , θα έχει σουίτες φιλοξενίας.
''Είχαμε ένα αρκετά επιτυχημένο πρόγραμμα φιλοξενίας τα τελευταία χρόνια, αλλά αυτή την στιγμή εργαζόμαστε σε ένα περιβάλλον όπου η ζήτηση ξεπερνά την προσφορά.''
''Έχουμε μια μεγάλη βάση οπαδών παγκοσμίως οι οποίοι έρχονται να επισκεφτούν το Anfield. Είδαμε το πάθος του κόσμου προς την ομάδα στην περιοδεία αυτό το καλοκαίρι στις ΗΠΑ, όπως και πέρυσι στην Άπω Ανατολή και την Αυστραλία.''
Melbourne Victory vs Liverpool στο MCG
''Υπάρχει αύξηση στην ζήτηση των θέσεων φιλοξενίας στο γήπεδο και γενικότερα στις θέσεις. Αυτό είναι πολύ σημαντικό γιατί χρειαζόμαστε και τα δύο.''
''Τώρα τα εμπορικά έσοδα είναι πιο σημαντικά από ποτέ, διότι η UEFA συνεχίζει να εφαρμόζει το FFP.''
''Τον περασμένο μήνα μάθαμε ότι η Λίβερπουλ θα είναι μεταξύ των επτά ομάδων που θα εξεταστούν για πιθανές παραβάσεις. Οι κανόνες λένε πως τα κλαμπ που παίζουν στην Ευρώπη δεν θα πρέπει να έχουν ζημίες πάνω από 35,4 εκ. λίρες για 2 σεζόν. Οι λογαριασμοί των ''κόκκινων'' παρουσίασαν ζημίες 49,8 εκ λίρες την σεζόν 2012/13 και 41 εκ. λίρες 10 μήνες πριν από αυτό.''
Ωστόσο οι ιθύνοντες της ομάδας είναι ''χαλαροί'' με τα ευρήματα της UEFA, διότι αυτά τα στοιχεία πρέπει να αντισταθμιστούν με τις μεγάλες εμπορικές συμφωνίες που έχουν υπογραφεί τους τελευταίους 18 μήνες.
Τα εμπορικά έσοδα της Λίβερπουλ ανέβηκαν από 63,9 εκ. λίρες την σεζόν 2011/12 σε 97,7 εκ. λίρες την σεζόν 2012/13 και ο αριθμός αυτός θα ανέβει ακόμη περισσότερο όταν δημοσιοποιηθεί ο ισολογισμός της επόμενης σεζόν.
''Η FSG πάντα υποστήριζε το FFP και αυτό σημαίνει ξοδεύουμε όσα παράγουμε,'' τονίζει ο Hogan.
''Η ανάπτυξη από τις εμπορικές επιχειρήσεις είναι ζωτικής σημασίας για την εξασφάλιση της επιτυχίας του club. Ξυπνάω κάθε πρωί και επικεντρώνομαι στην δημιουργία εσόδων για την πρόοδο της ομάδας.''
''Όχι μόνο φέραμε 9 νέους χορηγούς φέτος αλλά είχαμε τρεις σημαντικές ανανεώσεις. Αυτό λέει πολλά για το πως θέλουμε να λειτουργήσει ο σύλλογος.''
''Δεν μπορείς να πουλήσει κάτι σε κάποιον με βάση του τι συνέβη το περασμένο Σαββατοκύριακο.Αν σκεφτεί κανείς που ήμασταν πριν 4 χρόνια και που είμαστε τώρα θα καταλάβει την σκληρή δουλειά που γίνεται.Ο σύλλογος έχει προχωρήσει σημαντικά και τώρα μπορούμε να μιλήσουμε για το πόσο ισχυρή είναι η επιχείρηση.''
ΕΠΕΚΤΑΤΙΚΑ ΠΛΑΝΑ
Η Λίβερπουλ έχει σκοπό να επεκτείνει το δίκτυο καταστημάτων της σε ολόκληρο τον κόσμο.
Οι ''κόκκινοι'' άνοιξαν πρόσφατα ένα επίσημο κατάστημα στην Μαλαισία και προγραμματίζονται στην Ταυλάνδη και στην Ινδονησία.
''Ανοίξαμε πρόσφατα καταστήματα στην Kuala Lubur και στο Dublin και η ομάδα εμπορευμάτων κάνει εξαιρετική δουλειά,'' τόνισε ο Hogan.
''Υπάρχει μία στρατηγική σε αυτό το θέμα και σκοπός μας είναι να ανοίξουμε πολλά καταστήματα σε όλο τον κόσμο, διότι υπάρχει παντού τεράστια ζήτηση''.
ΕΜΠΟΡΙΚΕΣ ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ ΤΗΣ ΛΙΒΕΡΠΟΥΛ
2012 : 6ετής συμφωνία με την αθλητική εταιρία ένδυσης Warrior έναντι του ποσού των 25 εκ. λιρών ανά έτος.
2013 : Επέκταση του επίσημου χορηγού της φανέλας , Standard Chartered, για τα επόμενα 2 χρόνια με ετήσιες απολαβές 20 εκ. λίρες.
2014 : Νέοι παγκόσμιοι συνεργάτες : Garuda Indonesia, Dankin' Brands ,Subway
Νέοι τοπικοί χορηγοί : Xolo-India, Instaforex, Barbados Tourism Aythority, Come on, Pruhealth Vitality, Vauxhall.
Ανανεώσεις συνεργασίας : MBNA, 188Bet, Courts
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΟ ΥΛΙΚΟ
Πηγή : LiverpoolEcho