O Sturridge υπογράφει νέα μακροχρόνια συμφωνία με τη Liverpool!

O striker της Liverpool, Daniel Sturridge δεσμεύτηκε σήμερα με νέο μακροχρόνια συμβόλαιο στην Liverpool.

Ο 25χρονος υπέγραψε σήμερα το συμβόλαιό με τους Reds του στο Melwood.

Ο Sturridge μεταγράφηκε στη Liverpool από τη Chelsea το 2013 και έχει πετύχει τον εντυπωσιακό αριθμό των 36 γκολ μόλις σε 52 εμφανίσεις, και εκτός αυτού έχει καθιερωθεί σαν βασικός striker στην Εθνική Αγγλίας.

Αμέσως αφού υπέγραψε το νέο συμβόλαιό του, ο Άγγλος διεθνής είπε στο Liverpoolfc.com:
"Νιώθω τρομερά. Είναι μια πολύ, πολύ μεγάλη μέρα στη ζωή μου αυτή στην οποία δεσμεύω το μέλλον μου σε αυτήν την ομάδα και που δίνω σε αυτήν τα καλύτερά μου χρόνια, τα οποία είναι μπροστά μου".

"Είμαι ευτυχής για την ευκαιρία (σ.σ. την οποία μου έδωσε αυτή η ομάδα) και αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο δεσμεύω το μέλλον μου. Όλοι μου φέρθηκαν σπουδαία, από τους οπαδούς μέχρι το staff και τους παίκτες, οπότε ήταν μια εύκολη απόφαση. Είμαι πολύ χαρούμενος για το πως πάνε όλα".

Τα 21 γκολ του Άγγλου την περασμένη σεζόν τον έχουν κάνει τον κορυφαίο σκόρερ αυτή τη στιγμή στην Barclays Premier League(σ.σ. για την χρονιά που πέρασε).

Το νο.15 έχασε τα 6 τελευταία ματς της Liverpool εξαιτίας ενός τραυματισμού, αλλά πλησιάζει η ώρα που θα είναι ξανά στη δράση, και είναι ξεκάθαρος για το τι ελπίζει να καταφέρει μέσα στην πορεία του νέου του συμβολαίου.


Ο Sturridge είπε: "Είναι πολλά πράγματα για τα οποία είμαι χαρούμενος για το πως πήγαν μέχρι τώρα, αλλά έρχονται ακόμη περισσότερα. Δεν έχω δείξει ακόμη τι μπορώ να κάνω. Αυτό που κάνω αυτή τη στιγμή είναι απλά η αρχή για μένα. Δε νομίζω ότι έχω δείξει τι μπορώ να κάνω σαν ποδοσφαιριστής. Μπορεί να είχα μερικά πολύ καλά παιχνίδια και να σημείωσα κάποια τέρματα, αλλά πραγματικά είναι η αρχή στο τι μπορώ να προσφέρω. Περιμένω με ανυπομονησία τη σκληρή δουλειά που έρχεται, την προπόνηση, τα παιχνίδια, και γενικά τα πάντα, και φυσικά το μέλλον"

Προσέθεσε επίσης: "Ήμασταν τόσο κοντά στην επιτυχία την περασμένη σεζόν και μας άφησε μια μεγάλη πίκρα το ότι δεν καταφέραμε να κατακτήσουμε το πρωτάθλημα, αλλά αυτό είναι μόνο μια γεύση του τι πρόκειται να δουν οι οπαδοί. Αυτή τη φορά ελπίζουμε να κατακτήσουμε κάποια τρόπαια".

"Όλοι είναι τόσο παθιασμένοι στο να έρθει η επιτυχία και στο να είμαστε οι νικητές. Αυτό μας κάνει αυτό που είμαστε, αυτό είναι ο τρόπος της Liverpool (σ.σ. σε ακριβή μετάφραση "THE LIVERPOOL WAY").

Πηγή: www.liverpoolfc.tv
Επιμέλεια: Γιώργος






Share on Google Plus

About George

Αρθρογραφούμε για τo "LiverpoolFans.gr" με στόχο την έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωσή σας γύρω από την αγαπημένη μας ομάδα.