Μορένο : '' Είμαι πολύ χαρούμενος στην Λίβερπουλ''




Ο Αλμπέρτο Μορένο, από τα πρώτα λεπτά του ντεμπούτου του κόντρα στην Μαντσεστερ Σιτυ στο Ετιχαντ, έδειξε τις ικανότητες και το πείσμα που διαθέτει, κάτι που δεν πέρασε αδιάφορο από τους οπαδούς της Λίβερπουλ.

Η κούρσα που κάνει και το γκολ που πετυχαίνει απέναντι στην Τότεναμ στο White Hart Lane δεν θα ξεχαστεί εύκολα. Ωστόσο ήταν μέρος και στις νίκες απέναντι στις West Brom και QPR.

Σε συνέντευξή του που έδωσε στο LiverpoolFC ο 22χρονος μπακ είπε :

'' Για  μένα οι οπαδοί μας είναι από τους καλύτερους - στην πραγματικότητα οι καλύτεροι - υποστηρίζουν πραγματικά την ομάδα.''

'' Είναι πραγματικά φανταστικό και ανατριχιάζω όταν τους ακούω να μας επευφημούν. Μου αρέσει πολύ , που παρά τις ήττες μας ο κόσμος πάντα μας υποστηρίζει και είναι εκεί.''

'' Πιστεύω πως δεν θα μας αφήσουν ποτέ μόνους. Κάθε φορά που θα κάνουμε κάτι σωστό ή όταν κάνουμε κάποια λάθη , αυτοί θα μας χειροκροτήσουν και θα μας ενθαρρύνουν.''

'' Πάντα μετά από τα ματς έρχονται για αυτόγραφο. Είναι πραγματικά όμορφο για έναν ποδοσφαιριστή αυτό. Και πραγματικά όταν είμαι στο γήπεδο νιώθω την αγάπη τους και αυτό είναι τέλειο για μένα.''

Ο Μορένο είναι ήδη 3 μήνες στην Λίβερπουλ. Άνθρωπος της Σεβίλης έλεγε πως θα προσαρμοστεί αργά και το κύριο πρόβλημά του θα είναι η γλώσσα.

Ο ίδιος ο παίκτης δηλώνει :

'' Για να είμαι ειλικρινής είμαι πολύ χαρούμενος εδώ. Είμαι υπερευχαριστημένος με τα πράγματα όπως είναι εδώ.''

'' Οι μήνες περνούν γρήγορα. Αυτό σημαίνει ότι τα πράγματα πάνε καλά. Είμαι τυχερός που έχω τους Ισπανούς συμπαίκτες μου Χοσε Ενρίκε, Σουσο και Μανκίγιο στα αποδυτήρια. Όταν φεύγουμε από το Μέλγουντ πάντα μαζευόμαστε είτε για κάποιο γεύμα είτε για να παίξουμε κάποιο ηλεκτρονικό παιχνίδι.''

''Τα πάντα είναι εξαιρετικά στο Μέλγουντ. Οι εγκαταστάσεις, οι συμπαίκτες και ο προπονητής - δεν θα μπορούσα να είμαι πιο χαρούμενος εδώ.''




Επιμέλεια : Παρδάλης Αθανάσιος

Πηγή : LiverpoolFC

Share on Google Plus

About Unknown

Αρθρογραφούμε για τo "LiverpoolFans.gr" με στόχο την έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωσή σας γύρω από την αγαπημένη μας ομάδα.