Λάμπερτ: "Γιατί επέλεξα να μείνω στη Λίβερπουλ!"

Σε μια πολύ ωραία συνέντευξη που παραχώρησε, ο Ρίκι Λάμπερτ αποκάλυψε πως απέρριψε θέση βασικού στην Άστον Βίλα, για να διεκδικήσει μερικές ακόμη μαγικές στιγμές με την ομάδα της καρδιάς του.

Ο έμπειρος επιθετικός αναζήτησε τη συμβουλή του Μπρένταν Ρότζερς μετά από αυτή την ευκαιρία που του παρουσιάστηκε την τελευταία ημέρα των μεταγραφών, με τον 42χρονο τεχνικό να του ξεκαθαρίζει πως τον θέλει στην ομάδα χωρίς να του εγγυάται όμως συνεχή θέση στο βασικό σχήμα.

Μετά από αρκετή σκέψη, ο 33χρονος φορ ενημέρωσε τον Ρότζερς για την απόφασή του να παραμείνει στην ομάδα και να τη βοηθήσει να πετύχει τους στόχους της.

"Είχα ένα τηλεφώνημα από τον προπονητή που μου έλεγε ότι ενδιαφερόταν η Άστον Βίλα. Μου είπε ότι δεν ήθελε να φύγω και στην ουσία που προσέφερε την ευκαιρία να παίξω, κάτι αρκετά δίκαιο για μένα."

"Το τηλεφώνημα έγινε περίπου στις 4 το απόγευμα εκείνη τη μέρα. Μίλησα με τον μάνατζέρ μου, μίλησα με τη γυναίκα μου, μίλησα με την Άστον Βίλα και το ντιλ ήταν κοντά."

"Αλλά ήταν κάτι που δεν μπορούσα να κάνω. Θα ήταν πολύ σύντομο. Είμαι στη Λίβερπουλ και δεν ήθελα να φύγω μόλις μετά από 6 μήνες. Θα ήταν κάτι που όταν θα σταματούσα το ποδόσφαιρο, θα γυρνούσα να το κοιτάξω και θα το μετάνιωνα περισσότερο από καθετί."

"Το ήξερα ότι αν έμενα δεν θα γινόμουν ξαφνικά ο βασικός επιθετικός και δεν θα έπαιζα συνέχεια, όμως θα υπήρχαν ακόμη στιγμές, οπού θα μπορούσα να βοηθήσω την ομάδα και να πετύχω μερικά ακόμη γκολ!"

"Δεν έχει να κάνει με την Άστον Βίλα. Είναι ένα πολύ καλό κλαμπ και ήμουν κοντά στο να πάω εκεί."

Όσον αφορά τον Ρότζερς, ο Λάμπερτ δήλωσε: "Μιλούσαμε όλη τη διάρκεια της ημέρας και του ζητούσα τη βοήθειά του. Μίλησα με όλους τους κοντινούς μου ανθρώπους και ήταν μια πάρα πολύ μεγάλη απόφαση για να πάρει σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα."

"Η ομάδα πηγαίνει καλά τώρα και δεν θα το χαλάσω αυτό με το να απαιτώ να παίζω. Από εμένα εξαρτάται και το αν θα εκμεταλλευτώ τις ευκαιρίες που θα πάρω από εδώ και πέρα μέχρι το τέλος της σεζόν."

Σχετικά με τον ανταγωνισμό που έχει από τους Στάριτζ και Μπαλοτέλι, ο Λάμπερτ είπε: "Είναι μεγάλος ανταγωνισμός. Παίζουν καλά και οι δυο. Δεν είμαι ο τύπος που θα προκαλέσει αναστάτωση. Θα βάλω το κεφάλι κάτω και θα δουλέψω στην προπόνηση."

"Η Λίβερπουλ είναι τεράστιο κλαμπ με πολύ καλούς παίκτες. Το ήξερα από την πρώτη στιγμή ότι ερχόμενος εδώ δεν θα έιχα το χρόνο που είχα στη Σαουθάμπτον."

"Είχα ευκαιρίες στην ομάδα. Βέβαια είμαι επαγγελματίας και θέλω να παίζω σε κάθε ματς, αλλά είμαι στην ομάδα που αγαπώ και δεν θα τα παρατήσω έτσι εύκολα!"

"Ελπίζω ότι θα υπάρξουν και άλλες καλές περιστάσεις όπως το γκολ με την Άστον Βίλα, όπου θα μπορέσω να βοηθήσω την ομάδα."

Όλα τα γκολ του Λάμπερτ έχουν επιτευχθεί εκτός έδρας με Κρίσταλ Πάλας, Λουντογκόρετς και Άστον Βίλα. Έτσι ο 33χρονος επιθετικός δεν μπορούσε να μη σχολιάσει το πως περιμένει να πετύχει το πρώτο του τέρμα μπροστά στο κοινό του Άνφιλντ:

"Σίγουρα το περιμένω πως και πως! Από τη στιγμή όμως που είναι να βάζω γκολ, ας τα βάζω και εκτός έδρας αρκεί να βοηθάει την ομάδα!"


Επιμέλεια: Απόστολος Παπανικολόπουλος

Share on Google Plus

About Tolis Papanikolopoulos

Αρθρογραφούμε για τo "LiverpoolFans.gr" με στόχο την έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωσή σας γύρω από την αγαπημένη μας ομάδα.