Στέρλινγκ:"Δεν είναι για τα λεφτά"

Ο Ράχιμ Στέρλινγκ μίλησε για την απόρριψη του ίδιου σε πολύ καλή προσφορά της Λίβερπουλ για ανανέωση του συμβολαίου του.

 "Δε θέλω οι οπαδοί μας να με βλέπουν σαν ένα παιδί που νοιάζεται μόνο για τα χρήματα ή θέλει όσα παραπάνω μπορεί για τον εαυτό του.Θέλω να με καταλάβουν,γιατί έχω θορυβηθεί τελευταία με τον κόσμο να μιλάει για έναν άνθρωπο που δε σέβεται.Θέλω να βοηθήσω την ομάδα και στο τέλος να αισθανόμαστε περήφανοι για όσα πετύχαμε."

"Δεν είναι για τα λεφτά.Από μικρό παιδί πάντα μίλαγα για τρόπαια.Δε θέλω να έχω τρία αυτοκίνητα ή πολλά σπίτια,απλά θέλω να γίνω όσο καλύτερος μπορώ."

"Δεν ήμουν ποτέ άπληστος.Τα χρήματα δεν είναι το παν για τη ζωή μου.Έχω τη μαμά μου που με βοηθάει τόσα χρόνια και την κόρη μου που σύντομα γίνεται τριών ετών."

"Αν μου δινόταν αυτή τη στιγμή η ευκαιρία να υπογράψω θα το έκανα και για λιγότερα χρήματα,απλά δεν είναι το timing."

"Αυτή τη στιγμή προσπαθώ να το βγάλω απ' το μυαλό μου και να βοηθήσω την ομάδα."

Επιμέλεια:Γιώργος Δρογγίτης
Share on Google Plus

About George Drogg

Αρθρογραφούμε για τo "LiverpoolFans.gr" με στόχο την έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωσή σας γύρω από την αγαπημένη μας ομάδα.