Emre Can: "Εγώ θα καλύψω το κενό του Gerrard"

Ο Steven Gerrard αποτελεί παρελθόν από την ομάδα της Λίβερπουλ και από το καλοκαίρι θα αγωνίζεται με τη φανέλα των LA Galaxy, αφήνοντας πίσω του ένα μεγάλο κενό τόσο αγωνιστικό όσο και ηγετικό. Ο Τούρκος (πολιτογραφημένος Γερμανός), Emre Can, μέσα από δηλώσεις του έκανε γνωστή την επιθυμία του να αγωνιστεί στη φυσική του θέση στη μεσαία γραμμή και -όσο το δυνατόν- να καλύψει το κενό του αρχηγού, το οποίο και θα πάρει στις πλάτες του.

Συγκεκριμένα, ο 21χρονος μέσος, είπε: "Ο Rodgers μιλάει μαζί μου συνέχεια. Με βλέπει ως ένα παίκτη που αγωνίζεται στη μεσαία γραμμή και αισιοδοξώ τη νέα χρονιά να αγωνιστώ εκεί. Φυσικά και οι συνομιλίες μου μαζί του είναι σε καθημερινό στάδιο και έχει βοηθήσει το παιχνίδι μου, θέλει να παίζω ποδόσφαιρο και είναι αυτό ακριβώς που θέλω. Γι' αυτό ήρθα στη Λίβερπουλ. Θέλω τη νέα σεζόν να αγωνιστώ στη μεσαία γραμμή και να πάρω την ευθύνη της αντικατάστασης του Gerrard, πάνω μου."

Στη συνέχεια, αναφέρθηκε στη μετακίνηση του στο λιμάνι: "Ήταν για μένα μεγάλη κίνηση καθώς ήταν η πρώτη φορά που έφευγα από τη Γερμανία, οπότε δεν ήταν εύκολο. Έπρεπε πρώτα να το σκεφτώ διότι δε γνωρίζω καλά τη γλώσσα αλλά πλέον έχω βελτιωθεί. Στη Premier League κάθε παιχνίδι είναι σκληρό και δύσκολο και αυτό με χαροποιεί, μιας και ο διαιτητής δε δίνει συχνά φάουλ. Συνεχίζω να προσπαθώ και να δίνω το 100% των δυνατοτήτων μου. Αυτό θέλουν οι οπαδοί και είναι τιμή για μένα που μου έχουν δείξει την αγάπη τους."

Επιμέλεια: Santiago
Share on Google Plus

About Unknown

Αρθρογραφούμε για τo "LiverpoolFans.gr" με στόχο την έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωσή σας γύρω από την αγαπημένη μας ομάδα.