Μπεντέκε: Η πρώτη συνέντευξη!


Στην πρώτη του συνέντευξη ως παίχτης της Λίβερπουλ προχώρησε ο Κρίστιαν Μπεντέκε, μετά την ολοκλήρωση της μεταγραφής του στους Κόκκινους:

Κρίστιαν, καλωσήρθες στη Λίβερπουλ. Πώς αισθάνεσαι που υπέγραψες;

Είμαι πολύ ευτυχισμένος που είμαι εδώ και θα ήθελα να ευχαριστήσω τους ιδιοκτήτες, τον Ίαν Άιρ και φυσικά τον προπονητή που προσπάθησαν τόσο πολύ για να με αποκτήσουν!

Μιλάμε μερικές ωρες αφότου υπέγραψες. Ποιο θα έλεγες ότι είναι το κυρίαρχο συναίσθημα σου;

Είναι δύσκολο να δείξεις τα συναισθήματα σου αμέσως μόλις ξεκινάς κάτι καινούριο, αλλά σίγουρα είμαι πάρα πολύ χαρούμενος.

Γιατί ήταν η Λίβερπουλ το κατάλληλο κλαμπ για σένα;

Πιστεύω πως ήταν το κατάλληλο κλαμπ γιατί είχα μια πολύ καλη συζήτηση με τον προπονητή και ήθελα να είμαι μέρος αυτού του πρότζεκτ!

Έχεις σκοράρει πολλάκις στο Άνφιλντ ως παίχτης της Άστον Βίλα τα τελευταία χρόνια, πως φαντάζεσαι το να τρέχεις μπροστά από το ΚΟΠ για να πανηγυρίσεις αυτή τη φορά; 

Θυμάμαι όταν είχα έρθει ως παίχτης της Άστον Βίλα ήταν ωραίο συναίσθημα να παίζεις στο Άνφιλντ. Τώρα που είμαι και με την πλευρά των γηπεδούχων θα είναι φοβερό συναίσθημα.

Τι γνωρίζεις για τη Λίβερπουλ;

Γνωρίζω ότι η Λίβερπουλ είναι μεγάλη ιστορία. Έχουν κερδίσει πολλά πρωταθλήματα, πέντε Τσάμπιονς Λιγκ και φυσικά το ΟΥΕΦΑ και πολλά ακόμη τρόπαια. Ξέρω ότι είναι τεράστιος σύλλογος.

Είσαι το έβδομο μεταγραφικό απόκτημα της ομάδας, ποιο πιστεύεις ότι είναι το μερίδιο συνεισφοράς σου στην ενδυνάμωση της νέας σου ομάδας;

Εδώ υπάρχουν πολλοί ποιοτικοί παίχτες και σπουδαία ονόματα. Είμαι εδώ για να βοηθήσω την ομάδα να πετύχει τους στόχους της και είμαι χαρούμενος για αυτό. 

Πως αισθάνεσαι που θα συναντήσεις τους νέους σου συμπαίκτες στις τελευταίες εβδομάδες της προετοιμασίας; 

Είμαι πολύ ενθουσιασμένος. Θέλω να τους συναντήσω και να δουλέψω μαζί τους.

Φυσικά θα ανυπομονείς να συνεργαστείς και με τους συμπαίκτες σου στο Βέλγιο, Σιμόν Μινιολέ και Ντιβόκ Όριζι- έχεις μιλήσει μαζί τους για τη ζωή στο Λίβερπουλ;

Όχι ακόμη, όμως περιμένω να τους δω και ελπίζω να με βοηθήσουν!

Από τη μέρα που ήρθες στην Αγγλία έχεις εξελιχθεί σε ένα από τα καλύτερα φορ του πρωταθλήματος. Εσύ όμως πώς θα περιέγραφες τον εαυτό σου ως επιθετικό;

Είναι δύσκολο να μιλάς για τον εαυτό σου. Προτιμώ άλλοι να μιλάνε για μένα. 

Είσαι ακόμη 24, πιστεύεις ότι μπορείς να εξελιχθείς και να γίνεις ακόμη καλύτερος παίχτης στη Λίβερπουλ;

Ναι φυσικά. Θέλω να γίνω ο καλύτερος, ο καλύτερος που μπορώ!

Τι αναμένεις να πετύχεις στην ομάδα αυτή;

Ήρθα εδώ για να κερδίσω τρόπαια. Ήρθα εδώ για να πετύχω υψηλούς στόχους με την ομάδα.

Τι θα έλεγες ότι σε κινητοποιεί σαν ποδοσφαιριστή;

Να κερδίζω τρόπαια. Είναι το να καταφέρω κάτι στην καριέρα μου που μετά θα το διηγούμαι στο γιο μου ή τα παιδιά μου. 

Καθήμενος εδώ κι έχοντας υπογράψει για την ομάδα, ποια είναι τα πράγματα που προσμένεις περισσότερο;

Είναι πολλά τα συναισθήματα. Θέλω πρώτα να συναντήσω τους συμπαίκτες μου και να δουλέψω με τον προπονητή και το υπόλοιπο σταφ. 

Κλείνοντας, τι μήνυμα στέλνεις στους υποστηρικτές της Λίβερπουλ ανά τον κόσμο που σου εύχονται κάθε επιτυχία με την κόκκινη φανέλα;

Είμαι πολύ χαρούμενος που είμαι μέλος της οικογένειας της Λίβερπουλ και θα κάνω τα πάντα για να τους ευχαριστήσω και θα εργαστώ σκληρά για αυτούς και τους συμπαίκτες μου!

Επιμέλεια: Απόστολος Παπανικολόπουλος




Share on Google Plus

About Tolis Papanikolopoulos

Αρθρογραφούμε για τo "LiverpoolFans.gr" με στόχο την έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωσή σας γύρω από την αγαπημένη μας ομάδα.