Danny Ings: "Μέχρι τότε θα κρατήσω το 28"

Ο Danny Ings προέβη στις πρώτες του δηλώσεις ως παίκτης της Liverpool και απεδείχθη συνειδητοποιημένος, ορεξάτος και ενθουσιασμένος. Γιατί διάλεξε το νούμερο 28 και μέχρι πότε σκοπεύει να το κρατήσει; Διαβάστε το βασικό κομμάτι της συνέντευξης.



LFC: Καλώς ήρθες στη Λίβερπουλ - πως νιώθεις που βρίσκεσαι επίσημα πλέον εδώ;
"Νιώθω φανταστικά. Προφανώς ήμουν σε διακοπές, όμως ανυπομονούσα να έρθω εδώ και να τους γνωρίσω όλους."

LFC: Όταν άκουσες για το ενδιαφέρον, πόσο γρήγορα ήθελες να γίνει το deal, με όλη αυτήν την επιμονή που επέδειξε η Λίβερπουλ στην περίπτωση σου;
"Αμέσως, πραγματικά. Μόλις έμαθα για το ενδιαφέρον της Λίβερπουλ δεν χρειάστηκε δεύτερη σκέψη. Ήταν η μόνη ομάδα που είχα στο μυαλό μου, για να είμαι δίκαιος. Και τώρα που ολοκληρώθηκε η μεταγραφή, είναι φανταστικό για μένα και την οικογένεια μου."

LFC: Ο προπονητής θα έπαιξε σημαντικό ρόλο για να σε φέρει εδώ. Τι σου είπε σχετικά με τον τύπο παίκτη που θεωρεί πως μπορείς να γίνεις;
"Είναι φανταστικός στην ανάπτυξη νεαρών παικτών. Για έναν παίκτη σαν κι εμένα, είναι εξαιρετικό που θα δουλέψω μαζί του. Ανυπομονώ να έρθω σε επαφή με τον ίδιο και τους υπόλοιπους προπονητές, όπως επίσης και τους συμπαίκτες μου. Πραγματικά είμαι ενθουσιασμένος γι αυτό."

LFC: Πως σου φάνηκε το Melwood στην πρώτη σου επίσκεψη εδώ; Υπάρχει κάτι μαγικό για τη Λίβερπουλ, έτσι;
"Πρόκειται για ιδιαίτερο σύλλογο, όλοι το γνωρίζουν. Και την ιστορία που υπάρχει εδώ. Όλοι γνωρίζουν για το Melwood. Σήμερα που ήρθα εδώ και τους γνώρισα όλους, και το staff, ήταν αδιαμφισβήτητα ένα τεράστιο βήμα για την καριέρα μου και πραγματικά πετάω στα σύννεφα!"

LFC: Θα συναντήσεις εδώ ένα νεανικό ρόστερ, αλλά και μεγάλο ποσοστό εμπειρίας από το οποίο μπορείς να μάθεις πολλά - παίκτες που έχουν αγωνιστεί σε Παγκόσμια Κύπελλα και διάφορες εθνικές ομάδες. Είναι κάτι για το οποίο ανυπομονείς;
"Ναι, οπωσδήποτε. Χρειάζεσαι νέους, ορεξάτους παίκτες στην ομάδα, παίκτες που αναπτύσσονται, αλλά χρειάζεσαι επίσης εμπειρία για να εξισορροπήσεις τα πράγματα και να ελέγξεις τους νέους, δίνοντας του συμβουλές σε ορισμένα πεδία του γηπέδου. Νομίζω πως εδώ υπάρχει μια εξαιρετική μίξη και αυτός ήταν ένας από τους λόγους για τους οποίους ήρθα - για να μάθω από άλλους παίκτες, να γνωρίσω διαφορετικά στυλ παιχνιδιού και διαφορετικές γνώμες, ουτωσώστε να κάνω τον εαυτό μου καλύτερο."

LFC: Έχεις ξαναπαίξει στο Άνφιλντ, με την Μπένρλι. Πως ήταν η εμπειρία; Πως είναι να παίζεις στο Άνφιλντ ως αντίπαλος;
"Για να είμαι ειλικρινής, δεν απόλαυσα εκείνη τη νύχτα, αφού δεν σούταρα ούτε μια φορά. Το ένιωθα κάθε φορά που είχα την μπάλα, υπήρχε πολλή πίεση πάνω μου. Με την ατμόσφαιρα από τους φιλάθλους μάλιστα, ήταν λίγο εκφοβιστικό. Δεν φοβήθηκα εκείνο το βράδυ, απλώς εκνευρίστηκα που δεν μπόρεσα να δείξω για τι ήμουν ικανός τότε."

LFC: Πήρες το νούμερο 28. Ποιο ήταν το σκεπτικό πίσω από την επιλογή του συγκεκριμένου αριθμού;
"Είχα μια συζήτηση με τον ατζέντη μου αλλά και με μερικούς φίλους και καταλήξαμε στο συμπέρασμα πως όταν έρχεσαι σε έναν τόσο μεγάλο σύλλογο, πρέπει πρώτα να αφαιρέσεις από πάνω σου όλη την πίεση. Η επιλογή ενός ασήμαντου αριθμού κάνει τη διαφορά, καθώς κάποιοι από τους παίκτες που φόρεσαν αυτές τις φανέλες ήταν superstars και παγκόσμιας κλάσης ποδοσφαιριστές. Οπότε είναι σημαντικό να ξεκινήσω με έναν μεγάλο αριθμό και ο λόγος που το έκανα ήταν για να δουλέψω ώστε να τον κατεβάσω. Όταν θα πετύχω εδώ, τότε μόνο θα πάρω μια τέτοια φανέλα με μικρό αριθμό. Μέχρι τότε, θα κρατήσω το 28, το κεφάλι χαμηλά και θα δουλέψω σκληρά."


LFC: Τέλος, ποιο είναι το μήνυμα σου προς τους οπαδούς της Λίβερπουλ και τι πρέπει αυτοί να περιμένουν από εσένα;
"Μακάρι να έχουμε μια φανταστική σχέση. Στο γήπεδο, μακάρι να βρίσκονται από πίσω μου και εγώ να τα πηγαίνω εξαιρετικά καλά για αυτούς. για εμένα και για όλους στη Λίβερπουλ."

Επιμέλεια: Νίκος Γιαμπολδάκης
Πηγή: Liverpoolfc.com
Share on Google Plus

About Nikos Giampoldakis

Αρθρογραφούμε για τo "LiverpoolFans.gr" με στόχο την έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωσή σας γύρω από την αγαπημένη μας ομάδα.