Skrtel: "Το να μείνω ήταν πάντα η προτεραιότητα μου"

Σύντομα, αφού υπέγραψε το νέο του συμβόλαιο με τη Liverpool FC, ο
Martin Skrtel είπε στο επίσημο site της ομάδας, γιατί το να επεκτείνει
αυτά τα 7,5 χρόνια διαμονής στη Liverpool ήταν πάντα η προτεραιότητά του. 
Ο Σλοβάκος center-back έκανε μία σύντομη παύση από την πρώτη εβδομάδα της προετοιμασίας, για να ανανεώσει το συμβόλαιό του με το club. Ο Skrtel επέμεινε πως ήταν μία εύκολη απόφαση, λόγω της επιρροής που έχει στον ίδιο και στην οικογένειά του η πόλη, καθώς και της αυτοπεποίθησης που έχει για το πλάνο της ομάδας.
Ο 30χρονος αναλογίστηκε επίσης την πιθανότητα να συμπληρώσει 10
χρόνια στον σύλλογο και δεσμεύτηκε ότι η ομάδα θα είναι έτοιμη για
την έναρξη της νέας σεζόν.

LFC: Συγχαρητήρια για την ανανέωση του συμβολαίου σου-πως
αισθάνεσαι που έχει ολοκληρωθεί η συμφωνία?
"Ευχαριστώ. Είναι υπέροχο για μένα και την οικογένεια μου επειδή
έχουμε μείνει τα τελευταία χρόνια στο Liverpool και σε αυτήν την
περίοδο έχουμε αγαπήσει την πόλη και τους ανθρώπους της. Μπορώ να
πω το ίδιο και για το club,τους οπαδούς μας και τους ανθρώπους που
δουλεύουν για τη Liverpool. Το να έχω ανανεώσει το συμβόλαιο μου με
τη Liverpool,είναι σπουδαίο τόσο για μένα όσο και για την οικογένειά
μου."

LFC: Ακούγεται σαν να ήταν μία εύκολη απόφαση για σένα…
"Ήταν όντως εύκολη. Η προτεραιότητά μου ήταν πάντα να συμφωνήσω
με τη Liverpool. Είμαι χαρούμενος που συμφωνήσαμε σε όλα και
υπέγραψα το νέο μου συμβόλαιο."

LFC: Ήσουν πρόθυμος να γίνει αυτό όσο πιο σύντομα γίνεται στην
προετοιμασία, ώστε να επικεντρωθείς στο ποδόσφαιρο πηγαίνοντας
στη νέα σεζόν?
"Αυτό είναι πάντα σημαντικό. Όταν έχεις καθαρό το κεφάλι σου, μπορείς
να επικεντρωθείς και να συγκεντρωθείς στη δουλειά σου, στο
ποδόσφαιρο και στη νέα σεζόν. Είμαι χαρούμενος που ανανέωσα πριν
το tour, οπότε τώρα μπορώ να επικεντρωθώ στη δουλειά μου."

LFC: Είναι σχεδόν απίθανο να φανταστείς τον εαυτό σου σε άλλο club
τώρα που είσαι αρκετά χρόνια στην ομάδα?
"Ναι, 7,5 χρόνια είναι αρκετά μεγάλος χρόνος, και πάντα προτεραιότητα
είχε η Liverpool. Υπήρχαν φήμες για μένα, αλλά πάντα υπήρχαν, σε κάθε
μεταγραφική περίοδο, αλλά όπως είχα πει αρκετές φορές, η πρώτη μου
επιλογή ήταν πάντα η Liverpool και για αυτό είμαι χαρούμενος που
συμφωνήσαμε στους όρους με το club."

LFC: Υπάρχει τώρα πιθανότητα να μείνεις στη Liverpool για δέκα χρόνια.
Μπορούσες να το φανταστείς αυτό όταν πρωτοήρθες το 2008?
"Όταν πρωτοήρθα το 2008, δεν περίμενα να είμαι εδώ για τόσο πολύ
καιρό. Αλλά τώρα που έχω υπογράψει μπορεί να είμαι 10 χρόνια στη
Liverpool-αυτό θα είναι υπέροχο. Αλλά αυτήν τη στιγμή, δεν το
σκέφτομαι αυτό, το κύριο και πιο σημαντικό πράγμα τώρα είναι η
ερχόμενη σεζόν. Πρέπει να είμαστε έτοιμοι, να είμαστε σε φόρμα και να
είμαστε όπως πρέπει για αυτήν τη σεζόν."

LFC: Είναι αυτή η διάρκεια του χρόνου που είσαι εδώ, κάτι για το οποίο
είσαι περήφανος? Κοιτάς τα παραδείγματα των Steven Gerrard και
Jamie Carragher, που έμειναν επίσης για αρκετό καιρό, και
ακολουθείς κατά κάποιον τρόπο στα χνάρια τους?
"Προφανώς δε θα είμαι εδώ όσο ήταν αυτοί οι δύο, αλλά αν μπορέσω να
μείνω για 10 χρόνια θα είναι υπέροχο. Η Liverpool είναι σπουδαίο club,
και ήταν πάντα όνειρό μου να παίξω για ένα μεγάλο club. Στα μάτια
μου, η Liverpool είναι ένα από τα μεγαλύτερα club σε όλο τον κόσμο,
όποτε το όνειρό μου έγινε πραγματικότητα. Έχω απολαύσει το χρόνο
μου εδώ και ελπίζω να κάνω το ίδιο και τα επόμενα χρόνια."

LFC: Στα 30 χρόνια της ηλικίας σου, πιστεύεις ότι μπαίνεις στα καλύτερα
χρόνια της καριέρας σου?
"Θα δούμε…το ελπίζω! Προφανώς δεν είμαι ούτε 24 ούτε 25 χρονών
πλέον, αλλά μπορώ να δω τους νέους παίκτες σε ηλικία που έρχονται
στην ομάδα να μας κάνουν να δουλεύουμε πιο σκληρά, επειδή πρέπει 
να παλεύουμε για τη θέση μας. Αλλά αυτό είναι πραγματικά καλό για το
club και για την ομάδα. Προσπαθώ να είμαι στην καλύτερη φόρμα που
μπορώ και να δείξω ότι είμαι ο κατάλληλος παίκτης για να αρχίζει τα
ματς."

LFC: Παίρνεις έξτρα ευθύνη κάθε χρόνο εδώ, μεταφέροντας τη σοφία και
την εμπειρία σου στους νεαρότερους παίκτες που έρχονται στην
ομάδα?
"Για τους πιο έμπειρους παίκτες, ένα πράγμα είναι σημαντικό, πάντα να
βοηθάς τους πιο νέους παίκτες να εξελιχθούν και να τους δείξουμε
οτιδήποτε αν χρειαστούν κάτι. Είμαι χαρούμενος να το κάνω αυτό.
Υπάρχουν πολλοί νέοι παίκτες στην ομάδα μας και πολλοί ταλαντούχοι
παίκτες, οπότε προσπαθείς να τους βοηθήσεις και να το κάνεις
ευκολότερο για τους ίδιους. Αυτή είναι η δουλειά μας."

LFC: Τόσο προσωπικά όσο και συλλογικά, πρέπει να υπάρχει πολύ καλό
κλίμα στο club? Έχεις υπογράψει το νέο σου συμβόλαιο και έχουν
γίνει μερικές συναρπαστικές προσθήκες στο club αυτό το καλοκαίρι…
"Ναι, έχουμε υπογράψει ποιοτικούς παίκτες. Η ομάδα μας είναι πιο
δυνατή από πέρυσι και τώρα πρέπει να το δείξουμε αυτό και στο
χορτάρι. Έχουμε ακόμη 4 εβδομάδες για την έναρξη της Barclays
Premier League και δουλεύουμε πολύ σκληρά κάθε μέρα για να
αποκτήσουμε την απαιτούμενη ετοιμότητα. Μετά θα πάμε στο tour και
θα έχουμε μερικά φιλικά. Απλά θα προσπαθήσουμε να είμαστε έτοιμοι
για το πρώτο παιχνίδι, που είναι απέναντι στη Stoke εκτός έδρας, και
πιστεύω θα είμαστε.

LFC: Όσον αφορά τις φιλοδοξίες της ομάδας, πρέπει να υπάρχει μεγάλη
δίψα, μετά την τελευταία σεζόν? Είναι η έξοδος στο Champions
League ψηλά στους στόχους για τη νέα σεζόν?
"Παίξαμε στο Champions League την τελευταία σεζόν και αν παίξεις μία
φορά σε αυτό, θες να παίζεις πάντα σε αυτό. Αυτός θα είναι ο κύριος
στόχος, να πάρουμε μία θέση που οδηγεί στο Champions League, και
προφανώς να φτάσουμε όσο πιο ψηλά γίνεται στην Premier League. Θα
δούμε, αλλά νομίζω ότι αν πάμε παιχνίδι με παιχνίδι και
προσπαθήσουμε να πάρουμε όσο περισσότερους βαθμούς μπορούμε,
θα είναι καλό για μας."

Επιμέλεια: Χρήστος Τσακαλέρης
Share on Google Plus

About Nikos Giampoldakis

Αρθρογραφούμε για τo "LiverpoolFans.gr" με στόχο την έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωσή σας γύρω από την αγαπημένη μας ομάδα.