Rodgers: Η πανωλεθρία που βιώσαμε απέναντι στη Stoke πέρσι, ήταν η πιο μαύρη ώρα μου στο ποδόσφαιρο

   Ο προπονητής των Κόκκινων, είπε ότι το απογοητευτικό τέλος την περασμένη σεζόν, έδειξε ότι μεγάλες αλλαγές στην ομάδα ήταν επιβεβλημένες.

 ‘’Ήταν πολύ δύσκολο να το επεξεργαστείς όλο αυτό.’’
‘’ Η ταυτότητα αυτού που πρεσβεύεις, στα πλαίσια της οργάνωσης, της αφοσίωσης και της μάχης-ξεχάστε την ποιότητα, ή το ταλέντο, στην προκειμένη περίπτωση είναι άσχετα-πρέπει να είσαι έτοιμος να παλέψεις και να είναι πολύ δύσκολο να σε κερδίσουν.’’
‘’Πρέπει να κάνεις έστω τα βασικά καλά. Σε όλα αυτά τα στοιχεία του ποδοσφαίρου, εμείς αποτύχαμε. Από την οπτική του προπονητή, τη δική μου δηλαδή, ήταν πολύ δύσκολο. Ήταν μια εξωπραγματική εμπειρία, για να είμαι ειλικρινής.’’
‘’Αυτή ήταν η χειρότερή μου μέρα στο ποδόσφαιρο με διαφορά. Δε νομίζω κάποια από τις ομάδες μου να είχε δεχθεί τόσο πολλά γκολ.’’
‘’ Ήταν εμφανής η έλλειψη μάχης και χαρακτήρα εκείνη τη μέρα. Ακούστε, πήραμε πολλά μαθήματα από εκείνη τη μέρα, τόσο σε συλλογικό όσο και σε προσωπικό επίπεδο. Παίρνω όλη την ευθύνη για αυτό.’’ 
‘’Είμαι σίγουρος, ότι οι φίλαθλοί μας-και δικαιολογημένα-θα ήταν απογοητευμένοι από το αποτέλεσμα. Δε θέλω να βιώσω ξανά κάτι τέτοιο στην καριέρα μου.’’ 

"Πρέπει να το ξεπερνάς, αλλά σίγουρα πόνεσε για αρκετές εβδομάδες".
Ο coach της ομάδας εκείνο το απόγευμα είχε κανονίσει να πάει να δει το γιο του, Anton, στο Wembley στον τελικό των play-off για την League One, όμως μετά από ένα τόσο αποκαρδιωτικό αποτέλεσμα, το πρόγραμμα άλλαξε.
‘’Είχα κανονίσει μετά το ματς, να πάω να δω τον γιο μου, καθώς ξέρουμε πόσο σημαντική είναι η οικογένεια για όλους, αλλά εκείνη τη μέρα ένιωσα ότι ήταν κάτι παραπάνω από αυτό.’’
‘’Είχαμε απογοητεύσει ένα μεγάλο σύνολο ανθρώπων, που μας υποστήριζε φανταστικά από τότε που ήρθα στην ομάδα. Δε μπορούσα να  κάνω τίποτα παρά μόνο να σκύψω το κεφάλι, να μπω στο λεωφορείο και να αναλογιστώ τι είχε γίνει.’’
‘’Μερικές μέρες αργότερα, έπρεπε να είμαι στην τελετή απονομής βραβείων για τους προπονητές. Πρέπει να το ξεπερνάς, αλλά σίγουρα ήταν επώδυνο για αρκετό καιρό. Αλλά αυτό με έκανε να σκεφτώ τον τρόπο που θα οδηγούσα ξανά τον σύλλογο στο σωστό μονοπάτι".

"Είναι τιμή μου να είμαι προπονητής αυτού του τεράστιου συλλόγου και οι ιδιοκτήτες μου έδειξαν τεράστια στήριξη.
Φόβοι για το ίδιο το μέλλον του εξαλείφθηκαν, μετά τη καθιερωμένη συζήτηση που γίνεται κάθε χρόνο για την επανεξέταση της σεζόν με τους Tom Werner και Mike Gordon."

Ο Rodgers πήρε την πλήρη στήριξη από τους ιδιοκτήτες για να πραγματοποιήσει σημαντικές αλλαγές.
Παράλληλα με τις 7 μεταγραφές που έγιναν, ο coach έκανε αλλαγές και στο προπονητικό τιμ, με τους Sean O’Driscoll, Pep Lijnders και Gary McAllister να αντικαθιστούν τους Colin Pascoe και Mike Marsh.
Ακόμη και στο προπονητικό κέντρο της ομάδας, το Melwood, έγιναν σημαντικές αλλαγές πριν την έναρξη της προετοιμασίας.

‘’Είναι προφανώς μεγάλη μου τιμή να βρίσκομαι σε αυτό το club,και οι ιδιοκτήτες με έχουν στηρίξει απόλυτα όσο βρίσκομαι εδώ.’’
‘’Υπήρχαν πράγματα που έπρεπε να κοιτάξουμε εντός και εκτός γηπέδου, πράγματα που ήταν ανάγκη να συζητήσουμε για να γίνουμε καλύτεροι. Οι ιδιοκτήτες πάντα ένιωθαν πως εγώ είμαι ο άνθρωπός τους, κάτι για το οποίο με διαβεβαίωσαν. Αυτό, φυσικά, μου δίνει μεγάλη αυτοπεποίθηση για να μας φτάσω ξανά στο επιθυμητό επίπεδο.’’
‘’Πρέπει να μαζέψεις τον εαυτό σου και τα δύο σημαντικότερα πράγματα που χρειάζεσαι στην προπονητική, είναι: αντοχή και επιμονή. Νομίζω σε όλη μου την καριέρα, και για να φτάσω εδώ που είμαι σήμερα, αυτά τα στοιχεία είναι στοιχεία που πολλοί άνθρωποι πιστεύουν ότι τα έχω.’’
‘’Αυτό σου δίνει την απαραίτητη αποφασιστικότητα να δείξεις ότι παλεύεις ξανά για την ομάδα, και αυτό είναι κάτι το οποίο σκοπεύω να παρουσιάσω την ερχόμενη σεζόν.’’
‘’ Έγιναν πολλές αλλαγές εντός και εκτός γηπέδου. Ξοδέψαμε αρκετά χρήματα για να βελτιώσουμε τις εγκαταστάσεις στο Melwood κάτι το οποίο ήθελα πολύ να κάνω. Δημιουργήσαμε και δύο νέα γήπεδα εδώ στο προπονητικό κέντρο και η ομάδα με στήριξε ξανά, δίνοντάς μου την ευκαιρία να πάρω τους παίκτες που θα μας βελτίωναν.’’
‘’ Πάρθηκε μία ηθική και επαγγελματική απόφαση όσον αφορά το προπονητικό τιμ, κάτι που ήταν δύσκολο, ίσως η πιο δύσκολη απόφαση που πήρα ως προπονητής.’’
‘’Εξήγησα τους λόγους-τεχνικά η ομάδα ήθελα να πάει σε διαφορετική κατεύθυνση. Αυτό δεν είχε να κάνει με κανένα από τα δύο παιδιά που έφυγαν, και οι δύο με υποστήριξαν φανταστικά και ήταν μαζί μου όταν φτάσαμε μία ανάσα από την κατάκτηση του πρωταθλήματος.’’
‘’Είναι και οι δύο εξαιρετικοί επαγγελματίες και οι καριέρες τους θα πάνε καλά, απλά ήταν κάτι που ένιωσα ότι έπρεπε να κάνω.’’

77 μέρες από εκείνη τη μαύρη μέρα, ο Brendan Rodgers πιστεύει ότι η ομάδα του είναι καλύτερα προετοιμασμένη. Αντί για φόβο από τις πληγές που άφησε εκείνο το παιχνίδι, οι Reds το βρίσκουν ως το καταλληλότερο παιχνίδι για την πρεμιέρα.
‘’ Όταν έγινε γνωστό το πρόγραμμα, ένιωσα ότι δε θα μπορούσαμε να έχουμε καλύτερη κλήρωση.’’
‘’Για μένα ήταν η καλύτερη κλήρωση το να παίξουμε εκτός έδρας με τη Stoke.’’
‘’Ξέρουμε όλοι πως ότι συνέβη τότε είναι μη αποδεκτό, όμως όλη η κριτική που δεχτήκαμε ήταν απολύτως φυσιολογική. Αυτό δεν πρέπει να ξαναγίνει.’’
‘’Η έδρα της Stoke είναι πάντα ένα δύσκολο μέρος να παίζεις, αλλά το μόνο σίγουρο είναι ότι θα είναι πολύ πιο δύσκολο για αυτούς φέτος από ότι την περσινή χρονιά.’’

Επιμέλεια: Χρήστος Τσακαλέρης
Share on Google Plus

About Nikos Giampoldakis

Αρθρογραφούμε για τo "LiverpoolFans.gr" με στόχο την έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωσή σας γύρω από την αγαπημένη μας ομάδα.