Rodgers: "Ξέρω ότι πρέπει να κερδίσω ξανά την εμπιστοσύνη των οπαδών της Liverpool"

   Ο Βορειοϊρλανδός τεχνικός έχει μια αποστολή απέναντι στο ματς με τη Stoke, να αποδείξει ότι όντως είναι ο σωστός άνθρωπος για το club.


   O Brendan Rodgers παραδέχεται ότι χρειάζεται να ξανακερδίσει την εμπιστοσύνη του κόσμου, καθώς σχεδιάζει την επανόρθωση της ομάδας.
Ο προπονητής των κόκκινων γνωρίζει ότι το καταστροφικό τέλος την περασμένη σεζόν-το οποίο ολοκληρώθηκε με το απογοητευτικό 6-1 απέναντι στη Stoke-έφτασε την υπομονή αρκετών οπαδών σε οριακό σημείο.
Ωστόσο, ο Rodgers θέλει να αρπάξει την ευκαιρία που του δόθηκε από την FSG-ξεκινώντας από το Britannia την ερχόμενη Κυριακή. 
‘’Ποτέ δε θεωρώ δεδομένη την υποστήριξη που είχα εδώ. Και επίσης καταλαβαίνω την απογοήτευση για η χρονιά που πέρασε. Είμαι σίγουρος ότι μετά από εκείνο το παιχνίδι θα υπήρχε τεράστια απογοήτευση.’’
‘’Φυσικά εγώ ήμουν αυτός που έπαιρνε την ευθύνη και φυσιολογικά. Η οργή πηγαίνει στον προπονητή και το αποδέχομαι αυτό.’’
‘’Ναι, πρέπει να ξανακερδίσω την εμπιστοσύνη τους. Μέχρι τώρα ήταν ένα απίστευτο ταξίδι από τότε που ήρθα και είναι ένα απόλυτο προνόμιο να προπονείς αυτήν την ομάδα και να έχεις αυτούς τους οπαδούς να σε στηρίζουν.’’
‘’Αλλά φυσικά πρέπει να τα πας καλά για να κερδίσεις αυτήν την στήριξη. Αυτό που ξέρω, είναι ότι πρέπει να την ξανακερδίσω.’’

   Ο Rodgers αντιλαμβάνεται γιατί μερίδα οπαδών ήθελε μία αλλαγή προπονητή, αφότου η Liverpool τα θαλάσσωσε απέναντι στην Aston Villa στα ημιτελικά του Fa Cup και πήρε μόνο 8 βαθμούς από τους πιθανούς 27 στα τελευταία 9 παιχνίδια.
Ωστόσο, μετά από την καθιερωμένη συζήτηση, η οποία έλαβε μέρος στο Liverpool, ανάμεσα στον προπονητή και τους Mike Gordon και Tom Werner, ο Rodgers πήρε το πράσινο φως να συνεχίσει.
‘’Ποτέ δε θεωρείς τη θέση σου εξασφαλισμένη, δε μπορείς ποτέ δε μπορείς να είσαι ικανοποιημένος.’’
‘’Οι ιδιοκτήτες μου έδωσαν μέχρι τώρα φοβερή στήριξη και από όλους τους παίκτες κατά κόρον έχω εξαιρετική ανταπόκριση.’’
‘’Αν δείτε τη δεύτερη σεζόν μου εδώ, σχεδόν κερδίσαμε το πρωτάθλημα. Αν με κρίνετε πάνω σε αυτό, τότε μάλλον αξίζω λίγο παραπάνω χρόνο.’’
‘’Αν με κρίνετε για το budget της ομάδας, είμαστε στο top-5, και τελειώσαμε 6οι κάτι που ήταν απογοητευτικό. Δεν καταφέραμε να εκπληρώσουμε τον στόχο της τετράδας.’’
‘’Αλλά οι ιδιοκτήτες πάντα έδειχναν τεράστια εμπιστοσύνη σε μένα από την πρώτη μέρα που ήρθα εδώ.’’
‘’ Έχω αυτοπεποίθηση σχετικά με το πώς δουλεύω. Σίγουρα η περσινή σεζόν δε με αποπροσανατόλισε από τα πιστεύω μου στη δουλειά μου.’’
‘’Αλλά μου έδειξε ότι πρέπει  να ξανασυγκεντρωθώ και να κοιτάξω πως θα πάω ξανά την ομάδα μπροστά.’’
‘’ Έχω την ίδια δίψα-αν όχι και περισσότερο-όπως την πρώτη μέρα που ήρθα εδώ. Θέλουμε να βάλουμε πίσω μας μία απογοητευτική σεζόν.’’

Επιμέλεια: Χρήστος Τσακαλέρης
Share on Google Plus

About Nikos Giampoldakis

Αρθρογραφούμε για τo "LiverpoolFans.gr" με στόχο την έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωσή σας γύρω από την αγαπημένη μας ομάδα.