Emre:Που πρέπει να βελτιωθώ

Ο Emre Can υπογράμμισε τις περιοχές στις οποίες νιώθει ότι χρειάζεται βελτίωση,αν θέλει να είναι βασικό μέλος στο χώρο του κέντρου στη φετινή Liverpool.
















Ο 21χρονος έχει παίξει το ρόλο του σε αυτά τα 4 πρώτα παιχνίδια,της φετινής Premier League,ερχόμενος από τον πάγκο στα ματς με Stoke και Bournemouth,και ξεκινώντας βασικός στα επόμενα 2,με Arsenal και West Ham.
Έχοντας παίξει στο δεξί άκρο ως center back,με τους τρεις πίσω στο περσινό σύστημα,τη φετινή σεζόν,ο Can παίζει σε μία πιο γνώριμη θέση για αυτόν,στο κέντρο του γηπέδου.
Αλλά,παρόλο που αυτή είναι η φυσική του θέση στην μέχρι τώρα καριέρα του,ο Γερμανός αναγνωρίζει ότι υπάρχουν πτυχές της μεσαίας γραμμής,στις οποίες πρέπει να δουλέψει.
Έτσι,τόνισε:
  ''Θέλω να κάνω περισσότερα πράγματα στην επίθεση και ξέρω ότι μπορώ να βελτιωθώ σε αυτό το κομμάτι του παιχνιδιού μου.Θέλω να κάνω πολλά περισσότερα στον επιθετικό τομέα,όσον αφορά τα γκολ και τις ασίστ.''
  ''Προσπαθώ να το προσθέσω στο παιχνίδι μου,και το δουλεύω στην προπόνηση.''
  ''Πάντα προσπαθώ να βάζω τα δυνατά μου και να βοηθάω με το τρέξιμο μου αλλά και να βοηθάω στο αμυντικό κομμάτι της ομάδας.Είμαι αποφασισμένος να δουλέψω και στο αμυντικό αλλά και στο επιθετικό κομμάτι.''
Με τους Jordan Henderson,Lucas Leiva,James Milner,Joe Allen και Jordan Rossiter να παλεύουν επίσης για μία θέση στην ενδεκάδα στο χώρο του κέντρου,ο Γερμανός ξέρει ότι έχει ανταγωνισμό.
Όμως,ο πρώην παίκτης της Bayer Leverkusen,θέλει να συνεχίσει να εντυπωσιάζει τον προπονητή στις προπονήσεις,και πιστεύει ότι μπορεί να εμφανίσει όλες τις ηγετικές αρετές,καθώς περνάει ο χρόνος.
























Ο Γερμανός συνέχισε,λέγοντας:
  ''Νομίζω ότι ο κάθε παίκτης θέλει να βρίσκεται στην βασική ενδεκάδα,οπότε δουλεύω σκληρά στις προπονήσεις,και πάντα προσπαθώ να δείξω τι μπορώ να κάνω ώστε να εντυπωσιάσω τον προπονητή,για να με επιλέξει.''
  ''Στο τέλος της ημέρας,νομίζω ότι ο ανταγωνισμός μόνο καλό μπορεί να κάνει.''
  ''Είμαι έτοιμος να πάρω περισσότερες πρωτοβουλίες,μιας και αυτή είναι η δεύτερη σεζόν μου με την ομάδα.Αυτό σημαίνει ότι θέλω να πετυχαίνω περισσότερα γκολ,και να βοηθάω την ομάδα μου να παίρνει αποτελέσματα.''
Αν και είναι ολοφάνερο ότι ο μέσος της Liverpool έχει στόχο να βελτιωθεί ακόμη περισσότερο από την περσινή χρονιά,δεν έχει θέσει κάποιο συγκεκριμένο στόχο όσον αφορά τα γκολ που θέλει να πετύχει τη σεζόν 2015-2016.
  ''Δεν έχω κάποιο συγκεκριμένο στόχο σε αυτό το κομμάτι,δηλαδή να πετύχω 5-10 γκολ.Πάντα κοιτάω παιχνίδι με παιχνίδι,τι έχω κάνει.''
  '' Ίσως να έχω έναν στόχο-να πετύχω περισσότερα γκολ σε σχέση με πέρσι,καθώς πέρσι πέτυχα μόνο ένα γκολ.''
  ''Ας ελπίσουμε ότι φέτος θα έρθουν περισσότερα γκολ.''

Πηγή:Liverpoolfc.com
Επιμέλεια:Χρήστος Τσακαλέρης




















 







Share on Google Plus

About Chris Tsak

Αρθρογραφούμε για τo "LiverpoolFans.gr" με στόχο την έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωσή σας γύρω από την αγαπημένη μας ομάδα.