Κλάιν: «Πάντα ήθελα να γίνω στράικερ»

Στην αποκάλυψη ότι από μικρός ήθελε να γίνει επιθετικός προχώρησε ο δεξιός οπισθοφύλακας της Λίβερπουλ, Νάθανιελ Κλάιν, ο οποίος μάλιστα είχε ιδιαίτερη επιτυχία σε αυτή τη θέση σαν πιτσιρικάς!


Όλοι θέλουν να πετυχαίνουν γκολ, και πόσο μάλλον τα μικρά παιδιά, που ονειρεύονται να γίνουν επιθετικοί και να σκοράρουν για την αγαπημένη τους ομάδα. Έτσι και ο Κλάιν, ο οποίος σε μικρότερη ηλικία αγωνιζόταν στην γραμμή κρούσης, και είχε μεγάλη έφεση στο σκοράρισμα, όπως αποκάλυψε στη Liverpool Echo.

«Θα μπορούσα να είμαι στράικερ. Έπαιζα σαν επιθετικός και σκόραρα αρκετά γκολ, κάτι που μου άρεσε».

«Έπαιζα στην Τότεναμ και μια φορά όταν ήμουν 7 ή 8 ετών έβαλα τέσσερα γκολ στην Άρσεναλ. Αργότερα μεταξύ 10 και 13 ετών, δοκιμάστηκα ως μπακ».

«Ακόμα και ως επιθετικός είχα μεγάλη ενέργεια και πάντα κυνηγούσα τους αντιπάλους μου για να κερδίσω τη μπάλα. Άρα με βάση αυτά, αποφάσισαν ότι μπορώ να παίξω στην άμυνα».

«Η Τότεναμ ήταν υπέροχη, αλλά η μαμά μου δε μπορούσε να οδηγήσει και αναγκαζόμουν να παίρνω το τρένο. Αυτό ήταν πρόβλημα, γι' αυτό και αποφάσισα να πάω σε μια ομάδα που θα είναι πιο κοντά στο σπίτι μου. Και η Κρίσταλ Πάλας ήταν μερικά τετράγωνα μακριά»!

Ο Κλάιν εξελίχτηκε σε έναν πολύ καλό παίκτη στην Κρίσταλ Πάλας και η Σαουθάμπτον τον αγόρασε το 2012 όταν και ανέβηκε στην Πρέμιερ Λιγκ. Οι εξαιρετικές περσινές του εμφανίσεις, του χάρισαν το ρόλο του βασικού στην εθνική ομάδα της Αγγλίας και μια μεταγραφή στη Λίβερπουλ.

«Ανυπομονώ για το Γιούρο 2016».

«Βρίσκομαι στην ομάδα που πάντα ήθελα να βρεθώ, αλλά τώρα πρέπει να δουλέψω σκληρά για να παραμείνω. Θα είναι δύσκολο γιατί έχουμε πολλούς παίκτες στην εθνική που μπορούν να παίξουν στη θέση του μπακ, όμως ο ανταγωνισμός είναι κάτι καλό και θα προσπαθήσω να διατηρήσω τη θέση μου».

«Νομίζω ότι η φιλοσοφία στη θέση του μπακ έχει αλλάξει πλέον. Λογίζεσαι πιο πολύ σαν εξτρέμ, πρέπει να ανέβεις στην επίθεση και να βοηθήσεις επιθετικά, αλλά παράλληλα να αμυνθείς και σωστά».

«Θέλει τρέξιμο πάνω κάτω, αλλά εμένα μου αρέσει αυτό. Είμαι νεαρό παιδί και έχω καλή φυσική  κατάσταση. Διασκεδάζω και να επιτίθομαι αλλά και να αμύνομαι. Συμμετέχω σε όλους τους τομείς του παιχνιδιού και παίρνω και μερικές συμβουλές από τον Γκάρι Νέβιλ».

Επιμέλεια: Γιώργος Δρογγίτης

Δείτε ακόμη στο Liverpool Fans.gr

Νίκες για τους "κόκκινους" διεθνείς
Share on Google Plus

About George Drogg

Αρθρογραφούμε για τo "LiverpoolFans.gr" με στόχο την έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωσή σας γύρω από την αγαπημένη μας ομάδα.