Moreno:«Πως άρπαξα την ευκαιρία μου για να επιστρέψω»

Ο Alberto Moreno ήταν αποφασισμένος να αρπάξει την ευκαιρία που του δόθηκε αυτόν το μήνα και τώρα θέλει να διατηρήσει την ενθαρρυντική φόρμα του,καθώς πλησιάζει τα 50 παιχνίδια με τη φανέλα της Liverpool.
















Ο Ισπανός αμυντικός αναγκάστηκε να περιμένει μέχρι το ματς απέναντι στη Bordeaux για την πρεμιέρα του Europa League για να παίξει βασικός τη φετινή σεζόν,με τον νεαρό Joe Gomez να εντυπωσιάζει σαν αριστερό μπακ,στα πρώτα ματς.

Η υπομονή είναι αρετή,ωστόσο,και η απάντηση του Moreno στο χρόνο που βρέθηκε στις αλλαγές,ήταν η σκληρή δουλειά στην προπόνηση-μία προσέγγιση που τονίστηκε και από τον προπονητή νωρίτερα στη σεζόν.

Η προσπάθειά του απέδωσε και το νούμερο 18 παρέμεινε στην εντεκάδα μετά το ταξίδι στη Γαλλία,παίζοντας στο αριστερό άκρο σαν full-back σε 4 συνεχόμενα παιχνίδια σε μόλις 10 ημέρες.

Η επόμενη εμφάνιση του 23χρονου Ισπανού θα είναι η 50η μετά τη μεταγραφή του από τη Sevilla,για τη Liverpool το καλοκαίρι του 2014,και ο Moreno έχει κάθε πρόθεση να αυξήσει αυτόν τον αριθμό στις επόμενες εβδομάδες,μήνες και χρόνια μπροστά.

  ''Αυτό που πρέπει να κάνεις είναι να συνεχίσεις να δουλεύεις,να προσπαθείς στην προπόνηση και να δουλεύεις πολύ σκληρά και να είσαι έτοιμος όταν σου έρθει η ευκαιρία.''

  ''Ο προπονητής θεώρησε ότι ήταν η σωστή στιγμή να με βάλει απέναντι στη Bordeaux και άρπαξα την ευκαιρία μου.''

  ''Νομίζω ότι έκτοτε τα πήγα καλά,είχα 3 ακόμη παιχνίδια και νομίζω ότι έπαιξα καλά,αλλά προφανώς είμαι νέος παίκτης  και ξέρω ότι ακόμα μπορώ να βελτιωθώ.''

  ''Ελπίζω να δίνω κάτι στους οπαδούς για να χαρούν με το παιχνίδι μου,και ελπίζω να συνεχίσω να τους εντυπωσιάζω με τις εμφανίσεις μου.''

Ενώ πρόσθεσε:
  ''Δε θα μπορούσα να έχω προσαρμοστεί καλύτερα,είμαι πολύ χαρούμενος-όχι μόνο εγώ,αλλά και η οικογένειά μου.Αγαπάμε την ομάδα και την πόλη.''

  '' Όταν φτάσει το 50ο μου παιχνίδι,θα είμαι ιδιαίτερα χαρούμενος.Το να έχω το όνομά μου ανάμεσα σε ένδοξους παίκτες που έχουν παίξει για αυτό το club,το να συμπληρώσω 50 παιχνίδια σε κάτι παραπάνω από έναν χρόνο,με χαροποιεί πολύ.''

  ''Αλλά δε θα κάτσω να συμβιβαστώ με αυτό,δε θέλω να το πάρω αυτό σαν επίτευγμα,θέλω να παίζω όλο και περισσότερα παιχνίδια.Θέλω να είμαι εδώ για πολλά χρόνια ακόμα και όσο πιο πολλά παιχνίδια μπορώ.''
















Η Liverpool επέστρεψε στις νίκες απέναντι στην Aston Villa,το Σάββατο ξεπερνώντας το εμπόδιο της με 3-2 στο Anfield,χάρη σε δύο γκολ του Sturridge που ήταν αρκετά σημαντικά.

Ο Άγγλος striker απέδειξε ότι έχει φοβερό τελείωμα,με δύο πολύ ωραία σε ομορφιά γκολ,και ειδικά το πρώτο,επιδεικνύοντας φοβερή τεχνική.

Ο Moreno,ο οποίος προσπάθησε να κάνει το χορό του Sturridge πέρσι,εξήγησε την τεράστια ικανοποίησή του βλέποντας τον συγκεκριμένο πανηγυρισμό του το Σαββατοκύριακο.

  ''Είναι ένας φοβερός παίκτης και του αξίζουν όλοι οι έπαινοι που δέχεται.Δεν ήταν μόνο οι παίκτες μέσα από την ομάδα που επιθυμούσαν την επιστροφή του,ολόκληρο το club ήταν ενθουσιασμένο με την επιστροφή του Daniel.''

  ''Είναι top παίκτης και το απέδειξε το Σάββατο.Το να ξαναμπείς στην ομάδα μετά από 6 μήνες,και κοιτώντας τη σωματική του κατάσταση,φαινόταν αρκετά έτοιμος.''

  ''Το να σκοράρεις γκολ αυτού του είδους της ποιότητας απλά δείχνει πόσο καλός παίκτης είναι,πόσο μας έλειψε και πόσο θετικά μας επηρεάζει σαν ομάδα.''


Πηγή:Liverpoolfc.com
Επιμέλεια:Χρήστος Τσακαλέρης
















































































Share on Google Plus

About Chris Tsak

Αρθρογραφούμε για τo "LiverpoolFans.gr" με στόχο την έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωσή σας γύρω από την αγαπημένη μας ομάδα.