Adam Lallana: "Είμαι πολύ ενθουσιασμένος που θα δουλέψω με τον Klopp"



Ο Adam Lallana είναι πολύ ενθουσιασμένος που θα είναι κομμάτι της «επανάστασης» του Jurgen Klopp.

Ο χαρισματικός γερμανός έχει ήδη ηλεκτρίσει το Merseyside μετά τις δηλώσεις του για το όραμά του για την ομάδα, στη συνέντευξη που έδωσε την περασμένη Παρασκεύη.


Ο Lallana, ο οποίος είχε τα διεθνή του καθήκοντα με την Εθνική Αγγλίας, ήταν ανάμεσα στους πολλούς παίκτες που είδε τη συνέντευξη του Klopp, και έγινε ο πρώτος που μίλησε δημόσια για την άφιξη του νέου προπονητή.

Ο μέσος των «τριών λιονταριών», είπε: «Είμαι ενθουσιασμένο, πολύ ενθουσιασμένος, που θα δουλέψω με τον Klopp.

«Είδα τη συνέντευξη τύπου, όπως όλοι, και τις αντιδράσεις του, και κατάλαβα πως θα είναι συναρπαστικά.

«Είμαι πολύ χαρούμενος που θα γυρίσω στην ομάδα για τις νέες προπονήσεις, μετά και το διάλειμμα για τις Εθνικές.»

Παρότι ήταν ένας από τους καλύτερους παίκτες της Αγγλίας στον αγώνα εναντίον της Εσθονίας την Παρασκευή το βράδυ, ο Lallana δεν έχει δικαιολογήσει ακόμα τις 25 εκατομμύρια λίρες που δαπανήθηκαν για την απόκτησή του τον Ιούλιο του 2014.


Είναι ένας από τους πολλούς παίκτες στο Anfield, όμως, που πρόκειται να επωφεληθούν από το άγγιγμα του Μήδα που έφερε ο Klopp σε παίκτες όπως ο Marco Reus, o Henrikh Mkhitaryan και ο Mario Goetze, όσο καιρό ήταν ο γερμανός στην Borussia Dortmund.


Ο διάδοχος του Brendan Rodgers είπε την Παρασκευή: «Η μεγαλύτερη θυσία που μπορείς να κάνεις είναι να πάρεις έναν παίκτη, από την Πολωνία για παράδειγμα, από μια μικρή ομάδα και να τον βλέπεις σήμερα να παίζει.


«Η διαφορά ανάμεσα σε εκείνον τον παίκτη και στον παίκτη του σήμερα είναι απίστευτη.»


Το πρώτο παιχνίδι του 48χρονου θα είναι στην Tottenham το ερχόμενο Σάββατο. Έχει ήδη ακυρώσει ένα ρεπό των παικτών που δεν έλειπαν για τις διεθνείς υποχρεώσεις, και ο Lallana ανυπομονεί να επιστρέψει κι αυτός μαζί τους.


Ο πρώην άσσος της Southampton πρόσθεσε: «Ανυπομονώ να επιστρέψω στην ομάδα μου και είμαι σίγουρος πως συμβαίνουν πολλά διαφορετικά πράγματα. Ήρθε κι έδεσε πολύ ωραία.


«Δεν είμαι τόσο νέος πλέον, είμαι 27 χρονών – υπάρχουν αρκετοί νεότεροι παίκτες από εμένα στην ομάδα. Αλλά την επόμενη βδομάδα θα έχουμε ένα πολύ καλό παιχνίδι. Πάντα το απολαμβάνω να παίζω στην Tottenham, ειδικά με έναν και δικό μου πρώην προπονητή.


«Ειλικρινά ανυπομονώ για το επόμενο παιχνίδι. Είναι μια μεγάλη χρονιά για μένα.


«Η περσινή χρονιά ήταν απογοητευτική, ακόμα και το ξεκίνημά της ήταν απογοητευτικό – με έναν ακόμη τραυματισμό.


«Δουλεύω πολύ σκληρά για να παραμένω σε φόρμα, επειδή νιώθω πως αν είμαι σε φόρμα, η ομάδα θα δει τον καλύτερό μου εαυτό.


«Ήταν σίγουρα απογοητευτική η φυγή του Brendan, καθώς και το αδιάφορο ξεκίνημα, αλλά αλλαγές συμβαίνουν στο ποδόσφαιρο.



«Ανυπομονώ να επιστρέψω και να προσπαθήσουμε να πάρουμε τους 3 πόντους το Σάββατο.»

Επιμέλεια: Μαρία Αλεξανδροπούλου
Πηγή: Mirror
Share on Google Plus

About Maria Alexandropoulou

Αρθρογραφούμε για τo "LiverpoolFans.gr" με στόχο την έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωσή σας γύρω από την αγαπημένη μας ομάδα.