Όταν ο Άλλαν συνάντησε τον Κλοπ…



Με τις καλύτερες εντυπώσεις από τη θητεία του στην Φινλανδία και την SJK ο νεαρός Βραζιλιάνος, Άλλαν Ροντρίγκεζ, επέστρεψε σήμερα στο Μέλγουντ ως κάτοχος του φινλανδικού πρωταθλήματος.

Ο νεαρός ήταν εξαιρετικός στην παρουσία του ως δανεικός έχοντας σημαντική συνεισφορά στην κατάκτηση του τίτλου με 2 γκολ και 3 ασίστς σε 8 συμμετοχές. 

Στην επιστροφή του στο Λίβερπουλ ο Γιούργκεν Κλοπ τον υποδέχθηκε με ανοιχτές αγκάλες, τον γνώρισε από κοντά, είχε κουβέντα μαζί του και είδε και τα σουβενίρ του 18χρονου από το φινλανδικό πρωτάθλημα! 

Η Λίβερπουλ κατάφερε να αρπάξει το καλοκαίρι τον Άλλαν από την Ιντερνασιονάλ και τον έστειλε αμέσως δανεικό στην Σεϊναγιόεν για να αποκτήσει σημαντικές εμπειρίες από το ευρωπαϊκό ποδόσφαιρο προτού μπει για τα καλά στην πρώτη ομάδα των Ρεντς.

Ο ίδιος δηλώνει: "Ήταν πολύ σημαντική εμπειρία για μένα. Ήταν πολύ καλό που πήρα χρόνο συμμετοχής, αφού για αρκετό καιρό δεν έπαιζα. Επιπλέον, δεν είχα ποτέ χρόνο σε επαγγελματικό επίπεδο, οπότε ήταν σημαντική η περίοδος που πέρασα εκεί!"

"Έχουν περάσει μόλις 7 χρόνια από όταν ιδρύθηκε η SJK, και ήταν ομάδα δεύτερης κατηγορίας μέχρι πρόσφατα. Είχαν τερματίσει τρίτοι πριν δυο χρόνια στο πρωτάθλημα και δεύτεροι την περασμένη σεζόν, φέτος κερδίσαμε το πρωτάθλημα. Είναι μεγάλη επιβράβευση και χαίρομαι που τα καταφεραμε."  

Στη συνέχεια ο Άλλαν μίλησε για τις δυσκολίες που είχε το να αλλάξει τρεις χώρες μέσα σε πολύ λίγο χρονικό διάστημα:

"Το βραζιλιάνικο ποδόσφαιρο διαφέρει πολύ από το ευρωπαϊκό. Η ταχύτητα και η δυναμική στην μπάλα είναι πολύ διαφορετικές. Προσπάθησα να εγκλιματιστώ το γρηγορότερο δυνατό. Είχα λίγο χρόνο οπότε προσπάθησα να νιώσω οικεία όσο γρηγορότερα μπορούσα. Η Λίβερπουλ ήταν καθημερινά σε επικοινωνία μαζί μου. Ήθελαν να ξέρουν πως είμαι και μου έδιναν μεγάλη υποστήριξη όσο ήμουν εδώ, ρωτούσαν για μένα και ήταν σε επαφή κάθε μέρα. Πραγματικά με φρόντιζαν πολύ."

Δεν ήταν μονάχα η Λίβερπουλ που προσπάθησε να έρθει σε επικοινωνία με τον Άλλαν, αλλά και μέλη της πρώτης ομάδας όπως οι Λούκας Λέιβα, Φιλίπε Κουτίνιο και Ρομπέρτο Φιρμίνο

"Έπρεπε να πετάξω για το Λίβερπουλ από την πρώτη στιγμή που μου είπαν για το ενδιαφέρον της ομάδας για μένα. Ήμουν λίγο φοβισμένος, έξω από τα νερά μου, δεν το περίμενα. Αλλά είχα θερμή υποδοχή από τους Βραζιλιάνους εδώ. Με πήραν στα σπίτια τους, ρώτησαν αν χρειάζομαι κάτι και με στήριξαν πολύ."

"Είπαν ότι μπορούσα να βασιστώ σε αυτούς για ό,τι ήθελα. Ήταν πολύ εξυπηρετικοί και στην προπόνηση και με βοηθούσαν με την γλώσσα - για την ακρίβεια δεν μπορούσαν να κάνουν κάτι παραπάνω από όσα έκαναν. Είναι εξαιρετικοί άνθρωποι και ξέρω ότι μπορώ να βασιστώ σε αυτούς. Ήμουν τακτικά σε επαφή μαζί τους - και ο Λούκας πρόσφατα είπε σε συνέντευξη του ότι έχω εξαιρετική προοπτική, κάτι που με χαροποίησε πολύ."

"Μίλησα πρόσφατα μαζί τους και με συνεχάρησαν για την πορεία μου στην Φινλανδία. Είναι πολύ ωραίο να λαμβάνεις κάτι τέτοιο από τον Λούκας, τον Κουτίνιο και τον Φιρμίνο που είναι ποδοσφαιρικοί ήρωες στη Βραζιλία και σε όλον τον κόσμο. Είναι πραγματικά μεγάλη επιβράβευση για μένα."

Μετά το διάστημα που πέρασε στην Φινλανδία ο Άλλαν θα μείνει για λίγο στο Νησί και μετά θα πετάξει για τη Βραζιλία ώστε να ξεκουραστεί για μερικές ημέρες και να δει την οικογένειά του.

"Τώρα που επέστρεψα, θα κάνω κάποια τεστ και ό,τι άλλο χρειάζεται να κάνω, και μετά φεύγω για Βραζιλία να δω την οικογένειά μου. Θα είμαι συγκεντρωμένος στις προπονήσεις της Λίβερπουλ για τους επόμενους 1-2 μήνες όταν γυρίσω και θα δούμε τι θα συμβεί μετά από αυτό, αλλά εμπιστεύομαι τη Λίβερπουλ και βασίζομαι στην απόφασή τους. Θα κάνω ό,τι πιστεύουν πως είναι κατάλληλο για μένα."

"Για την ώρα, κύριος στόχος μου είναι να κερδίσω περισσότερη εμπειρία, δεν είναι ακόμη η ώρα να σκεφτώ να κερδίσω μεγάλα πράγματα. Θα το πάω βήμα βήμα, προσγειωμένος, με ταπεινότητα και σκληρή δουλειά. Μακροπρόθεσμα όμως στόχοι μου θα είναι όχι μόνο να προπονούμαι με τη Λίβερπουλ, αλλά να κερδίζω και να φέρω μεγάλη χαρά στους οπαδούς και πολλά ακόμη."

"Είμαι μαχητής και θα κολλήσω με την ομάδα και θα κάνω το επόμενο βήμα. Μπορείτε να με υπολογίζετε καθώς θα δίνω το καλύτερο μου για να βοηθήσω την Λίβερπουλ!"


Επιμέλεια: Απόστολος Παπανικολόπουλος
Πηγή: liverpoolfc.com
Share on Google Plus

About Tolis Papanikolopoulos

Αρθρογραφούμε για τo "LiverpoolFans.gr" με στόχο την έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωσή σας γύρω από την αγαπημένη μας ομάδα.