Moreno:«Αγώνες με πατημένο το γκάζι ταιριάζουν στο παιχνίδι μου»

Ο Alberto Moreno πιστεύει ότι το ενεργητικό στυλ παιχνιδιού του ταιριάζει απόλυτα στο είδος ποδοσφαίρου που θα προσπαθήσει ο Jürgen Klopp να εφαρμόσει στη Liverpool.
















Μία καινούργια εποχή ξεκινάει για τη Liverpool το Σάββατο,όταν ο Γερμανός τεχνικός κάνει το ντεμπούτο του στον πάγκο των Reds το Σάββατο,εκτός έδρας με την Tottenham Hotspur στην Premier League.

Ο Klopp ξόδεψε αρκετή από αυτήν την εβδομάδα στις προπονητικές εγκαταστάσεις του Melwood,προσφέροντας νέες οδηγίες στην ομάδα του,για το ταξίδι στο White Hart Lane.

Παραδέχεται ότι θα χρειαστεί χρόνος για να μεταβιβάσει τη φιλοσοφία του,η οποία έφερε μεγάλη επιτυχία στο πρόσφατο παρελθόν με τη Borrusia Dortmund,αλλά το αφεντικό των Reds ελπίζει να δει κάποια πράγματα στο Λονδίνο.

Σχολιάζοντας την προσέγγιση του Klopp,ο Moreno είπε:
 
  ''Μας είπε ότι θέλει μία ομάδα με ένταση-μία ομάδα στην οποία ο καθένας θα πρέπει να τρέχει.Δε θέλει ατομικισμούς και μου αρέσει αυτός ο τρόπος σκέψης.Θέλει να δουλεύουμε όλοι μαζί,ενωμένοι,θέλει να είμαστε ομάδα,με όλη τη σημασία της λέξης,και μου αρέσει αυτή η ιδέα.''

  ''Νομίζω ότι ταιριάζει στον τρόπο παιχνιδιού μου.Έχω πάντα απαιτήσεις από τον εαυτό μου,είμαι ενεργητικός,και δίνω τα πάντα,οπότε ταιριάζει με το στυλ παιχνιδιού του Jürgen.''

  ''Πάνω από όλα,πρέπει να βελτιωνόμαστε-να συνεχίσουμε να δουλεύουμε σκληρά,ώστε να έχω κι εγώ το ρόλο μου μέσα στην ομάδα,και να συνεχίσω να δουλεύω υπό τις οδηγίες του.''

Οι προπονήσεις του Klopp στο Melwood,περιελάμβαναν έναν μειωμένο αριθμό παικτών,εξ αιτίας τραυματισμών,αλλά και εθνικών υποχρεώσεων.

Ο Moreno ήταν παρών από την αρχή,ωστόσο,έχοντας την ευκαιρία να καταλάβει γρήγορα το πως δουλεύει ο νέος του προπονητής.

Και ο αριστερός full-back επανέλαβε την οπτική με την οποία βλέπει τον Klopp,ο συμπαίκτης του,Lucas Leiva,υπογραμμίζοντας τον ενθουσιασμό που έχει φέρει τόσο ο Klopp όσο και οι συνεργάτες του.

















  ''Απαιτεί αρκετή ένταση στη διάρκεια της προπόνησης,μας θέλει να πατάμε το γκάζι.Φέρνει στην ομάδα πάθος και συναισθήματα σε κάθε προπόνηση,και αυτό,κατά τη γνώμη μου,είναι το κλειδί για να μας κάνει να νιώσουμε καλύτερα.''

  ''Είναι παθιασμένος με το ποδόσφαιρο,το αγαπάει,και το μεταδίδει αυτό και σε μας.Τώρα πρέπει να το πάρουμε αυτό και στο γήπεδο.''

Το βεληνεκές του Klopp χρειαζόταν λίγη εξήγηση κατά την άφιξη του στο Anfield.

Ξεπερνώντας τη Bayern Munich για να κερδίσει 2 συνεχόμενα πρωταθλήματα στη Bundesliga με τη Dortmund,αλλά και φτάνοντας μέχρι τον τελικό του Champions League,είναι 2 παραδείγματα που τραβάνε την προσοχή,από το εντυπωσιακό του βιογραφικό.

Η πρόκληση για τον ίδιο τον Klopp να δημιουργήσει εκ νέου παρόμοιο momentum με τη Liverpool,και το ρεκόρ του 48χρονου επιβεβαιώνει άμεση ανταπόκριση από τους νέους του παίκτες.

  ''Το ήξερα ότι είναι δυνατός,πολύ έξυπνος και κάποιος που αναλύει τον αντίπαλο πολύ καλά.''

  ''Αυτό αποδεικνύεται από αυτά που κατάφερε με τη Borrusia Dortmund,το οποίο ήταν φανταστικό.Τράβηξε την προσοχή της Ευρώπης.''

  ''Είχε τόσο πολλούς καλούς παίκτες,αλλά χρειάζεσαι και έναν καλό προπονητή για τέτοιους παίκτες.Ο  Jürgen το έκανε πολύ καλά αυτό,κατά την περίοδο που βρισκόταν εκεί,και ελπίζω να τα πάει το ίδιο καλά,όπως και στη Dortmund.''


Πηγή:Liverpoolfc.com
Επιμέλεια:Χρήστος Τσακαλέρης




































































Share on Google Plus

About Chris Tsak

Αρθρογραφούμε για τo "LiverpoolFans.gr" με στόχο την έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωσή σας γύρω από την αγαπημένη μας ομάδα.