Stewart:«Η ανανέωση δείχνει ότι το club πιστεύει σε μένα»

Μετά την ανανέωση του συμβολαίου του με τη Liverpool την Τρίτη,ο Kevin Stewart μοιράστηκε τη χαρά του στην επίσημη ιστοσελίδα της ομάδας και συζήτησε για έναν χρόνο γεμάτο αλλά και για τους μελλοντικούς στόχους του.
















LFC:Kevin συγχαρητήρια για την ανανέωση του συμβολαίου σου,τι σημαίνει αυτό για σένα?

Μου δίνει περισσότερη αυτοπεποίθηση,δείχνει ότι[ο σύλλογος] πιστεύει σε μένα και πιστεύω ότι θα μπορούσα να γίνω ένας καλός παίκτης για αυτούς.Αυτό μόλις μου έδωσε την εμπιστοσύνη στον εαυτό μου και την ασφάλεια ότι [έχω] χρόνο για να αποδείξω πράγματα και να γίνω καλύτερος με καλούς προπονητές και καλούς παίκτες.

LFC:Σε θυμάμαι σε ένα φιλικό προετοιμασίας στη Σκανδιναβία,παίζοντας δεξί μπακ,και από εκεί πέρασες στην Ακαδημία,μετά στην πρώτη ομάδα και από εκεί στο κέντρο-νομίζω συνοψίζει τα τελευταία 1-2 χρόνια σου.

Ήταν συναρπαστικό,υπήρξαν πολλές απογοητεύσεις,αλλά συνολικά αυτό το διάστημα ήταν φοβερό.Πραγματικά απήλαυσα τη μάχη και τις προκλήσεις που έχουν έρθει από την αλλαγή θέσεων,η εκμάθηση μιας νέας θέσης,και να το κάνουμε αυτό με τον Michael Beale,τον Alex Inglethorpe και όλους τους προπονητές.Το βρήκα όλο αυτό πραγματικά συναρπαστικό.

LFC:Οπότε οι μέρες σου σαν full-back έχουν τελειώσει?Είσαι μέσος πλέον?


Το απολαμβάνω περισσότερο τώρα,απ'ότι όταν έπαιζα μπακ,το να είσαι πάντα σε δράση,αυτό είναι περισσότερο από μια μάχη και βλέπεις περισσότερο τη μπάλα.Αλλά δε θα ξέγραφα τη θέση του full-back,μου αρέσει να σκέφτομαι τον εαυτό μου ως κάποιον που μπορεί να παίξει και στις δύο θέσεις ως όταν χρειάζεται.Θέλω να θεωρηθώ ως μέσος πρώτα που μπορεί να παίξει και σαν full-back.

LFC:Είχες τελευταία συμμετοχές με την πρώτη ομάδα,και ακούστηκαν πολύ θετικά σχόλια για σένα-τι επίδραση είχαν αυτά τα σχόλια σε σένα και τι νομίζεις ότι έμαθες από αυτά τα παιχνίδια?


Μου πήρε μέχρι την ηλικία των 22 να κάνω το ντεμπούτο μου και όλα αυτά τα χρόνια αναρωτιόμουν πως θα ήταν,πόσο δύσκολο θα ήταν,και αν είχα να αντιμετωπίσω τόσους πολλούς οπαδούς παίζοντας εναντίον παικτών της Premier League.Ίσως χαλάρωσα λίγο,τώρα που έγινε το ντεμπούτο μου.Εντάξει,δεν έχω παίξει πάρα πολλά [παιχνίδια],αλλά το να είμαι εκεί και να παίζω εναντίον [μεγάλων] ομάδων και στην Premier League έχει ηρεμήσει το μυαλό μου.

















LFC:Τώρα που έχεις παίξει απέναντι σε παίκτες επιπέδου Premier League,είναι τα πράγματα λίγο πιο εύκολα για σένα?

Θέλω να πιστεύω έτσι,αλλά νομίζω ότι θα εξακολουθώ να μαθαίνω πολλά περισσότερα αν καταλήξω να παίζω λίγα περισσότερα παιχνίδια.Δεν έχω μάθει πλήρως περί τίνος πρόκειται, αλλά έχω μια μικρή γεύση και πιστεύω ότι μπορεί να με ωθήσει και ίσως παίξω περισσότερο και να ανταπεξέλθω με αυτό καλά.

LFC:Ακόμη μαθαίνεις προφανώς τη θέση του μέσου,οπότε από ποιον ζητάς βοήθεια μέσα στην ομάδα και από ποιον μαθαίνεις?

Τους ψάχνω όλους-αυτοί που παίζουν πιο μπροστά,αυτοί που είναι βαθιά-και βλέπω πώς παίζουν.Θυμάμαι στον πάγκο στο παιχνίδι με την Aston Villa και βλέποντας όλα αυτά που έκαναν στο παιχνίδι και όπου έβρισκαν χώρο οπότε αν είχα την ευκαιρία να μπω στο παιχνίδι θα μπορούσα να προσαρμοστώ σε αυτό πολύ γρήγορα.Αλλά εγώ δεν θα έλεγα [ότι βλέπω] κάποιον συγκεκριμένα.

LFC:Είναι απογοητευτικό το timing του τραυματισμού σου επειδή τα πήγαινες τόσο καλά ή είσαι λίγο πιο ανακουφισμένος επειδή είχες τις ευκαιρίες να δείξεις τι αξίζεις?

Είναι ένα κομμάτι και των δύο,αλλά νομίζω ότι θα ήταν πιο απογοητευτικό αν είχε συμβεί πιο πριν,διότι η ευκαιρία αυτή δεν θα μπορούσε να έρθει και πάλι.Τουλάχιστον είχα την ευκαιρία και έκανα αυτό που ήθελα.Αν είχα καταλήξει [να τραυματιστώ] πριν παίξω τα παιχνίδια που θα ήθελα,θα ήμουν πιο απογοητευμένος,αλλά νιώθω σαν να έχω κερδίσει για τον εαυτό μου λίγο περισσότερο χρόνο.Προηγουμένως αν δε γινόταν αυτό θα είχα τραβήξει τα μαλλιά μου(γέλια).

LFC:Ταυτόχρονα με τη γρήγορη επιστροφή σου στην αγωνιστική δράση,ποιοι είναι οι στόχοι σου τώρα?

Δεν κοιτάω τόσο μακριά στο μέλλον,πραγματικά.Θέλω μόνο να επιστρέψω πίσω το συντομότερο δυνατό,να ανακάμψω γρήγορα και να πάω τη φυσική μου κατάσταση εκεί που ήταν σε ένα σύντομο χρονικό διάστημα.Είμαι απλά επικεντρωμένος σε αυτό αυτήν τη στιγμή,γιατί θα γίνω πάρα πολύ ενθουσιασμένος αν κοιτάξω πολύ μακριά στο μέλλον!


Πηγή:Liverpoolfc.com
Επιμέλεια:Χρήστος Τσακαλέρης


































































































































































































Share on Google Plus

About Chris Tsak

Αρθρογραφούμε για τo "LiverpoolFans.gr" με στόχο την έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωσή σας γύρω από την αγαπημένη μας ομάδα.