Κουτίνιο: "Ο Κλοπ με κάνει καλύτερο παίκτη!"

Ο Φιλίπε Κουτίνιο επιμένει πως η Λίβερπουλ είναι πολύ τυχερή που έχει τον Γιούργκεν Κλοπ και πως ο Γερμανός τον κάνει καλύτερο παίκτη!

Ο Βραζιλιάνος έχει γίνει το βασικό πρόσωπο της ομάδας τον τελευταίο 1,5 χρόνο μετά τις αποχωρήσεις των Λουίς Σουάρεζ και Στίβεν Τζέραρντ. Η πίεση αυξήθηκε ακόμη περισσότερο μετά και τους συχνούς τραυματισμούς του Ντάνιελ Στάριτζ. 

Σε πρόσφατη συνέντευξή του, ο Κουτίνιο παραδέχθηκε πως πιστεύει ότι ο κόσμος έχει ήδη δει την προοπτική της Λίβερπουλ αν αυτή προσαρμοστεί στην φιλοσοφία του Γιούργκεν Κλοπ - και πως πάντα θα έχει ιδιαίτερη ευγνωμοσύνη στον προηγούμενο προπονητή του, Μπρένταν Ρότζερς.

"(Ο Κλοπ) είχε δημιουργήσει μια εξαιρετική ομάδα στην Ντόρτμουντ και είναι σπουδαίο για την Λίβερπουλ να τον έχει. Στην προπόνηση δουλεύουμε σκληρά και απολαμβάνουμε τις μεθόδους του, που μας βοηθούν να γίνουμε καλύτεροι παίκτες."

"Λίγο λίγο αυτό μεταφράζεται και στους αγώνες και νομίζω όλοι μπορούν να δουν πόσο αποτελεσματική μπορεί να γίνει η φιλοσοφία του αν προσαρμοστούμε άμεσα σε αυτήν."

"Νιώθουμε σαν να κινούμαστε προς την σωστή κατεύθυνση υπό αυτόν και πιστεύουμε πως μπορούμε να παλέψουμε για μεγάλες διακρίσεις και να απολαύσουμε μεγάλες στιγμές με τους οπαδούς."

"Η ομάδα μας παίζει παιχνίδι υψηλού πρέσινγκ και το απολαμβάνω αυτό. Με αυτό το στυλ υπάρχει μεγαλύτερη ελευθερία όταν έχουμε την μπάλα. Ακόμα έχουμε ευθύνες μέσα στην ομάδα, αλλά ο προπονητής μας έχει ζητήσει να παίζουμε πιο φυσικά το παιχνίδι μας και αυτό μας ωθεί να εκφραζόμαστε καλύτερα!"

"Ο Κλοπ έχει περάσει τις ιδέες του και αυτές με βοηθούν να γίνω ακόμα καλύτερος παίκτης. Ήμουν τυχερός που έχω ήδη δουλέψει κάτω από μερικούς σπουδαίους προπονητές στην καριέρα μου και ο καθένας έχει προσθέσει και από ένα στοιχείο στο παιχνίδι μου."

"Προπονητές όπως ο Μπενίτεθ, ο Ποκετίνο και ο Ντούνγκα είναι σπουδαίοι, όμως πάντα θα έχω μια ιδιαίτερη ευγνωμοσύνη για τον Μπρένταν Ρότζερς. Με πίστεψε και με έφερε εδώ. Μου έδωσε την ευκαιρία να παίξω σε ένα τόσο μεγάλο κλαμπ."


Το όνομα του Κουτίνιο ακούγεται για την Μπαρτσελόνα εδώ και έναν χρόνο και παρότι θα είχε την ευκαιρία να αγωνιστεί δίπλα στον φίλο του Νεϊμάρ, ο Κουτίνιο επιμένει πως είναι ευτυχισμένος στο Άνφιλντ και είναι συγκεντρωμένος στο να κερδίσει τρόπαια.

"Μου αρέσει απλά να ζω την στιγμή. Δεν κοιτάω μπροστά. Το να είμαι εδώ στη Λίβερπουλ είναι ένα όνειρο που γινεται πραγματικότητα."

"Ήδη παίζω στο καλύτερο πρωτάθλημα του κόσμου και έχω χρόνια ακόμη στο συμβόλαιό μου, καθώς ανανέωσα πέρυσι. Είμαι πολύ χαρούμενος και συγκεντρωμένος στο να βοηθήσω την Λίβερπουλ να κερδίσει τρόπαια!"


Επιμέλεια: Απόστολος Παπανικολόπολους
Πηγή: Liverpool Echo 
Share on Google Plus

About Tolis Papanikolopoulos

Αρθρογραφούμε για τo "LiverpoolFans.gr" με στόχο την έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωσή σας γύρω από την αγαπημένη μας ομάδα.