Ο Φλάναγκαν μιλά για το νέο συμβόλαιο!

Μετά τις επίσημες ανακοινώσεις περί της ανανέωσης του συμβολαίου του, ο Τζον Φλάναγκαν μίλησε στο επίσημο σάιτ της ομάδας για την ευγνωμοσύνη του προς το πρόσωπο του Γιούργκεν Κλοπ, αλλά και την υπερηφάνεια της οικογένειάς του με το γεγονός αυτό.

Ο 23χρονος που μόλις πριν λίγο καιρό επέστρεψε από απουσία 20 μηνών, έβαλε χθες το απόγευμα την υπογραφή του σε νέο συμβόλαιο με την ομάδα. Αμέσως μετά μίλησε στο σάιτ της ομάδας για την πίστη που έχει προς αυτόν ο Γιούργκεν Κλοπ και εξήγησε γιατί η ημέρα αυτή είναι μια μέρα υπερήφανη για τους δικούς του ανθρώπους.

Τζον, πρώτα απ'όλα συγχαρητήρια για το νέο πολυετές συμβόλαιο με την Λίβερπουλ. Πώς αισθάνεσαι;

Είναι θαυμάσιο. Είναι κάτι που από μικρός ήθελα να κάνω. Νομίζω πως είναι το τρίτο μου επαγγελματικό συμβόλαιο πλέον, οπότε είμαι πολύ ευχαριστημένος,

Είναι ίσως λίγο πιο ευχάριστο για εσένα δεδομένων των όσων έχεις περάσει όλον αυτόν τον καιρό με τους τραυματισμούς;

Φυσικά. Έχω περάσει πολλά δυο χρόνια τώρα με τον τραυματισμό και όσα τον περιέβαλαν, και ίσως κάποιοι να θεώρησαν πως το μέλλον που είναι αμφίβολο και τέτοια. Όμως δούλεψα σκληρά και αυτό στην τελική έρχεται ως ένα μπόνους.

Σε έκανε αυτό ποιο αποφασισμένο, το να επιστρέψεις και να διαψεύσεις τους πάντες και να κερδίσεις αυτό το συμβόλαιο;

Βέβαια, ναι. Με ώθησε ακόμη περισσότερο. Όσοι αμφισβήτησαν και πίστεψαν πως έχω τελειώσει και άλλα τέτοια, με έκαναν ακόμα δυνατότερο.

Νομίζω πως όλοι συμφωνούμε πως δεν είσαι "τελειωμένος" - και πιστεύω πως και το Κοπ θα συμφωνούσε. Τραγουδούσαν ακόμα και το όνομά σου όταν επέστρεψες.

Σίγουρα, δεν είμαι ακόμα τελειωμένος. Για τους φιλάθλους που τραγουδούσαν και με παρότρυναν έτσι ήταν φανταστικό για μένα.

Και το γεγονός πως είσαι οπαδός της Λίβερπουλ πρέπει να το κάνει λίγο πιο γλυκό για σένα.

Για μένα, τους φίλους μου και όλη μου την οικογένεια, δουλέψαμε τόσο σκληρά και βρισκόμαστε πάνω από το φεγγάρι τώρα και είναι καλή μέρα για μας.

Αναφέρεις την οικογένειά σου εδώ, ο μπαμπάς σου ήταν εδώ σήμερα που υπέγραφες το συμβόλαιό σου. Τι σου είπε; Πώς αισθάνεται;

Είναι πολύ υπερήφανος! Νομίζω πως είναι όπως κι εγώ, ενθουσιασμένος! Νομίζω πως είναι και για αυτόν μια περήφανη μέρα.

Ο Γιούργκεν Κλοπ δήλωσε πως συμμετείχε και αυτός στις διαπραγματεύσεις και ήθελε πολύ να μείνεις στη Λίβερπουλ. Τι ρόλο έπαιξε;

Ήταν τρομερός. Είναι πραγματικά εξαιρετική η βοήθειά του. Όταν ήρθε ήμουν ακόμη τραυματίας, αλλά θα μπορούσες να πεις πως ήταν κολλημένος δίπλα μου. Με πίστεψε πολύ και όταν ήρθε η ώρα, με έβαλε μέσα και πίστεψε σε εμένα. Μπορώ μόνο να τον ευχαριστήσω.

Αυτή η πίστη πρέπει να είναι ανεκτίμητη.

Σίγουρα. Είναι πολύ σπουδαίο να έρχεσαι και να βλέπεις ότι ο προπονητής σε πιστεύει από την πρώτη μέρα που επέστρεψες. Είναι μεγάλη ώθηση για μένα, είναι σπουδαίο.

Τι είδους χαρακτήρας είναι μαζί σου; Τον βλέπουμε απέξω, μέσα στο γήπεδο με τους παίκτες μετά το τέλος του ματς ας πούμε, αλλά πώς είναι με σένα στα αποδυτήρια και τις προπονήσεις;

Είναι ακριβώς το ίδιο. Είναι εξαιρετικό το να δουλεύεις μαζί του. Κάθε μέρα στην προπόνηση είναι έτσι. Μπορεί να βλέπετε τα αστεία και όλα στα σόσιαλ μίντια, αλλά είναι κάθε μέρα έτσι με όλους, όχι με εμένα μόνο.

Δεδομένης της φήμης του και του βιογραφικού του στο ποδόσφαιρο, είναι κάποιος που εσύ -και άλλοι- μπορείς να μάθεις από αυτόν;

 Ναι, είναι ένας πολύ επιτυχημένος προπονητής - όλοι είδαν τι έκανε στην Ντόρτμουντ. Όλοι μαθαίνουν και παίρνουν ό,τι μπορούν από αυτόν.

Ωραία, πίσω στα της ομάδας... Νέο συμβόλαιο! Ποιο είναι το επόμενο βήμα;

Νομίζω η συνέχεια της προόδου μου και ελπίζω να παίξω παιχνίδια μέχρι το τέλος της σεζόν, να μπω σε ρυθμό και να τον κρατήσω. Στη συνέχεια άνοδος.

Υπάρχει η αίσθηση στην πόλη πως υπό αυτόν τον προπονητή θα κάνουμε τη διαφορά και θα έρθουν οι επιτυχίες. Πρέπει να είναι ενθουσιώδες να ξέρεις πως θα είσαι κομμάτι του μέλλοντος εδώ.

Είναι πολύ συναρπαστικό. Με τον προπονητή να μου δείχνει την εμπιστοσύνη του και να μου προσφέρει τώρα αυτό το συμβόλαιο, πάει να πει πως είναι συναρπαστική στιγμή. Τα παιδιά είναι σε καλή κατάσταση τώρα, οπότε ελπίζουμε να συνεχίσει.

Θα σε δυσκολέψω τώρα, αλλά αν βρισκόμασταν εδώ έναν χρόνο αργότερα, τι θα ήλπιζες να λέγαμε; Τι θα ήλπιζες να έχει επιτευχθεί;

Ελπίζω να είμαστε στο Τσάμπιονς Λιγκ μέχρι τότε. Είμαστε σε καλή φάση και αν συνεχίσουμε να παίρνουμε τα παιχνίδια ένα ένα τη φορά, ίσως να έχουμε την ευκαιρία. Προσωπικά, ελπίζω να πάρω περισσότερο χρόνο και βλέπουμε τι θα γίνει.

Θέτεις στον εαυτό σου στόχους για τον επόμενο χρόνο;

Απλά να προσπαθήσω να παίξω όσα περισσότερα παιχνίδια γίνεται - χωρίς τραυματισμούς! Νομίζω πως όλα είναι πίσω μου τώρα, οπότε θα παίζω όσο περισσότερο ποδόσφαιρο γίνεται.

Και τι για πιο μετά; Εθνική Αγγλίας ίσως; Προφανώς και ήσουν μαζί τους δυο χρόνια πριν κάνοντας το ντεμπούτο σου. Είναι κάτι που στοχεύεις μακροπρόθεσμα;

Φυσικά. Πήγα και είχα αυτήν την μικρή εμπειρία μαζί τους πριν το Παγκόσμιο Κύπελλο. Ήταν εκπληκτικό. Θα ήθελα να ξαναπάω εκεί, αλλά πρέπει να δείξω με τις εμφανίσεις μου πως μπορώ να φτάσω αυτό το επίπεδο και μετά ποιος ξέρει;


Επιμέλεια: Απόστολος Παπανικολόπουλος
Πηγή: liverpoolfc.com


Share on Google Plus

About Tolis Papanikolopoulos

Αρθρογραφούμε για τo "LiverpoolFans.gr" με στόχο την έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωσή σας γύρω από την αγαπημένη μας ομάδα.