Klopp: «Μια ιστορία που μόνο το ποδόσφαιρο μπορούσε να γράψει»


O Jurgen Klopp πρόσφερε την αντίδρασή του για την κλήρωση του Europa League, όπου η Λίβερπουλ θα αντιμετωπίσει την Μπορούσια Ντόρτμουντ στα προημιτελικά και επέμεινε ότι: "Είναι μια ιστορία που μόνο το ποδόσφαιρο μπορούσε να γράψει".

Πριν γίνει προπονητής της Λίβερπουλ τον περασμένο Οκτώβρη, ο Klopp πέρασε 7 χρόνια στο Signal Iduna Park, όπου πέτυχε αξιοσημείωτες επιτυχίες, οδηγώντας την Ντόρτμουντ σε δύο πρωταθλήματα, το γερμανικό κύπελλο, δύο γερμανικά Supercup και στον τελικό του Champions League το 2013.

Jurgen, η Λίβερπουλ θα διασταυρωθεί με την Μπορούσια Ντόρτμουντ. Ποια είναι η αντίδρασή σου;

Είμαι πολύ χαρούμενος με την κλήρωση. Χθες είπα γιατί θα έπρεπε να εύχομαι να πετύχουμε την δυνατότερη ομάδα στη διοργάνωση, αλλά προφανώς αν θες να κερδίσεις το Europa League και όταν είσαι στα προημιτελικά πρέπει να νικάς τις δυνατότερες ομάδες. Είναι καλύτερο να παίζεις απέναντί τους σε διπλά παιχνίδια, από ότι σε μονό. Είμαι πολύ χαρούμενος που θα δείξω την καινούρια μου ομάδα στην Ντόρτμουντ. Είμαι πολύ χαρούμενος που θα δείξω στα αγόρια αυτό το υπέροχο στάδιο και αυτή την υπέροχη πόλη. Είναι μια ιστορία που μόνο το ποδόσφαιρο μπορεί να γράψει. Είμαστε όλοι χαρούμενοι. Κατά την διάρκεια της κλήρωσης κάναμε την βίντεο ανάλυση για την Σαουθάμπτον και μετά αμέσως για προπόνηση, οπότε το κινητό μου θα είναι γεμάτο μηνύμα -πρέπει να ρίξω μια ματιά!

Λες ότι είναι μια ιστορία που μόνο το ποδόσφαιρο μπορούσε να φτιάξει. Μπορείς να φανταστείς δύο sold out γήπεδα, με τους οπαδούς και των δύο ομάδων να τραγουδούν το "You'll Never Walk Alone"; Θα είναι πραγματικά ξεχωριστό...

100%. 100%. Δύο από τα μεγαλύτερα κλαμπ του κόσμου συναντιούνται στο Europa League, οπότε όσοι νόμιζαν πριν λίγους μήνες ότι ίσως δεν είναι τόσο ενδιαφέρουσα διοργάνωση, ελπίζω ότι άλλαξαν γνώμη τις τελευταίες εβδομάδες. Τα παιχνίδια με την Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ ήταν δύο εξαιρετικά παιχνίδια και τώρα με την Ντόρτμουντ. Να πας και να παίξεις στο Ντόρτμουντ είναι ένα από τα καλύτερα πράγματα που μπορείς να κάνεις στο ποδόσφαιρο. Και μετά, όλοι περιμένουν 100% να έρθουν στο Άνφιλντ. Είναι το ποδόσφαιρο στα καλύτερά του και όπως πρέπει να είναι. Όλοι ανυπομονούν.

Ξέρω ότι μεγαλύτερη σημασία έχει η ομάδα και το τι κάνει γενικότερα η Λίβερπουλ, όμως θα αφήσετε τον εαυτό σας να επηρεαστεί από όλες τις αναμνήσεις που έχετε (στη Ντόρτμουντ) όταν γυρίσετε στο Signal Induna Park;

Υυπάρχουν δύο πράγματα να πω γι' αυτό. Από την μία πλευρά, ήμουν 18 χρόνια στη Μάινζ και στο διάλειμμά μου, μετά από 7 χρόνια στη Ντόρτμουντ, πήγα στο γήπεδο της Μάινζ όχι ως προπονητής, απλά για να πάω. Δεν ήταν ποτέ εύκολο να πάω εκεί και να δω κάποιους φίλους ή τέτοια πράγματα γιατί υπήρχε πάντα ένας άλλος προπονητής και σκέφτηκα "δε θελω να ενοχλήσω" και τέτοια. Έχω ένα παρόμοιο πρόβλημα στη Ντόρτμουντ για να είμαι ειλικρινής. Έχω ακόμα τρία διαρκείας, αλλά τα χρησιμοποιεί ο γιος μου και είναι πολύ συχνά στο γήπεδο -όταν δεν είναι στο Λίβερπουλ φυσικά. Οπότε, ανυπομονώ να πάω εκει. Αγάπησα αυτό το μέρος, κάποια από τα ωραιότερα πράγματα της ζωής μου έγιναν εκεί, οπότε φυσικά ανυπομονώ. Αλλά από την άλλη, μισώ την δημοσιότητα γύρω από το όνομά μου σε αυτά τα παιχνίδια. Ξέρω για τις μπίζνες και τις συνθήκες, είναι ξεκάθαρο, αλλά δεν μου αρέσειγια να είμαι ειλικρινής. Θα κάνω αυτό που πρέπει να κάνω και μετά θα δούμε. Κατά την διάρκεια του αγώνα, όλη η αφοσίωση σε αυτά τα παιδιά και μετά αν κάποιος θέλει να μου μιλήσει μετά το παιχνίδι, είμαι διαθέσιμος.

Όπως είπες, θα είναι δύο πολύ έντονα παιχνίδια, δύο πραγματικά υπέροχα παιχνίδια...

Ναι, σίγουρα. Η Ντόρτμουντ είναι πολύ δυνατή στην Γερμανία και, πιθανόν, στα περισσότερα πρωταθλήματα του κόσμου, θα ήταν πρωταθλητές φέτος. Στην Γερμανία έχουν το πρόβλημα ότι υπάρχει η Μπάγερν Μονάχου! Αλλά είναι μόνο 5 βαθμούς πίσω και έχουν ακόμα ελπίδα να γίνουν πρωταθλητές. Είναι ένας πραγματικά δύσκολος αντίπαλος. Αλλά κι εμείς δεν είμαστε κακοί! Όλοι ξέρουν ότι τα καλύτερά μας παιχνίδια έγιναν απέναντι σε δυνατούς αντιπάλους, οπότε ξέρουμε πως να παίξουμε, ξέρουμε πως να το χειριστούμε και ξέρουμε πολλούς παίκτες της Ντόρτμουντ -όχι όλους, αλλά το 98%. Οπότε είναι ανοικτό και δύο παιχνίδια τα οποία πιστεύω ότι όλος ο κόσμος θα δει.

Επιμέλεια: Δημήτρης Κουντούρης
Πηγή: liverpoolfc.com 
Share on Google Plus

About Dimitris Kountouris

Αρθρογραφούμε για τo "LiverpoolFans.gr" με στόχο την έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωσή σας γύρω από την αγαπημένη μας ομάδα.