Flanagan: "Θέλω να γίνω one-club man σαν τον Carra"

O Jon Flanagan βρίσκεται σε αποστολή να αποδείξει ότι αξίζει ένα νέο συμβόλαιο με την Liverpool, επειδή, όπως λέει ο ίδιος: "Θέλω να μείνω εδώ και να γίνω one-club man."
O 23χρονος full-back σημάδεψε την πρώτη του εμφάνιση στην αρχική 11αδα στην Premier League μετά από 22 μήνες, με μια θριαμβευτική επίδοση, στον αγώνα της Τετάρτης με την Manchester City στο Anfield.
Ήταν ένας μακρύς δρόμος προς την ανάρρωση για τον Flanagan, ο οποίος χρειάστηκε να κάνει 2 χειρουργεία στο αριστερό του γόνατο.
Το συμβόλαιό του λήγει στο τέλος της σεζόν, και η Liverpool δεν του έχει προσφέρει ακόμα επέκταση.
Παρόλα αυτά, ο απόφοιτος της Ακαδημίας λέει πως η αβεβαιότητα σχετικά με το μέλλον του δε θα αποτελέσει αντιπερισπασμό, ενόψει του κυριακάτικου αγώνα πρωταθλήματος με την Crystal Palace.
"Και μόνο που επέστρεψα και παίζω και πάλι στην Premier League, είναι τρομερό συναίσθημα," είπε.
"Μου είχε λείψει όλο αυτό, και είναι τέλεια κάθε φορά που φοράω τη φανέλα της Liverpool.
"Όταν έρχονται οι ευκαιρίες σου, πρέπει να τις αρπάζεις, και είμαι ικανοποιημένος με το αποτέλεσμα. Ο προπονητής μου έδωσε μια ευκαιρία, και χαίρομαι με την απόδοσή μου.
"Είμαι απλά συγκεντρωμένος στο ποδόσφαιρο και αφήνω τον ατζέντη μου να κανονίσει τα του συμβολαίου. Εγώ πρέπει απλώς να κάνω τη δουλειά μου στο γήπεδο, και να δείξω στον προπονητή μου τί μπορώ να κάνω."
Ο Flanagan, που μεγάλωσε μόλις μερικές εκατοντάδες μέτρα μακριά από το Anfield και μπήκε στην Ακαδημία στην ηλικία των 11 χρόνων, θέλει να ακολουθήσει τα βήματα του Steven Gerrard και του Jamie Carragher, που αφιερώθηκαν στους Κόκκινους.
Παρόλα αυτά, χωρίς να υπάρχει νέο συμβόλαιο στο τραπέζι, υπάρχει μια αυξανόμενη πιθανότητα να χρειαστεί να σκεφτεί τις επιλογές του. Αν όντως προχωρήσει, θα το κάνει με βαριά καρδιά. "Νιώθω πολύ ευγνώμων που είμαι εδώ," είπε.
"Ήταν πάντα το όνειρό μου να παίξω για την Liverpool. Τσιμπάω τον εαυτό μου κάθε μέρα όταν σκέφτομαι τι έχω κάνει μέχρι τώρα, αλλά ελπίζω να έρθουν πολλά ακόμα.
Και ο Carra και ο Stevie ήταν μεγάλη επιρροή για εμένα. Από την πρώτη μέρα που πήγα στο Melwood, μου έδιναν τέλειες συμβουλές και με καθοδηγούσαν.
"Και οι 2 ντόπιοι ήταν, οπότε ήξεραν την κατάσταση στην οποία βρισκόμουν. Έμαθα τόσα πολλά από αυτούς.
"Είμαι ντόπιο παιδί και αυτή είναι η ομάδα μου. Θέλω να μείνω εδώ και να βοηθήσω την Liverpool να κερδίσει τρόπαια. Θέλω να γίνω one-club man.

Ο Flanagan έκανε την επιστροφή του στον αγώνα με την Exeter City στο FA Cup τον Ιανουάριο, αλλά την Τετάρτη το βράδυ ήταν η πρώτη φορά που ο Jurgen Klopp τον κάλεσε για αγώνα πρωταθλήματος.
Του πήρε λιγότερο από 30 δευτερόλεπτα για να αφήσει το σημάδι του, σε μια δοκιμασία απέναντι στον πρώην συμπαίκτη του, Raheem Sterling.
O Flanagan ακύρωσε την απειλή του 49 εκατομμυρίων εξτρέμ σε τέτοιο βαθμό που ο Sterling βγήκε αλλαγή στο ημίχρονο.
Ο αμυντικός επιμένει πως δεν ήταν τίποτα προσωπικό - το μόνο του κίνητρο ήταν να σιγουρέψει πως η Liverpool θα επανόρθωνε μετά την ήττα στο Wembley.
"Η μπάλα ήταν απλώς εκεί για να την κερδίσεις," είπε.
"Ξεσήκωσε το κοινό και όλα τα υπόλοιπα παιδιά ακολούθησαν. Ο Raheem είναι καλό παιδί και ένας απ' τους φίλους μου, αλλά η δουλειά είναι δουλειά.
"Έχασα τον Raheen μετά. Θα μου άρεσε να μιλούσαμε λίγο, αλλά είχε ήδη φύγει.
"Όλοι γνωρίζαμε πριν τον αγώνα πόσο σημαντικός ήταν, μετά από αυτό που συνέβη στον τελικό. Μετά την ήττα της Κυριακής, όλοι ήξεραν ότι χρωστούσαμε κάτι στην City.
"Έπρεπε να το κάνουμε σωστά. Το να νικήσουμε με 3-0 ήταν ο τέλειος τρόπος να επανορθώσουμε."
Ο Klopp επιμένει πως η Liverpool πρέπει να είναι προσεκτική με τον Flanagan μετά από τόσο καιρό απουσίας, και να ρυθμίσει τον χρόνο παιχνιδιού του.
Ωστόσο, ο full-back θέλει απεγνωσμένα να κρατήσει τη θέση του για το κυριακάτικο ταξίδι στο Selhust Park. O Flanagan λέει πως το να παίζει 2 φορές την εβδομάδα δεν είναι πρόβλημα, καθώς το γόνατό του δεν τον ενοχλεί πια.
"Ίσως αυτό ήταν το θέμα όταν είχα μόλις επιστρέψει, αλλά τώρα νιώθω σε φόρμα, έτοιμος να παίξω," είπε.
"Είμαι έτοιμος για την Κυριακή. Το γόνατο δεν είναι καθόλου πρόβλημα.

"Τα περισσότερα παιδιά έχουν μόνο 2 μέρες να χαλαρώσουν μετά από ένα παιχνίδι. Αυτό δεν αποτελεί πρόβλημα.
"Είμαι σε γενικές γραμμές στο ίδιο πρόγραμμα. Ίσως 1 ή 2 μέρες που και που είναι διαφορετικές, αλλά είμαι διαθέσιμος. Ήμουν διαθέσιμος για κάθε παιχνίδι από τον Ιανουάριο. Νιώθω τέλεια.
"Έχω περάσει πολλά. Υπήρξαν μέρες που αναρωτιόμουν αν θα ξαναπαίξω ποτέ για την Liverpool. Όταν η ομάδα αποκτά έναν νέο full-back σκέφτεσαι: "Τελείωσε ο χρόνος μου; Θα μπορέσω να επιστρέψω;"
"Αλλά μένω. Ήταν ψυχολογικά δύσκολο, αλλά δεν τα παράτησα ποτέ. Ήταν άθλιο, αλλά κατάφερα και το ξεπέρασα, και τώρα αυτές οι μέρες είναι παρελθόν."
Ο Flanagan ήταν αναγκασμένος να χάσει τη θέση του στην ομάδα του Europa League, όταν αυτή κατατέθηκε στην UEFA τον περασμένο μήνα.
Με τον Klopp να αντιμετωπίζει μια κρίση τραυματισμών στους κεντρικούς αμυντικούς τότε, ο προπονητής επέλεξε να διαλέξει τον Steven Caulker.
Αυτό σημαίνει πως ο Flanagan δε θα έχει την ευκαιρία να αντιμετωπίσει την Manchester United την επόμενη Πέμπτη στο Anfield. Σαν αποτέλεσμα, ο αγώνας της Κυριακής στην Palace αποκτά μεγαλύτερη σημασία.
"Φυσικά και θα ήθελα να παίξω εναντίον της United, αλλά αυτό δεν είναι δυνατό," πρόσθεσε.
"Θα είμαι εκεί να ενθαρρύνω τα παιδιά και σίγουρα έχουμε μια ομάδα ικανή να προχωρήσει μέχρι τέλους στο Europa League. Θεωρώ ότι είμαστε φαβορί στους αγώνες με την United.
"Το να μην μπορώ να παίξω στην Ευρώπη, κάνει κάθε αγώνα πρωταθλήματος ακόμα πιο σπουδαίο για εμένα.
"Μετά την Κυριακή, δε θα μπορώ να παίξω ξανά για 2 βδομάδες. Αυτό δεν είναι καλό. Πρέπει να δίνω τα πάντα σε κάθε ευκαιρία που μου παρουσιάζεται."


Επιμέλεια: Μαρία Αλεξανδροπούλου
Πηγή: Liverpool Echo
Share on Google Plus

About Maria Alexandropoulou

Αρθρογραφούμε για τo "LiverpoolFans.gr" με στόχο την έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωσή σας γύρω από την αγαπημένη μας ομάδα.