Lovren:«Ο Jürgen μου έδωσε την ώθηση που χρειαζόμουν»

Ο Κροάτης center back επαίνεσε τον προπονητή του που του έδωσε την 'ώθηση' που χρειαζόταν για να καθιερώσει τον εαυτό του,σαν παίκτη-κλειδί στο κέντρο της άμυνας της Liverpool τη φετινή σεζόν.















Το νούμερο 6 είχε μία ανάμεικτη καριέρα με τους Reds,από τότε που ήρθε από τη Southampton το καλοκαίρι του 2014,δυσκολευόμενος ειδικά τον πρώτο χρόνο να δείξει όλα εκείνα τα στοιχεία που τον οδήγησαν στο Anfield.

Αλλά φέτος είναι αρκετά πιο βελτιωμένος,κερδίζοντας τη φήμη της αξιόπιστης επιλογής,όταν είναι υγιής και τον επιλέγει ο Klopp για το κέντρο της άμυνας.

Και ο 26χρονος είναι επιτέλους χαρούμενος που μπορεί να δείξει τις ικανότητες που ήξερε και ο ίδιος ότι έχει εξ'αρχής.

  ''Αυτό που έπιασα πέρσι ήταν ο πάτος.Δε μπορούσα να πάω χειρότερα.Αλλά ποτέ δεν ανησυχούσα ότι δε θα γινόταν αυτό εδώ.Ξέρω τις ικανότητές μου.Μου αρέσει να παλεύω στις κακές στιγμές και ποτέ δε λέω ότι είμαι τελειωμένος.''

  ''Γενικά δε μου αρέσει να κρίνω την αξία κάποιου τόσο νωρίς.Αν,για δύο χρόνια,κάποιος έπαιζε συνέχεια κακά,θα έλεγα κι εγώ φύγε.Αλλά αν είσαι καλός παίκτης,θα είσαι πάντα.''

  ''Δε θα πω ότι ο Jürgen μου έδωσε αυτοπεποίθηση(είναι προφανές ότι το έκανε),αλλά μου έδωσε την ώθηση:' Έλα,είσαι καλός παίκτης,και αυτή είναι η ευκαιρία σου.Παρ'την.''' 

  ''Την πήρα την ευκαιρία μου και είμαι ακόμα εδώ.''

Ο Lovren πιστεύει ότι οι ίδιες οι εμπειρίες του Klopp στην άμυνα καθ'όλη τη διάρκεια της καριέρας του Γερμανού τεχνικού,σημαίνουν ότι ξέρει ακριβώς τα πράγματα που πρέπει να πει στους αμυντικούς.

Ο διεθνής Κροάτης επίσης περιμένει ότι ολόκληρη η ομάδα θα είναι καλύτερη,όταν περάσει μία γεμάτη προετοιμασία με τον Γερμανό στο τιμόνι.

















  ''Μου θυμίζει ' Ήμουν και εγώ αμυντικός.Ξέρω περί τίνος πρόκειται',ξέρει πως σκέφτεται ένας αμυντικός.''

  ''Οι μικρές λεπτομέρειες είναι αυτές που σε κάνουν κορυφαίο αμυντικό,και μερικές φορές δίνει μία απλή συμβουλή: 'Αν χρειαστεί να διώξεις τη μπάλα,διώξ'την'.''

  ''Ξέρω ότι μπορώ να αποδείξω και στον εαυτό μου πράγματα και να είμαι καλύτερος.Αυτό δεν είναι το καλύτερό μου.Χρειάζομαι ακόμη χρόνο.Χρειάζεται να πάω ακόμη 'σχολείο'.Δεν έχω την εμπειρία ενός 31χρονου παίκτη.Με αυτόν τον προπονητή μπορώ να βελτιωθώ και να γίνω καλύτερος παίκτης.Αυτό προσπαθώ.''

  ''Φωνάζω και δίνω οδηγίες στο γήπεδο σαν να είμαι εδώ 10 χρόνια,και νομίζω ότι οι άνθρωποι με σέβονται,επειδή ξέρουν ότι δουλεύω σκληρά.Φωνάζω σε αυτόν,εκείνος φωνάζει σε εμένα.Είναι πολύ σημαντικό να σεβόμαστε ο ένας τον άλλο στο γήπεδο,σαν συμπαίκτες.''

  ''Είμαστε σαν οικογένεια.Για να είμαι ειλικρινής,ήμουν πάντα χαρούμενος εδώ από την πρώτη μέρα,αλλά μερικές φορές τα πράγματα πάνε καλά,άλλες όχι.Μερικές φορές χρειάζεσαι χρόνο.''

  ''Εξαρτάται από τους ανθρώπους που σε προπονούν καλά.Από τη στιγμή που ήρθε ο Jürgen,έχουν αλλάξει πολλά.''



''Κι εγώ άλλαξα πολύ,γιατί μου αρέσει ο τρόπος που δουλεύει.Αυτή η πίεση,και θα έλεγα,και αυτή η ανάγκη να είσαι πάντα 100% έτοιμος για τη μάχη στην προπόνηση και στον αγώνα,είναι πολύ ωραίο.''





  ''Πέρασα τα πρώτα μου 7 χρόνια μεγαλώνοντας στη Γερμανία,οπότε ίσως έχω και αυτήν τη νοοτροπία.''

  ''Την επόμενη σεζόν,θα είμαστε σίγουρα καλύτεροι.Ο Jürgen χρειάζεται χρόνο να μάθει όλους τους παίκτες του.Κι εμείς χρειαζόμαστε χρόνο για να τον μάθουμε ακόμη καλύτερα,και ειδικά αυτόν τον χρόνο δεν είχαμε και αρκετή τύχη με τους τραυματισμούς.''

  ''Αν είχαμε διαθέσιμους όλους τους παίκτες-κανένα πρόβλημα.Έφτασε σε τελικό Champions League(ο Klopp) και κέρδισε δύο φορές την Bundesliga.Δεν είναι μικρό πράγμα αυτό.Είναι μεγάλο όνομα.''

  ''Θέλω να δουλέψω με τον Jürgen και να δω την προετοιμασία μαζί του.Θα είναι κάτι διαφορετικό.''

Φυσικά,η πρώτη προτεραίοτητα του Lovren είναι το δεύτερο παιχνίδι με τη Manchester United για το Europa League,απόψε το βράδυ.

Ο κεντρικός αμυντικός πιστεύει ότι οι εντυπωσιακές προσπάθειες των συμπαικτών του στο πρώτο παιχνίδι,θα πρέπει να είναι σαν μονοπάτι για την ομάδα του Klopp,όχι μόνο στο Old Trafford,αλλά και στο μέλλον.

  '' Ένιωσα ωραία για μία στιγμή.Δεν ξέρω αν ήταν το γεγονός πως ήταν η Manchester United,αλλά πρέπει να παίζουμε έτσι απέναντι σε κάθε αντίπαλο,και μετά θα το βλέπει ο κόσμος και θα δημιουργεί φανταστική ατμόσφαιρα.''

  ''Πρέπει να βλέπουμε σε κάθε παιχνίδι το πάθος και τη μάχη για να κερδίζουμε.Πρέπει να τελειώσουμε καλά τη σεζόν.Σήμερα έχουμε την ευκαιρία να βρεθούμε εκεί που θέλουμε.''


Πηγή:Liverpoolfc.com
Επιμέλεια:Χρήστος Τσακαλέρης






































































































Share on Google Plus

About Chris Tsak

Αρθρογραφούμε για τo "LiverpoolFans.gr" με στόχο την έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωσή σας γύρω από την αγαπημένη μας ομάδα.