Γκρούγιτς: "Ζω το όνειρό μου!"


Ο Μάρκο Γκρούγιτς παραδέχθηκε σε συνέντευξη που παραχώρησε, πως με την μεταγραφή του στην Λίβερπουλ ζει το όνειρό του και προειδοποίησε τους συμπαίκτες του ότι είναι έτοιμος να τους διαλύσει.

Ο Σέρβος θα έρθει επιτέλους στο Άνφιλντ μετά και την απόκτησή του τον Γενάρη έναντι 5.1 εκατομμυρίων λιρών από τον Ερυθρό Αστέρα.

Ο 20χρονος παρέμεινε στην σερβική ομάδα για να τους βοηθήσει να κατακτήσουν το πρωτάθλημα και ψηφίστηκε στην καλύτερη ενδεκάδα του πρωταθλήματος εξαιτίας της μεγάλης συνεισφοράς του στην αήττητο σερί της ομάδας.

Πλέον ο Σέρβος συγκεντρώνει την προσοχή του στο Άνφιλντ και τη νέα του ζωή στο Λίβερπουλ μετά την ευφορία που το είχε προσδώσει το απρόσμενο τηλεφώνημα από τον Γιούργκεν Κλοπ.

"Ήταν από τις ομορφότερες ημέρες της ζωής μου. Όταν οι εκπρόσωποί μου με ενημέρωσαν πως είχα τηλεφώνημα από κάποιο, δεν φανταζόμουν ποτέ πως θα μπορούσε στην άλλη πλευρά του τηλεφώνου να είναι ο Γιούργκεν Κλοπ."

"Στην αρχή είχα μπερδευτεί λίγο μόλις είδα πως έχω τηλεφώνημα από την Αγγλία. Πώς θα μπορούσα να νιώθω όταν τον είχα δει και ακούσει μόνο από την τηλεόραση μέχρι εκείνο το σημείο; Ήμουν ταυτόχρονα χαρούμενος και μπερδεμένος."

"Μετά από αυτό επικράτησε μεγάλη ευφορία. Ήταν ωραία, όμως μετά κουράστηκα από τις πολλές ιστορίες των μίντια."

"Τώρα όμως, έχω υπογράψει για μια από τις μεγαλύτερες ομάδες του κόσμου και είμαι πολύ ικανοποιημένος."

"Ζω το όνειρο που κάθε αγόρι θέλει να ζήσει."

Μετά την μεταγραφή του στην Λίβερπουλ, ο Γκρούγιτς έχει αποκτήσει ακόμα περισσότερους ακόλουθους στα σόσιαλ μίντια.

"Ξέρω πως οι φίλαθλοι της Λίβερπουλ είναι από τους καλύτερους και πιο πολυάριθμους ανά τον κόσμο."

"Από την στιγμή που υπέγραψα, ήταν πολύ δραστήριοι στο Ίνσταγκραμ και είμαστε σε επαφή. Οι παίκτες έχουν στήριξη από τους οπαδούς και βλέπετε πόσο πολύ αγαπούν την ομάδα."

Τέλος, ο Γκρούγιτς ρωτήθηκε για το αν γνωρίζει για την ποιότητα των νέων συμπαικτών του στο FIFA 16.

"Είναι πολύ καλοί. Από ότι έχω δει στα σόσιαλ μίντια, παίζουν πολύ συχνά. Δεν θα είμαι εύκολος αντίπαλος. Και δε νομίζω πως θα έχω κάποιο πρόβλημα να τους κερδίσω κιόλας."

Ο Γκρούγιτς ήταν εξαιρετικός στο Παγκόσμιο Κύπελλο Κ20, στο οποίο βοήθησε την Εθνική Σερβίας να φτάσει στην κατάκτησή του, νικώντας με σκορ 2-1 την Βραζιλία στο τελικό στη Νέα Ζηλανδία.

"Πολλά από τα όνειρά μου έχουν πραγματοποιηθεί. Παίζω βασικός στον Αστέρα, είμαστε ένα βήμα από το να κερδίσουμε το πρωτάθλημα και έχω κερδίσει και το Παγκόσμιο Κύπελλο με την Σερβία."

"Μόνο λίγα ακόμη έχουν μείνει -να καθιερωθώ βασικός στην Λίβερπουλ, στην Εθνική Σερβίας, να κερδίσω το Παγκόσμιο Κύπελλο και να επιστρέψω στον Αστέρα για να κλείσω την καριέρα μου."


Επιμέλεια: Απόστολος Παπανικολόπουλος
Πηγή: Liverpool Echo 
Share on Google Plus

About Tolis Papanikolopoulos

Αρθρογραφούμε για τo "LiverpoolFans.gr" με στόχο την έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωσή σας γύρω από την αγαπημένη μας ομάδα.