Karius:«Η συνομιλία με τον Klopp με ενέπνευσε να έρθω στη Liverpool»

Στιγμές αφότου υπέγραψε το νέο του συμβόλαιο με τους Reds, ο Loris Karius, κάθισε και συζήτησε με τους δημοσιογράφους της Liverpool στο Melwood, για να μιλήσουν για τη μετακίνησή του από τη FSV Mainz στη Liverpool.















Ο 22χρονος τερματοφύλακας έγινε το δεύτερο καλοκαιρινό απόκτημα από τον Klopp την Τρίτη το απόγευμα, αφότου πέρασε με επιτυχία τις ιατρικές εξετάσεις, στις εγκαταστάσεις της ομάδας.

Και ο Karius, αμέσως εξήγησε γιατί μία εμπνευσμένη συνομιλία με τον Jürgen Klopp, τον άφησε χωρίς καμία αμφιβολία για το ποια θα ήταν η σωστή απόφαση για τον ίδιο.

Ο Γερμανός διεθνής με την U21, ο οποίος θα φοράει το νούμερο 1, μίλησε επίσης για τον ενθουσιασμό του για την προοπτική να παίξει μπροστά στους οπαδούς της Liverpool, έχοντας παρακολουθήσει από την τηλεόραση τους ήχους και τις σκηνές που οι οπαδοί δημιούργησαν τη φετινή σεζόν μέχρι και τον τελικό του Europa League.

Δείτε παρακάτω, τη συνέντευξή που έδωσε στο επίσημο site της Liverpool...

LFC: Πρώτα από όλα, καλώς ήρθες στη Liverpool. Πως αισθάνεσαι που είσαι πλέον και επίσημα παίκτης της?

Σε ευχαριστώ. Είναι μια πολύ καλή αίσθηση και είναι τιμή μου να παίξω για μια ομάδα σαν αυτή. Έχουν μια ιδιαίτερη ιστορία και οι οπαδοί είναι καταπληκτικοί εδώ, οπότε ανυπομονώ να παίξω στο Anfield.  

LFC: Πες μας για τη μεταγραφή σου, πότε πρωτοάκουσες για το ενδιαφέρον της Liverpool?

Στο τέλος της σεζόν, αλλά προφανώς ήμουν επικεντρωμένος στα παιχνίδια της ομάδας μου ώστε να τελειώσω τη σεζόν καλά. Τακτοποιήσαμε τα πάντα μετά το τελευταίο παιχνίδι, αλλά φυσικά ήμουν πραγματικά χαρούμενος όταν άκουσα γι 'αυτό. Τα πάντα έγιναν πολύ γρήγορα.

LFC: Ποιο/α ήταν το πρώτο πρόσωπο/α που το είπες?

Μιλάω συνέχεια με τους γονείς μου, οπότε φυσικά αυτοί ήταν οι πρώτοι που το έμαθαν. Έτσι ήρθαν τα πράγματα.

LFC: Ποια ήταν η αντίδρασή τους?

Ήταν χαρούμενοι για μένα. Με υποστηρίζουν και έτσι είπαν να κάνω αυτό που νιώθω, θα με υποστηρίξουν και θα μου δώσουν συμβουλές - αλλά ήταν πραγματικά χαρούμενοι για την απόφασή μου.

LFC: Πόσα πράγματα γνωρίζεις για τη νέα σου ομάδα?

Πολλά, παρακολουθώντας την στην τηλεόραση. Η ιστορία, ο καθένας που παίζει ποδόσφαιρο ξέρει. Στο Anfield υπάρχει μια ιδιαίτερη ατμόσφαιρα, έτσι [ξέρω] πολλά πράγματα. Θυμάμαι ακόμα τον τελικό του Champions League εναντίον της Milan. Υπάρχουν πολλά πράγματα στο κεφάλι μου όταν σκέφτομαι αυτό το κλαμπ.

LFC: Είμαστε σίγουροι ότι είδες την πορεία της Liverpool στο Europa League αυτή τη σεζόν, με ορισμένες αξέχαστες βραδιές στο Anfield. Τι είδους εντύπωση σου άφησε?

Απλά ότι οι οπαδοί είναι 100 τοις εκατό πίσω από την ομάδα και τους υποστηρίζουν, ακόμη και αν είναι 3-1 το σκορ και δεν υπάρχει χρόνος, ώστε να μπορούν να εξακολουθούν να γυρίσουν το παιχνίδι. Αυτό είναι ότι χρειάζεσαι - δυνατούς οπαδούς να σε στηρίζουν. Αυτό είναι σίγουρα ότι έχουμε εδώ. Δεν υπάρχουν δικαιολογίες για τους παίκτες, που γνωρίζουν ότι οι οπαδοί είναι ο 12ος παίκτης.















LFC: Πρέπει να μιλήσουμε και για τον προπονητή, τον Jürgen Klopp. Πόσο σημαντικό παράγοντα έπαιξε στην απόφασή σου να έρθεις στη Liverpool?

Φυσικά ήταν ένας παράγοντας - ένα μεγάλος παράγοντας. Μίλησα μαζί του και είχα μια καλή αίσθηση μετά, γιατί μου είπε τι θέλει να κάνει με τον σύλλογο και τους παίκτες. Ήταν μια καλή συζήτηση μαζί του και μετά από αυτό ήμουν πεπεισμένος ότι αυτό ήταν η σωστή απόφαση. Είναι ένα μεγάλος προπονητής.

LFC: Τι σου είπε για τη Liverpool?

Μου είπε ότι ήξερε πως η Liverpool ήταν ένας μεγάλος σύλλογος, αλλά στην πραγματικότητα συνειδητοποίησε πόσο μεγάλος ήταν όταν ήρθε εδώ. Δεν το είχε συνειδητοποιήσει μέχρι τότε, και παρόλο που ήξερε ότι ήταν ένας μεγάλος σύλλογος, όταν ήρθε [εδώ] έμεινε έκπληκτος με το πόσο μεγαλύτερος είναι με όλους τους οπαδούς του και τον ιδιαίτερο συναισθηματισμό που έχει αυτό το club. Ήταν πραγματικά ενθουσιασμένος λέγοντας μου όλες τις ιστορίες.

LFC: Πόσο ενθουσιασμένος είσαι που θα δουλέψεις μαζί του εδώ στη Liverpool?

Φυσικά, είμαι πολύ ενθουσιασμένος. Τον γνωρίζω λίγο παίζοντας εναντίον του στη Γερμανία. Ως νεαρός σε ηλικία παίκτης, αυτός είναι ο σωστός προπονητής για να κάνω τα επόμενα βήματα [στην καριέρα μου], να αναπτυχθώ καλά και να ανεβάσω το παιχνίδι μου. Είμαι σίγουρος ότι θα με βοηθήσει, αλλά είναι και στο χέρι μου.

LFC: Πόσο πιστεύεις θα σε βοηθήσει η προηγούμενη παρουσία σου στην Αγγλία, και τη Manchester City, αλλά και να προσαρμοστείς?

Γνωρίζω την περιοχή και μπορώ να μιλήσω αγγλικά από εκείνη την εποχή, έτσι καταλαβαίνω τα πάντα και έτσι νομίζω ότι μπορώ να μιλήσω με τους συμπαίκτες μου στην άμυνα αμέσως και να τους δώσω τις σωστές οδηγίες. Θα με βοηθήσει, φυσικά.

LFC: Είναι ιδανικό για σένα, φαντάζομαι, που η μεταγραφή σου έγινε τόσο νωρίς και θα έχεις την ευκαιρία για μία πλήρη προετοιμασία με τους συμπαίκτες σου και τον προπονητή...

Ναι, ήθελα να έχω την κατάσταση σαφή όσο το δυνατόν συντομότερα. Με βοηθά, όπως είπες, έχω την ευκαιρία να ξεκινήσω με την ομάδα και μπορώ να συνεργαστώ μαζί τους σε όλη την προετοιμασία. Είναι η πρώτη φορά για τον προπονητή επίσης που θα έχει ολόκληρη προετοιμασία στη Liverpool, οπότε θα είναι καλή δουλειά και νομίζω ότι μπορεί να αναπτύξει την ομάδα αρκετά σε αυτή την περίοδο.

















LFC: Θα νιώθεις ότι ξέρεις παραπάνω από αρκετά για το αγγλικό ποδόσφαιρο από την περίοδο που ήσουν στις ακαδημίες της Manchester City, οπότε ίσως είναι πιο εύκολη η προσαρμοστική περίοδος για σένα, από ότι για έναν άλλο ξένο παίκτη...

Μπορεί. Νομίζω ότι ξέρω ακριβώς τι να περιμένω. Εάν είναι ένας μεγάλος παράγοντας, δεν ξέρω, αλλά νιώθω πολύ άνετα κάνοντας αυτό το βήμα αλλιώς δεν θα το έκανα. Είμαι 100 τοις εκατό σίγουρος ότι αυτό είναι το σωστό πράγμα, έτσι δεν έχω οποιεσδήποτε ανησυχίες σχετικά με την προσαρμογή μου ή οτιδήποτε άλλο. Είμαι σίγουρος ότι θα είναι μια χαρά.

LFC: Ήταν η μετακίνησή σου ξανά στην Αγγλία, πάντα στα σχέδιά σου?

Φυσικά, αυτό είναι ένα κορυφαίο πρωτάθλημα για να συμμετέχεις, αλλά και η Bundesliga είναι επίσης πολύ καλή. Έτσι, δεν έλεγα οπωσδήποτε ότι ήθελα να πάω πίσω στην Αγγλία, έλεγα ότι έπρεπε να είναι το σωστό club όπου είμαι 100 τοις εκατό σίγουρος για το επόμενο βήμα μου, ότι αυτό είναι το καλύτερο για μένα. Ήθελα απλά το τέλειο πακέτο και νομίζω ότι είναι ότι έχω εδώ.

LFC: Πες μας λίγα πράγματα για σένα ως τερματοφύλακας - ποια είναι τα δυνατά σου σημεία?

Νομίζω ότι είμαι τερματοφύλακας με αυτοπεποίθηση. Μου αρέσει να παίζω επιθετικά, βοηθώντας την άμυνα και να παίζω με τα πόδια μου, να καθαρίζω καταστάσεις νωρίς. Αν είμαι μακριά από τη γραμμή μου και μπορώ να καθαρίσω μια κατάσταση πριν έρθει ακόμη στον στόχο, είμαι σίγουρος ότι θα το κάνω. Μπορώ να μπλοκάρω μπάλες και έχω καλά αντανακλαστικά. Προσπαθώ να είμαι πολύ επιθετικός και να βοηθάω την ομάδα μου όσο περισσότερο μπορώ.

LFC: Τι έχεις να πεις για τα πράγματα που χρειάζεσαι βελτίωση, ή ο προπονητής και οι συμπαίκτες σου μπορούν να σε βοηθήσουν να βελτιώσεις?

Στα 22, δεν μπορείς σε τίποτα να είσαι τέλειος. Θέλω να αναπτυχθώ σε όλα. Αν είναι αδύναμο πόδι μου ή οι σέντρες, οι οποίες θα είναι ακόμα πιο δύσκολες στην Premier League γιατί είναι πιο σκληρό πρωτάθλημα, θα δείξει ο καιρός. Γι 'αυτό και θέλω να βελτιωθώ. Αλλά δεν νιώθω ότι δεν είμαι βέβαιος με τίποτα στο παιχνίδι μου, έτσι θέλω απλώς να βελτιώσω τα πάντα.
  














LFC: Θα δουλεύεις με τον Simon Mignolet, ο οποίος είναι 28 χρονών πλέον και έχει αρκετή εμπειρία. Πόσο πολύ ανυπομονείς να μάθεις από εκείνον?

Μπορείς να μάθεις από τον κάθε τερματοφύλακα και κάθε προπονητή τερματοφυλάκων, επειδή ο καθένας φέρνει νέα πράγματα. Ανυπομονώ να συνεργαστώ με όλη την ομάδα τερματοφυλάκων. Είναι μια νέα εμπειρία.

LFC: Υπάρχουν συγκεκριμένοι τερματοφύλακες που μελετάς?

Φυσικά προσπαθώ να μάθω από τους καλύτερους, έτσι κοιτάζω κάθε καλό τερματοφύλακα και τι κάνουν καλά. Αλλά εγώ δεν προσπαθώ να κάνω το παιχνίδι μου με τον τρόπο που παίζουν εκείνοι, κοιτάω τον δικό μου τρόπο. Αλλά φυσικά κοιτάς τα πράγματα και βλέπεις πως θα βελτιώσεις συγκεκριμένα στοιχεία στο παιχνίδι σου. Αλλά δεν υπάρχει τίποτα που προσπαθώ να αντιγράψω, 100 τοις εκατό κάνω τα δικά μου πράγματα.

LFC: Ήσουν πρώτη επιλογή στην πρώην πλέον ομάδα σου. Είναι κάτι το οποίο θέλεις να πετύχεις εδώ?


Φυσικά, αλλιώς δεν θα έπαιρνα μεταγραφή, αν νόμιζα ότι πρόκειται να κάθομαι συνέχεια στον πάγκο. Θέλω να παίξω και νιώθω ότι θα είμαι σε θέση να το κάνω αυτό αν το κάνω καλά στις προπονήσεις, στην προετοιμασία αλλά και στα παιχνίδια της προετοιμασίας. Είμαι σίγουρος. Έχω παίξει σχεδόν 100 παιχνίδια πρωταθλήματος στη Γερμανία, οπότε είμαι νέος, αλλά έχω κάποια εμπειρία. Δεν φοβάμαι τίποτα.

LFC: Ποιοι είναι οι στόχοι αλλά και οι φιλοδοξίες σου εδώ?

Θέλω να κερδίσω θέση βασικού και να παίζω για τη Λίβερπουλ κάθε εβδομάδα. Και στη συνέχεια να κερδίσω ένα τρόπαιο με την ομάδα - αυτό είναι ότι θέλει ο καθένας. Θέλω να κάνω αυτό που μπορώ και να βοηθήσω τη Liverpool.




Πηγή: Liverpoolfc.com
Επιμέλεια: Χρήστος Τσακαλέρης












































































































































































































Share on Google Plus

About Chris Tsak

Αρθρογραφούμε για τo "LiverpoolFans.gr" με στόχο την έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωσή σας γύρω από την αγαπημένη μας ομάδα.