Στάριτζ: "Είμαι απόλυτα πιστός στην Λίβερπουλ, είμαστε έτοιμοι για κάτι πολύ μεγάλο!"

Ο Ντάνιελ Στάριτζ ήταν από τους καλύτερους στον μεγάλο ημιτελικό απέναντι στην Βιγιαρεάλ, όπου σημείωσε ένα γκολ και χρεώθηκε μία ασίστ στη νίκη των Ρεντς με 3-0 στο Άνφιλντ.

Ο Άγγλος διεθνής δείχνει στην καλύτερη φόρμα του μετά τον τραυματισμό του και δηλώνει πιστός στην Λίβερπουλ και έτοιμος για μεγάλα πράγματα με τα κόκκινα.

Ξεκαθάρισε πως το κλίμα μεταξύ του ίδιου και του Γιούργκεν Κλοπ είναι πολύ καλό και πιστεύει ακράδαντα πως "κάτι πολύ μεγάλο" γίνεται στο Άνφιλντ!

"Είμαι χαρούμενος εδώ. Ποτέ δεν εξέφρασα το αντίθετο. Νομίζω πως όλοι θέλουν να παίξουν τον δικηγόρο του διαβόλου. Βλέπουν πως έμεινα εκτός κάποιες φορές και υποθέτουν πως "ίσως αυτό να σημαίνει πως είναι δυσαρεστημένος", αλλά στο τέλος της ημέρας ο προπονητής έχει και μια δουλειά να κάνει."

"Αυτός είναι που διαλέγει την ομάδα που θεωρεί καλύτερη για την κάθε ημέρα. Και δικιά μου δουλειά είναι να αποδίδω το καλύτερο δυνατό όποτε παίζω."

"Δεν υπήρξε ποτέ καμία παρεξήγηση μεταξύ μας. Ποτέ. Δε νομίζω πως είναι δουλειά ούτε του προπονητή ούτε δική μου κάτι τέτοιο."

"Είναι δουλειά του να διαλέξει την ομάδα. Είναι ένα ομαδικό παιχνίδι και αν διαλέξει κάποιον άλλον, πρέπει να το δεχθώ."

"Μπορει να είμαι στεναχωρημένος που δεν παίζω, αλλά αυτό είναι φυσικό για κάθε παίκτη. Πρέπει να το αποδεχθείς και όταν μπεις να είσαι στο σωστό πλαίσιο στο μυαλό σου."


Ο Στάριτζ ήταν στον πάγκο στα τρία προηγούμενα παιχνίδια νοκ-άουτ για το Γιουρόπα Λιγκ και πήρε το πρώτο του ξεκίνημα στον δεύτερο ημιτελικό με την Βιγιαρεάλ και άρπαξε από τα μαλλιά την ευκαιρία.

 
Οι πανηγυρισμοί μετά το 52ο γκολ του με τα κόκκινα έδειξαν πόσα σήμαινε για εκείνον η επίτευξή του.

"Ήταν ένα τόσο μεγάλο παιχνίδι για εμάς. Με την πρώτη ευκαιρία που είχα ήμουν κάπως "πώς αυτό δεν μπήκε μέσα;", οπότε ένιωσα πως έπρεπε να επανορθώσω και ευχαριστώ τον Θεό που κατάφερα να το κάνω."

"Είναι το μεγαλύτερο γκολ που έχω πετύχει με την Λίβερπουλ, αλλά ελπίζω πως στο μέλλον θα έρθουν ακόμη μεγαλύτερα παιχνίδια και ακόμη μεγαλύτερα γκολ."

"Ήταν μεγάλη βραδιά για εμάς και το να πάρεις ένα τέτοιο αποτέλεσμα ήταν τεράστια υπόθεση για εμάς, τους οπαδούς και τον σύλλογο."


"Δεν υπάρχει αμφιβολία πως είμαι πιο υγιής από ποτέ. Εδώ και μερικούς μήνες. Από την ημέρα που γύρισα δεν είχα ούτε μια ημέρα ρεπό. Δεν το επιδεικνύω αυτό. Στ'αλήθεια δεν είχα ούτε μια μέρα ρεπό. Όταν οι υπόλοιποι είχαν ρεπό, εγώ δεν είχα."

"Ήταν απλά παραπάνω δουλειά, είτε προπονούμουν είτε έκανα δουλειά αποθεραπείας, την έκανα. Δεν προσπαθώ να δημιουργήσω μια συγκινητική ιστορία."

"Στο κάτω κάτω, πληρωνόμαστε για να τα κάνουμε αυτά τα πράγματα και αυτό είναι το όνειρο μου. Δεν παραπονιέμαι. Απλά είμαι ευγνώμων στον Θεό που βρίσκομαι εδώ."

Έχοντας δει τους Οριγκί και Φιρμίνο να επιλέγονται βασικοί αντί του Στάριτζ τις προηγούμενες εβδομάδες, η περίπτωση του Άγγλου είχε γίνει θέμα συζήτησης. 

Ωστόσο, ο ίδιος επιμένει πως αντέχει να βρίσκεται στο επίκεντρο και είναι έτοιμος να αποδείξει ότι αξιζει για τα καλά θέση βασικού.

"Παίζουμε για μια μεγάλη ομάδα και η πίεση είναι φυσικό επακόλουθο. Την αντιμετωπίζεις καθημερινά. Με ξέρετε, έχω όση αυτοπεποίθηση μπορεί να έχει ο καθένας στον εαυτό του. Πάντοτε προσπαθώ να δημιουργώ ευκαιρίες για την ομάδα. Αν δεν σκοράρω, θα προσπαθήσω να είμαι απειλή γις τον αντίπαλο."
 
"Δεν αμφισβητώ των εαυτό μου και τις ικανότητες μου. Δεν χρειάζεται να μιλήσω για άλλους παίκτες. Είμαι συγκεντρωμένος στο καθήκον μου στον αγωνιστικό χώρο."

"Δε νομίζω πως είναι κάτι παραπάνω από μια δοκιμασία. Πριν έπαιζα με τον Λουίς Σουάρεζ, που τώρα πήγε στην Μπαρτσελόνα και πετυχαίνει πολλά γκολ. Το ίδιο ισχύει και για άλλους παίκτες που έφυγαν, όπως ο Ραχίμ. Πάλευα για να μπω στην ομάδα και δεν ήμουν σιγουρος τότε."

"Είναι δουλειά της ομάδας να φέρει ενισχύσεις, να υπογράψει παίκτες. Είμαι εδώ για κάτι παραπάνω από 3 χρόνια τώρα. Είχα τους τραυματισμούς και ήμουν εντός και εκτός ομάδας για κάποια διαστήματα, αλλά ποτέ δεν υπήρξε κάποια περίπτωση που να μην ήμουν χαρούμενος στην ομάδα."

"Είμαι ευγνώμων στην ομάδα που μου έδωσε την ευκαιρία να έρθω εδώ από την Τσέλσι. Είμαι ευγνώμων και στον Μπρένταν που με υπέγραψε. Τώρα ήρθε ο Γιούργκεν και μου δίνει λεπτά στους αγώνες. Ίσως αυτό να είναι μια αρχή για κάτι μεγάλο."

 Η Σεβίλλη πλέον περιμένει στον τελικό της 18ης Μαΐου στην Βασιλεία. Έχοντας φτάσει τόσο κοντά στο πρωτάθλημα πριν 2 χρόνια, δυο φορές σε εγχώριους ημιτελικούς και τελικό φέτος στο Λιγκ Καπ, ο Στάριτζ θέλει όσο τίποτα να κερδίσει επιτέλους κάποιον τίτλο με την ομάδα.

"Μου πήρε καμπόσο για να ξεπεράσω την απώλεια της Πρέμιερ Λιγκ τότε. Δεν είχα φτάσει ποτέ τόσο κοντά από τότε που έφυγα από την Τσέλσι."

"Το Λιγκ Καπ ήταν πολύ δύσκολο να το δεχθώ. Έκλαιγα μετά το παιχνίδι, όχι μόνο επειδή το χάσαμε αλλά επειδή ήταν η στιγμή μας. Θέλαμε να πάμε ένα επίπεδο μπροστά σε αυτό το παιχνίδι, αλλά ήμασταν άτυχοι,"

"Μάθαμε από αυτό και πλέον έχουμε έναν ακόμη τελικο μπροστά μας. Η Σεβίλλη το έχει πάρει δυο φορές τελευταία. Δεν είναι κάτι νέο για μας, όμως κι εμείς το έχουμε κατακτήσει παλαιότερα σαν σύλλογος και θελουμε να δώσουμε αφορμή στους οπαδούς μας για να τραγουδήσουν. Είναι ένα ακόμη παιχνίδι για να δείξουμε πως μπορούμε να αντέξουμε στις απαιτήσεις."


Επιμέλεια: Απόστολος Παπανικολόπουλος
Πηγή: Liverpool Echo
Share on Google Plus

About Tolis Papanikolopoulos

Αρθρογραφούμε για τo "LiverpoolFans.gr" με στόχο την έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωσή σας γύρω από την αγαπημένη μας ομάδα.