Ings:«Θέλω να αφήσω πίσω τις μαύρες μέρες και να δουλέψω με τον Klopp»

Ο Danny Ings, νιώθει έτοιμος να αφήσει πίσω του 'τις μαύρες μέρες' που πέρασε πέρσι, καθώς ο ίδιος συνεχίζει να προσαρμόζεται στο gegenpressing του Jürgen Klopp.
















Και ο striker της Liverpool λέει ότι νιώθει σε πολύ καλή κατάσταση, μετά την αποκατάστασή του από τη ρήξη χιαστών, που του κατέστρεψε την περσινή πρώτη σεζόν στο Anfield, όταν και ήρθε από την Burnley, το καλοκαίρι του 2015.

Ο Danny τόνισε:

  ''Για μένα, κάθε προετοιμασία - κάθε μέρα είναι το ίδιο σημαντική σαν οποιαδήποτε άλλη, αλλά είναι πιο συναρπαστικό για μένα αυτό το καλοκαίρι, γιατί νιώθω τον ένα χρόνο που είχα μείνει εκτός.''

  '' Όταν είχα τραυματιστεί πέρσι τον Οκτώβριο, ένιωθα ότι έβρισκα τα πατήματά μου, ότι προσαρμοζόμουν και μόλις είχα κάνει το ντεμπούτο μου με την εθνική Αγγλίας - ήταν η καλύτερη εβδομάδα της καριέρας μου, ακολουθούμενη από την χειρότερη. Ήταν μία ιδιαίτερα περίεργη περίοδος, αλλά τώρα είμαι πίσω, απλά ανυπομονώ να επιστρέψω στο επίπεδο που ήμουν.''
  
  ''Στα παιχνίδια της προετοιμασίας μέχρι τώρα το καλοκαίρι, νιώθω ότι είμαι σε πολύ καλή κατάσταση τα τελευταία παιχνίδια. Είμαι με μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση τώρα, και έχω δεχθεί και κάποια χτυπήματα στο πόδι, τα οποία τα άντεξα, και είναι καλό για μένα.''

  ''Νιώθω πάλι σαν ο εαυτός μου τώρα, απολαμβάνοντας το ποδόσφαιρο. Νιώθω ότι έχω βάλει πίσω μου τις μαύρες μέρες του τραυματισμού.''

Ο Ings έβρισκε τα πατήματά του στη Liverpool, σκοράροντας 3 φορές για τους Reds - συμπεριλαμβανομένου και ενός γκολ στο Merseyside derby, πριν πάθει ρήξη χιαστών.

Τα γεγονότα που εκτυλίχθηκαν, απέτρεψαν στον Ings να έχει την ευκαιρία να εντυπωσιάσει τον Klopp, ο οποίος μόλις είχε γίνει προπονητής της Liverpool.
























Ο 24χρονος απολαμβάνει να δουλεύει με τον Γερμανό τεχνικό, και θέλει να επανορθώσει για τον χαμένο χρόνο.

  '' Θα πρέπει πολύ σκληρή δουλειά να κάνουμε εδώ στην Αμερική, και όταν θα πάρουμε το αεροπλάνο της επιστροφής για το Liverpool τον επόμενο μήνα, θέλω να είμαι στην καλύτερη δυνατή κατάσταση που μπορώ.''

  ''Και επίσης θέλω να είμαι σε καλό επίπεδο τακτικά ώστε να καταλαβαίνω αυτά που θέλει ο προπονητής, επειδή με τον ένα χρόνο εκτός, δεν είχα πολύ χρόνο να δουλέψω μαζί του σε σχέση με τους άλλους παίκτες.''

  ''Οπότε για μένα, αυτό το tour είναι για να μάθω όσα περισσότερα μπορώ, να αποκτήσω πολύ καλή φυσική κατάσταση και να βελτιώνω τον εαυτό μου κάθε μέρα.''


Πηγή:Liverpool Echo
Επιμέλεια:Χρήστος Τσακαλέρης


















































































































































































Share on Google Plus

About Chris Tsak

Αρθρογραφούμε για τo "LiverpoolFans.gr" με στόχο την έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωσή σας γύρω από την αγαπημένη μας ομάδα.