Wijnaldum:«Ενθουσιασμένος με τη μεταγραφή μου στη Liverpool»

Ο Georginio(Gini) Wijnaldum, αφού πέρασε με επιτυχία τις ιατρικές εξετάσεις, και συμφώνησε στους όρους του συμβολαίου του, μίλησε για τον ενθουσιασμό του που θα παίζει στους Reds, αλλά και υπό τις οδηγίες του Jürgen Klopp, ενώ μίλησε και για το λόγο που πήρε το νούμερο 5, που τελευταία φορέθηκε από τον Daniel Agger.















Δείτε τη συνέντευξη του Ολλανδού παρακάτω...

LFC: Gini Wijnaldum, καλώς ήρθες στη Liverpool, πόσο ενθουσιασμένος είσαι που βρίσκεσαι εδώ?

Πολύ ενθουσιασμένος, επειδή η Liverpool είναι ένα μεγάλο club, με μεγάλη ιστορία και είναι πάντα όνειρο να παίζεις σε ένα μεγάλο club όπως η Liverpool.

LFC: Μερικές φορές, οι παίκτες μιλάνε σε άλλους παίκτες, προπονητές, πριν από μία σημαντική μεταγραφή - έχεις μιλήσει σε κανέναν σχετικά με τη μεταγραφή σου στη Liverpool και τι σημαίνει να είσαι σε αυτήν?

Όχι ιδιαίτερα, αλλά μίλησα σε φίλους και μου είπαν ότι είναι μεγάλη ομάδα. Γνωρίζω τον Jonjo(Shelvey) πολύ καλά, επειδή ήταν συμπαίκτης μου, και επίσης μου είπε πόσο μεγάλος σύλλογος είναι η Liverpool.

LFC: Τι σου είπε ακριβώς - για την ατμόσφαιρα, την ιστορία του γηπέδου?

Το είχα ήδη δει όταν παίξαμε εδώ με τη Newcastle, είδα τους οπαδούς πως τραγουδούσαν και στήριζαν την ομάδα. Αλλά μου είπε ότι θα αγαπήσω την πόλη και [ότι] οι άνθρωποι που εργάζονται στο κλαμπ είναι καλοί άνθρωποι. Είπε, «θα το απολαύσεις».

LFC: Είχες ήδη μία γεύση από το Αγγλικό ποδόσφαιρο, πιστεύεις ότι θα επωφεληθείς έχοντας στην 'πλάτη' σου μία σεζόν με τη Newcastle, και θα είσαι έτοιμος να βοηθήσεις τη Liverpool?

Πρέπει να πω ότι οι άνθρωποι γύρω μου το κάνουν εύκολο για μένα, γιατί το μόνο πράγμα που πρέπει να σκεφτούμε είναι το ποδόσφαιρο, διότι όλα τα άλλα πράγματα είναι τακτοποιημένα. Νομίζω ότι οι άνθρωποι μαζί μου στη Newcastle με βοήθησαν να επικεντρωθώ μόνο στο ποδόσφαιρο και αυτό είναι ότι έκανα. Προσπάθησα να απολαύσω κάθε παιχνίδι που έπαιξα και [σε] περισσότερα παιχνίδια λειτούργησε. Όταν βρίσκεσαι σε κατάσταση υποβιβασμού, μερικές φορές είναι δύσκολο να απολαύσεις το ποδόσφαιρο, αλλά νομίζω ότι τα πήγα καλά στην πρώτη μου σεζόν στην Premier League.

LFC: 11 γκολ πέρσι, ήσουν πολύ πετυχημένος στο St James Park κατά γενική ομολογία. Τι σε έκανε να αποδίδεις τόσο καλά εντός έδρας?

Δεν ξέρω γιατί! Ως ομάδα κάναμε καλά παιχνίδια στην έδρα μας και στα εκτός έδρας παιχνίδια δεν ήμασταν τόσο καλοί. Νομίζω ότι ήταν ο κύριος λόγος που υποβιβαστήκαμε. Για να είμαστε δίκαιοι, για μένα, δεν έχει σημασία πού θα σκοράρω. Εάν είσαι μέσος και σκοράρεις, πρέπει να είσαι ευγνώμον και χαρούμενος γιατί πολλοί μέσοι δεν σκοράρουν. Δεν έχει σημασία πού θα σκοράρω, θα ήθελα να σκοράρω παντού, αλλά αν μπορείς να βάλεις 11 γκολ, κάθε μέσος το ονειρεύεται - ειδικά στην πρώτη μου σεζόν [στην Premier League]. Δεν έχει σημασία πού θα σκοράρεις, θα πρέπει να σκοράρεις και να κερδίσεις τα παιχνίδια για την ομάδα σου.















LFC: Λες ότι είσαι μέσος, αλλά που ακριβώς θες να παίζεις στον χώρο του κέντρου?Μερικές φορές είναι δύσκολο να κρατήσεις τη θέση σου.

Δεν έχει σημασία, πραγματικά, αλλά νομίζω ότι ως μεσοεπιθετικός είμαι καλύτερα, διότι είμαι γρήγορος, μπορώ να δίνω ασίστ πίσω από την άμυνα. Γιατί μπορώ να σκοράρω, νομίζω ότι είναι καλύτερη η θέση μου, αλλά μπορώ επίσης να παίξω και σε άλλες θέσεις, και αυτό είναι ότι έκανα πέρυσι.

LFC: Στη Liverpool υπάρχουν πολλοί κάλοι παίκτες που παίζουν πίσω από τον επιθετικό:οι Philippe Coutinho, Roberto Firmino, Adam Lallana. Είσαι ενθουσιασμένος με την προοπτική να παίξεις μαζί τους?

Φυσικά. Ως ποδοσφαιριστής, είσαι πάντα ενθουσιασμένος, αν μπορείς να παίξεις με καλούς παίκτες, καλούς ποδοσφαιριστές. Είναι καλοί ποδοσφαιριστές και θέλεις να αποδείξεις ότι μπορείς να δουλέψεις μαζί τους. Ανυπομονώ για αυτό.

LFC: Παίζεις στο κέντρο, οπότε γιατί το νούμερο 5?

Στο ντεμπούτο μου στη Feyenoord πριν από εννέα χρόνια, είχα το No.5. Ξεκίνησα με [τον αριθμό αυτό] επειδή όλοι οι άλλοι αριθμοί είχαν ήδη παρθεί. Πήγε καλά για μερικά παιχνίδια, αλλά όταν πήγα στην PSV είχα το No.10, επειδή είχαν κρατήσει το No.10 για μένα. Και όταν πήγα στην Αγγλία με τη Newcastle μου έδωσαν μια επιλογή από μερικούς αριθμούς και το Νο.5 ήταν ελεύθερo, έτσι σκέφτηκα ότι ξεκίνησα με τον αριθμό αυτό και είναι ένα νέο ξεκίνημα σε μια νέα χώρα - θα παίξω ως το νούμερο 5 και πάλι και να δούμε πώς λειτουργεί. Είναι ένα αρκετά τυχερός αριθμός για μένα, αισθάνομαι καλά με το No.5 και τώρα που ήρθα στη Liverpool ήταν επίσης διαθέσιμο έτσι το πήρα.

LFC: Ξεκίνησες με τη Feyenoord στα 16 σου, πως ήταν? Ήταν καλό για σένα που έπαιζες από νωρίς?

Ήταν πραγματικά καλό. Πήγε γρήγορα για μένα, γιατί ήδη έπαιζα με συμπαίκτες που ήταν δύο χρόνια μεγαλύτεροι. Μου επέτρεψε να κάνω το ντεμπούτο μου στην ηλικία των 16 και εκείνη τη στιγμή το απολάμβανα επειδή ήμουν ευγνώμων που θα μπορούσα να κάνω το ντεμπούτο μου σε αυτή την ηλικία - λίγοι παίκτες το έχουν αυτό. Πολλοί παίκτες παίζουν σε μεγαλύτερη ηλικία και ήμουν τυχερός που μπορούσα να το κάνω. Αν κοιτάξω την καριέρα μου από τα 16 έως τώρα έχω πολλά ups, αλλά και μερικά downs και αυτό με κάνει πιο ισχυρό ως άτομο.

LFC: Είχες τραυματισμούς, άλλαζες club αρκετές φορές, και στέφθηκες παρόλα αυτά ο καλύτερος Ολλανδός ποδοσφαιριστής της χρονιάς, και μετά μετακόμισες στην Αγγλία.

Ναι. Η εμπειρία σε κάνει πιο δυνατό και ιδιαίτερα σε καταστάσεις όπου δεν πηγαίνουν τόσο καλά. Έμαθα πολλά από την περασμένη σεζόν - δεν πήγε τόσο καλά, αλλά έχω μάθει να παλεύω περισσότερο. Δυστυχώς, αυτό δεν ήταν αρκετό, γιατί υποβιβαστήκαμε, αλλά αυτό με έκανε πιο ισχυρό, γι 'αυτό ήταν μια καλή σεζόν για μένα. Ήταν μια νέα χώρα, νέος σύλλογος, με τους παίκτες που μιλούν μόνο αγγλικά, έτσι είχα να μάθω πολλά σε ένα χρόνο.















LFC: Δεν είχαμε πολλούς Ολλανδούς παίκτες εδώ, αλλά ο Dirk Kuyt ήταν ένας από αυτούς. Έχεις αναμνήσεις από εκείνον να παίζει με τη φανέλα της Liverpool?

Ναι, τα πήγε πολύ καλά. Είχε παίξει στη Feyenoord νωρίτερα και μετά πήγε στη Liverpool. Ο Ryan Babel ήταν επίσης στη Liverpool. Ο Dirk βέβαια είχε τις καλύτερες στιγμές εδώ.

LFC: Ήταν ένας πολύ δημοφιλής παίκτης ανάμεσα στους οπαδούς, αυτού του είδους τη σχέση επιθυμείς να αναπτύξεις κι εσύ με τους οπαδούς?

Το άξιζε εκείνη την εποχή, επειδή δούλεψε - δουλεύει πάντα σκληρά. Δεν έχει σημασία πού θα τον βάλεις στο γήπεδο, εργάζεται σκληρά. Οι οπαδοί το εκτιμούν όταν προσπαθείς να δουλέψεις σκληρά για την ομάδα και αυτό είναι ότι πρέπει επίσης να κάνω.

LFC: Έχεις δει από μακριά τη Liverpool, οπότε τι πιστεύεις ότι μπορεί να καταφέρει αυτό το σύνολο? Τι ευελπιστείς να πετύχεις?

Όλα είναι πιθανά. Κοιτάς τη Leicester την περασμένη σεζόν, ήταν πρωταθλητές. Έβαλαν κάτω πολλές ομάδες και εμείς πρέπει να προσπαθήσουμε αυτό επίσης. Η Liverpool είναι ένας σύλλογος με μεγάλη ιστορία, αλλά θέλεις να πάρεις περισσότερη ιστορία, να δημιουργήσεις ιστορία, και να είσαι μέρος αυτής. Αυτό είναι ότι θέλω, ήρθα εδώ για να κερδίσουμε κάτι, και θα πάω να κάνω τα πάντα για να το κάνω να συμβεί.

LFC: Ποια είναι η άποψή σου για τον Jürgen Klopp?

Ένας σπουδαίος άνθρωπος, από έξω, γιατί δεν ξέρω πώς δουλεύει ακόμα και πρέπει να δουλέψω μαζί του. Πάντα μου αρέσει να τον παρακολουθώ, το πάθος του ως προπονητής, μου αρέσει το πώς ο ίδιος απολαμβάνει το παιχνίδι. Δίνει κάτι πίσω στην ομάδα [με το πάθος του], έτσι ανυπομονώ να συνεργαστώ μαζί του. Τον συνάντησα μια φορά, είχαμε μια συνομιλία και ήταν μια καλή κουβέντα γιατί μετά ήθελα να υπογράψω για την Liverpool. Αυτός με έπεισε να έρθω στο σύλλογο.

LFC: Είναι ένας παθιασμένος, με ένα είδος χαρακτήρα που σε επηρεάζει θετικά, έτσι δεν τον βρίσκεις?

Για αυτό μου άρεσε τόσο πολύ η συζήτηση που είχαμε και με έκανε να θέλω να έρθω στη Liverpool. Είπα στην οικογένειά μου ότι ήταν μία καλή συζήτηση, και ότι είναι ένας προπονητής που μπορεί να με κάνει καλύτερο από ότι είμαι τώρα.


Πηγή:Liverpoolfc.com
Επιμέλεια:Χρήστος Τσακαλέρης





















































































































































Share on Google Plus

About Chris Tsak

Αρθρογραφούμε για τo "LiverpoolFans.gr" με στόχο την έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωσή σας γύρω από την αγαπημένη μας ομάδα.