Origi:«Είμαι έτοιμος να γίνω το νούμερο 9 της Liverpool»

Ο Divock Origi σε δηλώσεις του, τόνισε ότι νιώθει έτοιμος να ηγηθεί της επίθεσης της Liverpool, λέγοντας: ' πάντα ένιωθα ότι είμαι 9άρι'.
















Ο Βέλγος είναι πολύ πιθανό να ξεκινήσει βασικός, στην πρεμιέρα των Reds στην Premier League απέναντι στην Arsenal, μετά από μία εντυπωσιακή προετοιμασία.

Ο Origi, πέτυχε 10 γκολ στην πρώτη του χρονιά στη Liverpool, με την εξέλιξή του υπό τις οδηγίες του Klopp, να είναι αξιοθαύμαστη.

Και με τον Sturridge να ταλαιπωρείται με έναν μικροτραυματισμό, ο 21χρονος θα ανταγωνιστεί τον Roberto Firmino, για τη θέση του επιθετικού.

  ''Νιώθω πολύ καλά. Είμαι σε καλή φυσική κατάσταση, δουλεύοντας σκληρά, και μαθαίνοντας κάθε μέρα.''

  ''Νιώθω έτοιμος να ξεκινήσω τη σεζόν, και πρέπει να μείνω μακριά από τραυματισμούς και πλήρως συγκεντρωμένος. Νιώθω πολύ καλά στη Liverpool.''

  ''Κάθε στιγμή, μέρα με τη μέρα, προσπαθώ να βελτιώσω τα πάντα, είτε έχει να κάνει με την προπόνηση, την αποθεραπεία, ή τα αγωνιστικά λεπτά, ή τις ευκαιρίες να σκοράρω.''

  ''Αν μπορείς να το κάνεις αυτό, μπορείς να φτάσεις τους υψηλούς στόχους, οπότε αυτός είναι ο στόχος μου για φέτος - να είμαι πολύ καλός σε κάθε επίπεδο, και να προσπαθήσω να είμαι σε υψηλό επίπεδο.''

  ''Ξέρουμε ότι δε θα είναι εύκολο, ειδικά εγώ που ακόμα μαθαίνω, οπότε πρέπει να δώσω τα πάντα, και θα δούμε τι θα γίνει.''

  ''Πάντα ένιωθα ότι είμαι 9άρι. Μπορώ να παίξω μόνος μπροστά, ή και με άλλον επιθετικό - ακόμη και στις πτέρυγες, αλλά η καλύτερη θέση μου είναι όταν παίζω 9άρι.''

  ''Ο προπονητής ξέρει τις ικανότητές μου πολύ καλά, και ξέρει πως να τις χρησιμοποιήσει, οπότε ο κύριος στόχος μου είναι να βοηθήσω την ομάδα. Όποτε παίζω, πάντα προσπαθώ να βοηθάω την ομάδα και να σκοράρω γκολ.''
  














Ο Βέλγος striker σκόραρε στο 4-0 επί της Barcelona, ωστόσο έλαβε μέρος και στην ήττα με το ίδιο σκορ από τη Mainz, μία ημέρα αργότερα.

Αλλά παρά το ανάμεικτο συναίσθημα από αυτά τα δύο παιχνίδια, ο ίδιος πιστεύει ότι οι Reds οδεύουν προς την εκκίνηση της σεζόν, σε καλή κατάσταση.

  ''Θέλουμε να πετύχουμε όσο πιο ψηλούς στόχους γίνεται. Ποτέ δεν είναι εύκολο, αλλά πρέπει να είμαστε ενωμένοι σαν ομάδα.''

  ''Ξέρουμε ότι θα υπάρχουν καλές και κακές στιγμές, αλλά εν τέλει, αν ακολουθήσουμε όλοι το πλάνο του προπονητή, έχοντας τις ίδιες φιλοδοξίες, και την ίδια πείνα για διάκριση, και ο κάθε παίκτης της ομάδας βοηθάει τον άλλο, τότε πιστεύω ότι θα είμαστε πολύ δυνατοί.''

  '' Έχουμε ένα μεγάλο σύνολο με ταλαντούχους παίκτες και φοβερό προπονητικό επιτελείο. Έχουμε ότι χρειάζεται για να πετύχουμε πράγματα φέτος, οπότε πάντα πρέπει να έχουμε ελπίδες και να συνεχίζουμε να πιέζουμε μέχρι το τέλος, και αν το κάνουμε αυτό, πιστεύω θα μείνουν πολλοί έκπληκτοι από μας φέτος.


Πηγή: Liverpool Echo
Επιμέλεια: Χρήστος Τσακαλέρης 









































































































































Share on Google Plus

About Chris Tsak

Αρθρογραφούμε για τo "LiverpoolFans.gr" με στόχο την έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωσή σας γύρω από την αγαπημένη μας ομάδα.