Sturridge: "Δεν είμαι χαρούμενος που παίζω στα άκρα"



Ο Daniel Sturridge παραδέχτηκε πως δεν είναι χαρούμενος με το να παίζει ως winger, καθώς αναμένει να αναλάβει κεντρική θέση στην φετινή Liverpool.

Ο 'Αγγλος επιθετικός σκόραρε τα πρώτα 2 του τέρματα για τη φετινή σεζόν, στη νίκη με 5-0 επί της Burton στο EFL Cup.
O Sturridge βρέθηκε στα δεξιά μας τρίπτυχης επίθεσης - μια θέση που κατείχε και στην ήττα από την Burnley.
Ωστόσο, ο παίκτης πιστεύει ακράδαντα πως οι δυνατότητές του θα αξιοποιηθούν πολύ καλύτερα αν παίξει ως κεντρικός φορ.
"Φυσικά και είναι πιο δύσκολο για μένα να παίξω στα άκρα, επειδή είμαι κεντρικός επιθετικός", είπε ο Sturridge.
"Προφανώς στο μοντέρνο ποδόσφαιρο πρέπει να προσπαθείς να είσαι ευέλικτος. Αλλά όλοι ξέρουν πως αυτή είναι η καλύτερή μου θέση.
"Όλοι ξέρουν πού απολαμβάνω περισσότερο να παίζω. Είμαι ένας παίκτης που ακολουθεί το ένστικτό του.
"Όταν είμαι στη μέση, έχω διαύγεια στις κινήσεις μου, στα πράγματα που κάνω εδώ και χρόνια. Αυτά τα κάνεις στον αυτόματο πιλότο. Κάνεις πράγματα με ένα συγκεκριμένο τρόπο, επειδή είσαι συνηθισμένος στο να τα κάνεις.
"Στα άκρα, είναι διαφορετικά. Πρέπει να ανησυχείς για διαφορετικά πράγματα. Είναι ένας διαφορετικός τρόπος παιχνιδιού.
"Πρέπει να κάνω μια δουλειά για την ομάδα. Δε λέω πως είμαι χαρούμενος που το κάνω, λέω πως έχω να κάνω μια δουλειά για την ομάδα. Είναι ομαδικό άθλημα. Αν τοποθετηθώ σε αυτή τη θέση, τότε θα πρέπει να παίξω εκεί."
Ο Sturridge, που μπήκε στο παιχνίδι τα τελευταία 26 λεπτά, έκανε τη "ζημιά" στη Burton.
Η συμβολή του ήταν εντελώς διαφορετική σε σχέση με τα γεγονότα στο Turf Moor 3 μέρες νωρίτερα, στην πρώτη του εμφάνιση στη διοργάνωση, όπου δυσκολεύτηκε να ξεχωρίσει στα άκρα.
Νιώθω πως όταν παίζεις σε θέσεις στις οποίες δεν είσαι συνηθισμένος, οι κινήσεις σου είναι διαφορετικές," εξήγησε.
Δε μπορείς να παίξεις το ίδιο όπως θα έπαιζες ως κεντρικός φορ. Όλα είναι διαφορετικά.
Είναι όμως σημαντικό να δίνω το 100%. Δεν κάνω παράπονα, είναι ποδόσφαιρο.
Ήταν ωραία που πήραμε τη νίκη ενάντια στη Burton, και ήταν καλό για μένα που συμμετείχα."
Ο Sturridge ελπίζει πως έχει κάνει αρκετά για να πάρει το προβάδισμα, ώστε να ηγηθεί της γραμμής στο παιχνίδι του Σαββάτου με την Tottenham.
Αυτό το σαββατοκύριακο αναμένεται να προστεθεί στην πρώτη ομάδα του Sam Allardyce, ενόψει τον προκριματικών για το Παγκόσμιο Κύπελλο στη Σλοβακία, στις 4 Σεπτεμβρίου.
"Ελπίζω πως θα είμαι εκεί. Θα είναι ωραία," είπε ο Sturridge.
"Είναι μια διαφορετική ηγεσία, με διαφορετικό στυλ προπονητή.

"Δεν έχω δουλέψει προηγουμένως με τον Sam. Αν τελικά συμμετέχω, θα είναι καλά, και είναι σημαντικό για όλους να επανέλθουν μετά το Euro."
Επιμέλεια: Μαρία Αλεξανδροπούλου
Πηγή: Liverpool Echo
Share on Google Plus

About Maria Alexandropoulou

Αρθρογραφούμε για τo "LiverpoolFans.gr" με στόχο την έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωσή σας γύρω από την αγαπημένη μας ομάδα.