Henderson: "Είμαι έτοιμος να ηγηθώ της ομάδας του Klopp"



Υγιής και χαρούμενος, ο Jordan Henderson θα φορέσει το περιβραχιόνιο με τιμή όταν θα βγει από το ανανεωμένο Anfield για να αντιμετωπίσει τη πρωταθλήτρια Leicester City το απόγευμα του Σαββάτου.

"Νιώθω πως είμαι πολύ έτοιμος να ηγηθώ αυτής της ομάδας και να κερδίσω τίτλους," είπε.
"Δεν υπάρχει αμφιβολία περί αυτού."
Έχει περάσει πολύς καιρός από τον τραυματισμό της σεζόν 2015/16. Σα να μην έφτανε το γεγονός ότι του ανατέθηκε ο ρόλος του Steven Gerrard, η προσπάθεια του Henderson να βάλει τη δική του σφραγίδα στη θέση του αρχηγού ταλαντεύτηκε από τους συνεχείς τραυματισμούς.
Υπήρξαν φορές που ένιωσε αβοήθητος - ανήμπορος να ηγηθεί μπροστά και να προσφέρει στο επίπεδο που επιθυμούσε. Δεν ένιωθε όπως ένας αρχηγός της Liverpool.
"Δεν ένιωσα ποτέ ότι δεν ήθελα την αρχηγεία, αλλά υπήρξαν φορές την περασμένη σεζόν, όπου ένιωθα πολύ "πεσμένος" επειδή δεν έπαιζα και αμφισβήτησα τη συνεισφορά μου ως αρχηγός εξαιτίας αυτού," είπε.
"Δε μπορούσα να βοηθήσω στο γήπεδο όσο ήθελα, και ο Milner, ως υπαρχηγός, έπρεπε να αναλάβει το ρόλο μου.
"Ήταν μια πολύ δύσκολη περίοδος και ήμουν άσχημα ψυχολογικά. Υπήρχαν πολλά πράγματα στο κεφάλι μου, και παρόλο που δεν υπήρξε στιγμή που να μη θέλω την αρχηγεία, ή να αμφισβήτησα το αν ήμουν ο σωστός άνθρωπος για τη θέση, υπήρξαν στιγμές που ήταν δύσκολο να είμαι αρχηγός, επειδή δεν προσέφερα στο γήπεδο.
"Νιώθω πως το έχω ξεπεράσει τώρα."
Μετά τον αγώνα με την Bournemouth τον περασμένο Αύγουστο, ο Henderson έμεινε εκτός για 3,5 μήνες - η μεγαλύτερη απουσία στην καριέρα του.
Τώρα, απαλλαγμένος από τον πόνο, ο Henderson είναι σε μια πολύ διαφορετική θέση - τόσο σωματικά, όσο και ψυχολογικά/πνευματικά.
"Το πρόβλημα με τη φτέρνα μου έχει θεραπευτεί πλήρως," είπε. "Νιώθω πολύ θετικός, ειδικά σε σχέση με πέρυσι.
"Στο Euro δεν έπαιξα πολύ στα παιχνίδια, αλλά ακόμα προπονούμουν και το χρησιμοποιούσα αυτό για να επανέλθω σε φόρμα. Δεν είχα πολύ χρόνο μετά από αυτό, και έκανα τα δικά μου για να βεβαιωθώ πως όταν επιστρέψω, θα είμαι σε φόρμα. Είχα μια πολύ καλή προετοιμασία, και πιθανόν νιώθω καλύτερα από ποτέ.
"Το μεγαλύτερο πρόβλημα για μένα την περασμένη σεζόν δεν ήταν η αρχηγεία, αλλά το ότι δεν έπαιζα τακτικά. Όταν δεν παίζεις, είναι δύσκολο να νιώσεις πως είσαι ο ηγέτης της ομάδας. Θες να βοηθήσεις, αλλά δεν μπορείς. Αυτό είναι μια τεράστια διαφορά με τη φετινή χρονιά. Νιώθω καλά, νιώθω σε φόρμα.
"Νιώθω πως κάνω ό,τι μου ζητείται στα παιχνίδια, και είμαι πολύ πιο σίγουρος όταν μπαίνω σε ένα παιχνίδι. Πέρυσι, έπαιζα παιχνίδια όταν δεν ήμουν στο 100% μου, και αυτό δεν ήταν ό,τι καλύτερο για την ψυχολογία μου."
Από τη στιγμή της μεταγραφής του από την Sunderland, πριν 5 χρόνια, ο Henderson αντιμετωπίζει μια ατελείωτη μάχη για να πείσει όσους τον αμφισβητούν.
Το να αποδείξει τι αξίζει στον Jurgen Klopp την περασμένη σεζόν ήταν δύσκολο, εξαιτίας των τραυματισμών, αλλά ο Henderson ποτέ δε φοβήθηκε πως θα ανήκει στην καλοκαιρινή αποχώρηση.
"Η διαφορά με τον  Kenny και τον Brendan ήταν πως τότε ήμουν σε φόρμα και έτοιμος," είπε.
"Ήμουν διαθέσιμος να παίζω κάθε βδομάδα, αλλά με τον νέο προπονητή δεν είχα μπορέσει να το κάνω αυτό, μέχρι την αρχή αυτής της σεζόν. Ήθελα να τον εντυπωσιάσω πέρυσι, και ήταν δύσκολο για μένα να κάθομαι έξω και να κοιτάζω.
"Αλλά ο προπονητής πάντα ήξερε για τον τραυματισμό μου, και ήταν άψογος όσον αφορά αυτό το θέμα. Ξέρει τι γίνεται στα παρασκήνια, στις προπονήσεις, όπου ο περισσότερος κόσμος δεν ξέρει. Αν είχα επαφές με άλλες ομάδες, αυτά που μου έλεγε ήταν τα άκρως αντίθετα από όσα γράφονταν στα μέσα.
"Ακόμα και την περίοδο που ήμουν τραυματίας, ένιωθα αυτοπεποίθηση, εξαιτίας της σχέσης που είχα αποκτήσει με τον προπονητή, και της αυτοπεποίθησης που ένιωθα για τον εαυτό μου, στο να επιστρέψω δυνατότερος και να διαψεύσω και πάλι τους ανθρώπους.
"Οι προπονητές πάνε κι έρχονται, και θες να εντυπωσιάσεις τον καινούργιο. Αυτό είναι ανθρώπινο ένστικτο. Κάποιες φορές, ειδικά εγώ κάποιες φορές, μπορείς να το παρακάνεις. Μπορώ να προσπαθήσω υπερβολικά σκληρά, όταν έχω μιλήσει με τον προπονητή κάμποσες φορές. Αυτό έχει να κάνει με το τι χρειάζεται να κάνω για την ομάδα, παρά με το τι θέλω και τι μπορώ να κάνω.
"Πρέπει να συγκεντρωθώ περισσότερο σε αυτό, και νιώθω πως αυτό κάνω τις τελευταίες βδομάδες. Δε πιστεύω πως έχει δει ακόμα τον καλύτερό μου εαυτό, πράγμα για το οποίο είμαι αρκετά ενθουσιασμένος."
Σχετικά με την κριτική που δέχεται, όντας αρχηγός της Liverpool:
"Έτεινε να με ενοχλεί περισσότερο όταν ήμουν νεότερος, αλλά τίποτα δε με ενοχλεί περισσότερο από το να χάσουμε ένα παιχνίδι, ή το να νιώθω πως δεν έπαιξα καλά," είπε.
"Δεν υπάρχει κανένας που στεναχωριέται όσο εγώ. Όταν πάω σπίτι, δε μπορώ να σταματήσω να το σκέφτομαι.
"Για να είμαι ειλικρινής, προσπαθώ να επικεντρώνομαι σε απόψεις από τους κοντινούς μου ανθρώπους. Τους φίλους μου, την οικογένειά μου, τους συμπαίκτες μου, τον προπονητή μου στη Liverpool, και την Αγγλία.
"Νιώθω λες και πρέπει πάντα να αποδείξω την αξία μου. Δεν ήμουν ικανός να το κάνω αυτό την περασμένη σεζόν, αλλά τώρα νιώθω ότι είμαι έτοιμος γι' αυτή την εμπειρία.

 Επιμέλεια: Μαρία Αλεξανδροπούλου
Πηγή: Liverpool Echo
Share on Google Plus

About Maria Alexandropoulou

Αρθρογραφούμε για τo "LiverpoolFans.gr" με στόχο την έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωσή σας γύρω από την αγαπημένη μας ομάδα.