Karius: «Είμαι μπροστά από το πρόγραμμα αλλά δε θα ρισκάρω»

O Loris Karius επιβεβαίωσε ότι θα επιστρέψει σε φουλ ρυθμούς προπονήσεων σε μία βδομάδα, παρά τα όσα προέβλεπε το πρόγραμμά για τον τραυματισμό του.


Ο 23χρονος goalkeeper βρίσκεται στα «πιτς» από τις 28 Ιουλίου, όταν και έσπασε το χέρι του στο Λος Άντζελες, όμως πλέον επιβεβαιώνει ότι το πρόβλημά του έχει αποκατασταθεί πλήρως.

«Είχα μια χειρουργική επέμβαση την Τετάρτη, οπότε το πρόβλημα πλέον έχει αποκατασταθεί πλήρως. Μπορώ να ξεκινήσω τις προπονήσεις και να προετοιμαστώ για τη συνέχεια.

«Θέλω να δω πώς θα αισθάνομαι, οπότε δε ξέρω αν θα μου πάρει μία βδομάδα ή όχι για να επιστρέψω στις προπονήσεις. Αλλά τώρα μπορώ να πιάνω μπάλες και να χρησιμοποιώ τα χέρια μου. Από εμένα εξαρτάται το πότε θα επιστρέψω.

«Είμαι μπροστά από το πρόγραμμα, γιατί πέρασαν 5 εβδομάδες περίπου από τον τραυματισμό μου. Απλά δε θέλω να βιαστώ. Βρίσκομαι στο τελευταίο στάδιο, και απλά θέλω να αισθάνομαι σίγουρος για την επιστροφή μου.

«Έχω κάνει πολλή προετοιμασία στα πόδια. Φυσικά δε μπορούσα να κάνω πολλά με το πάνω μέρος του σώματος, εξαιτίας του τραυματισμού, οπότε επικεντρώθηκα στα πόδια.

«Βρίσκομαι κάθε μέρα έξω με την ομάδα και δουλεύω στην φυσική μου κατάσταση, στην κίνηση με τα πόδια και κάνω μερικές επεμβάσεις με το αριστερό μου χέρι. Η φυσική μου κατάσταση είναι εκεί που πρέπει, δε νομίζω ότι θα χρειαστώ βελτίωση σε αυτό, άρα όλα αυτά θα με βοηθήσουν να είμαι έτοιμος όταν νιώσω σίγουρος για το χέρι μου.

«Μάλλον έχω βελτιωθεί σε κάποια πράγματα μάλιστα κατά τη διάρκεια της αποκατάστασης. Βελτιώθηκα στις μεταβιβάσεις με τα πόδια, οπότε νιώθω πολύ καλά.

«Δε νομίζω ότι θα χρειαστώ πολύ χρόνο για να επιστρέψω στην καλύτερή μου φόρμα. Το σώμα μου είναι έτοιμο, και έχω μόνο το ένα χέρι που πρέπει να σιγουρευτώ ότι δε θα μου δημιουργήσει προβλήματα.

«Είμαι αρκετά σίγουρος ότι την επόμενη βδομάδα θα νιώθω εντάξει. Φυσικά, δε μπορώ να το πω 100%,  επειδή πρέπει να δω πώς θα είμαι σε φουλ ρυθμούς προπονήσεων, άρα θα δούμε. Όμως δε νομίζω ότι θα μου πάρει πολύ καιρό να επιστρέψω.»


Παράλληλα, ο Karius μίλησε και για τη δυσκολία του να βλέπεις τα παιχνίδια της ομάδας σου, ανήμπορος να βοηθήσεις.

«Είναι δύσκολο να βλέπεις χωρίς να μπορείς να βοηθήσεις. Νομίζω αισθάνεσαι και λίγο πιο νευρικός βλέποντας έξω από τον αγωνιστικό χώρο. Φαντάζομαι επειδή θες η ομάδα σου να νικήσει.

«Δεν έχω περάσει ποτέ μεγάλη περίοδο εκτός ομάδας, οπότε είναι κάτι καινούριο για εμένα.

«Τα έχουμε πάει καλά μέχρι στιγμής, αλλά ήμασταν άτυχοι στο τελευταίο ματς, όπου πιστεύω αξίζαμε τη νίκη. Τώρα έρχονται κι άλλα μεγάλα παιχνίδια, και θα είναι φανταστικό.»


Επιμέλεια: Γιώργος Δρογγίτης
Share on Google Plus

About George Drogg

Αρθρογραφούμε για τo "LiverpoolFans.gr" με στόχο την έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωσή σας γύρω από την αγαπημένη μας ομάδα.