Sadio Mane: "Αισθάνθηκα την αγάπη"

Επιμέλεια: Νίκος Γιαμπολδάκης

Εντυπωσιασμένος από το ντεμπούτο του στο ιστορικό γήπεδο των Reds, ο Sadio Mane. 

Στο πρώτο του εντός έδρας παιχνίδι ως παίκτης της Liverpool, ο Σενεγαλέζος επιθετικός σκόραρε και μοίρασε μια ασίστ στον Firmino. Η νίκη με 4-1, πλάι στην επιβλητική παρουσία των φιλάθλων, ήταν ιδανική.

"Είμαι πολύ χαρούμενος, καθώς είχαμε φοβερή υποστήριξη", είπε.

"Όλοι το ευχαριστήθηκαν αυτό. [Ο κόσμος] ήταν πολύ σημαντικός για τη νίκη. Αισθάνθηκα την αγάπη. Όταν παίζεις σε ένα γήπεδο όπως το Anfield θέλεις να δώσεις ον καλύτερο σου εαυτό και να αποθεωθείς στο τέλος". 

Κάποιοι τον συγκρίνουν ήδη με τον John Barnes, και εκείνος τονίζει: "Είναι ένα πολύ καλό κομπλιμέντο να συγκρίνομαι με παίκτες-θρύλους, ωστόσο είμαι ακόμα νέος και μαθαίνω".

"Πρέπει να δώσω τον καλύτερο μου εαυτό για την ομάδα και το πιο σημαντικό είναι να προσπαθώ να βελτιώνομαι. Θα είμαι χαρούμενος αν οι αμυντικοί με φοβούνται, γιατί τότε θα γίνει ευκολότερο για μένα". 

"Όταν είσαι καινούριος είναι συχνά δύσκολο να προσαρμοστείς στην ομάδα. Αλλά εδώ ήταν εύκολο, πλάι σε πολύ καλούς παίκτες όπως ο Daniel Sturridge, ο Philippe Coutinho, και ο Roberto Firmino. Τώρα, είμαι στη Liverpool και ελπίζω να σκοράρω περισσότερο".

"Ναι, είμαι σε καλό δρόμο, αλλά χρειάζεται να δουλέψω. Η δουλειά αυτή ξεκίνησε από τη μέρα που υπέγραψα και τώρα πρέπει να συνεχίσω να βελτιώνομαι στην προπόνηση και να το δείχνω σε κάθε παιχνίδι".
Share on Google Plus

About Nikos Giampoldakis

Αρθρογραφούμε για τo "LiverpoolFans.gr" με στόχο την έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωσή σας γύρω από την αγαπημένη μας ομάδα.