Εμρέ Τσαν: Θα δουλέψω καλά για να επιστρέψω, είμαι πολύ κακός θεατής!


Την επιθυμία να του ξανακερδίσει θέση στο βασικό σχήμα της Λίβερπουλ αποκάλυψε ο Εμρέ Τσαν, αναφέροντας πως είναι πολύ κακός θεατής από τον πάγκο.

Τα πράγματα ήρθαν έτσι ώστε ο 22χρονος να μείνει πολύ πίσω σε φυσική κατάσταση και να μπει καθυστερημένα στην προετοιμασία της ομάδας εξαιτίας της συμμετοχής του στο Euro 2016, που του κόστισε με έναν σοβαρό τραυματισμό στον αστράγαλο.

Με την ομάδα να ρολάρει και να κερδίζει τα 7 από τα πρώτα 9 επίσημα παιχνίδια της, οι ευκαιρίες του Τσαν για μια θέση στην βασική ενδεκάδα του Κλοπ περιορίστηκαν κατά πολύ.

Ο Γερμανός είναι διατεθειμένος να δουλέψει πολύ για να ανατρέψει την κατάσταση και να επανέλθει, στοχεύοντας να διακριθεί στο μεγάλο ντέρμπι με την Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ.

"Είμαι πολύ, πολύ κακός θεατής. Φυσικά και χαίρομαι όταν η ομάδα μου κερδίζει, όμως είναι εντελώς διαφορετικά όταν παίζεις."

"Πρέπει να δουλέψω σκληρά, να ανακτήσω την φυσική μου κατάσταση. Αν πάρω χρόνο συμμετοχής -που είναι τελείως διαφορετικό από την προπόνηση- πρέπει να δουλέψω πολύ πάνω στο παιχνίδι μου και να ανακτήσω την αυτοπεποίθησή μου."

"Είναι πολύ σημαντικό για μένα. Δεν έχω παίξει πολλά λεπτά αυτή τη σεζόν αλλά φυσικά ο στόχος μου είναι να παίξω περισσότερο." 

"Είναι πάντα καλύτερο να παίζεις και να βρίσκεσαι στο γήπεδο. Εγώ ήμουν λίγο άτυχος ως τώρα τη φετινή σεζόν γιατί επέστρεψα λίγο αργά και είχα μικρό διάλειμμα μετά το Euro."

"Μετά επέστρεψα και είχα έναν τραυματισμό. Η ομάδα τα πήγαινε πολύ καλά και όταν γύρισα ήταν πλέον πολύ δύσκολο να μπω. Τώρα πρέπει να συνεχίσω να δουλεύω και μάλιστα σκληρά. Είμαι αρκετά αισιόδοξος πως μπορώ να επιστρέψω και να παίξω κάποια στιγμή."

Μια αλλαγή στο κέντρο με τον Άνταμ Λαλάνα να γυρνάει λίγο πιο πίσω για να συντροφεύει μαζί με τον νεοαποκτηθέντα Τζεορτζίνιο Βαϊνάλντουμ τον αρχηγό Τζόρνταν Χέντερσον, ήταν αρκετή για να κάνει τη μεσαία γραμμή μια δυνατή βάση που θα τροφοδοτούσε ιδανικά την επιθετική τριπλέτα.

Την αποτελεσματικότητα της αλλαγής αυτής μαρτυρά και τον ενεργητικό των 26 γκολ μέσα σε μόλις 9 παιχνίδια.

"Το βλέπω και λειτουργεί πολύ καλά. Μπορείς να το δεις στα τελευταία ματς. Ο Τζίνι, ο Χέντερσον και ο Λαλάνα έχουν παίξει πολύ καλό ποδόσφαιρο. Πρέπει να συνεχιστεί αυτό. Αν κοιτάξεις στον πάγκο. έχουμε πολύ δυνατό πάγκο και ρόστερ."

"Ο σταρ στο Άνφιλντ είναι όλη η ομάδα. Μπορείς να πεις πως είναι το μυστικό αυτό. Εκτός γηπέδου όλοι στο σύλλογο είναι εξαιρετικά παιδιά."

"Κάποιες φορές βγαίνουμε για φαγητό και πιστεύω είναι πολύ σημαντικό αυτό. Το βλέπεις και στους αγώνες, είμαστε φίλοι στο γήπεδο. Είναι πολύ σημαντικό."

Τέλος, μιλώντας για το επικείμενο μεγάλο ντέρμπι της Δευτέρας και βρισκόμενος στην ομάδα αρκετό καιρό για να γνωρίζει τη σημασία τέτοιων αγώνων, τόνισε:

"Έχουμε πολλές προπονήσεις πριν από αυτό το ματς, έχουμε πολλά να κάνουμε. Πρέπει να τα καταφέρουμε φυσικά -αλλά θέλει σκληρή δουλειά. Αυτές οι προπονήσεις είναι λίγο διαφορετικές από ότι οι κανονικές γιατί κάνουμε κι άλλα πράγματα."

"Όλοι δουλεύουν εξαιρετικά εδώ στην ομάδα, εντός και εκτός γηπέδου. Ο προπονητής έχει το σταφ πίσω από την ομάδα και όλοι είναι σημαντικοί."

"Πρέπει να συνεχίσουμε την καλή δουλειά. Τα πήγαμε πολύ καλά τις προηγούμενες εβδομάδες και μπορείς να δεις πόσο δυνατοί είμαστε. Πρέπει να το διατηρήσουμε αυτό και να δουλέψουμε σκληρά."


Επιμέλεια: Απόστολος Παπανικολόπουλος
Πηγή: liverpoolfc.com
Share on Google Plus

About Tolis Papanikolopoulos

Αρθρογραφούμε για τo "LiverpoolFans.gr" με στόχο την έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωσή σας γύρω από την αγαπημένη μας ομάδα.