Adam Lallana: Δεν είμαι μόνο εγώ! Δείτε πόσο καλό έχει κάνει σε όλη την ομάδα!

Επιμέλεια: Θοδωρής Σπανός



Ο πρώτος χρόνος του στη Liverpool, επηρεάστηκε από τον τραυματισμό του στο γόνατο, στην προετοιμασία. Δεν μπόρεσε ποτέ να βρει ρυθμό, μία πάνω, μία κάτω. Πρώτες βδομάδες της δεύτερης χρονιάς; Το ίδιο. Έρχεται ο Klopp. Όλοι λένε πως θα είναι τα πρώτα ονόματα που θα αποχωρήσουν. Αυτός, ο Lovren, o Milner, o Henderson. Kαι ξαφνικά.. έρχεται η αναγέννηση! Όχι μόνο η δικιά του, αλλά και των περισσότερων που ήταν υποψήφιοι προς αποχώρηση. Ο λόγος φυσικά, για τον Adam Lallana!

"Ό,τι διαφορετικό έκανε σε εμένα, το έκανε σε όλη την ομάδα. Δεν είμαι μόνο εγώ, δείτε τους όλους! Πραγματικά απολαμβάνω τη δουλειά μαζί του. Έχουμε πολύ καλή σχέση, και με εμπιστεύεται. Προφανώς τον εμπιστεύομαι και εγώ. Όταν υπάρχει τέτοια σχέση μεταξύ παίχτη-προπονητή, ο coach μπορεί να σου πει και άλλα πράγματα. Μπορεί να σου μιλήσει για τα αρνητικά, για τα οποία αν δεν έχετε καλή σχέση, υπάρχει περίπτωση να το πάρεις προσωπικά."

Ο 28χρονος διεθνής, έχει αναγεννήσει την καριέρα του τόσο με τη Liverpool, αλλά και με την εθνική ομάδα της Αγγλίας. Θα αντιμετωπίσει την Παρασκευή στο Wembley την αντίστοιχη της Σκοτίας.

"Η αυτοπεποίθηση δεν είναι κάτι που μπορείς να το αποκτήσεις όποτε θέλεις. Όταν την έχεις, πρέπει να την εκμεταλλευτείς στο έπακρο. Αυτήν την περίοδο έχω αυτοπεποίθηση, και θέλω να το δείξω και στη διεθνή σκηνή."



Για την εθνική Αγγλίας και τη θέση του προπονητή που ακόμα παραμένει κενή, δήλωσε:

"Xρειάζεσαι σταθερότητα. Στην εθνική δεν έχεις το χρόνο που έχεις στο σύλλογο. Δεν μπορείς να προετοιμαστείς για τη χρονιά με την ίδια χαλαρότητα. Είναι μια διαφορετική πρόκληση. Είμαι σίγουρος ότι ο Gareth (Southgate) είναι έτοιμος για μια τέτοια πρόκληση. Εμείς θα δώσουμε τον καλύτερό μας εαυτό σε αυτά τα παιχνίδια, και αν όλα πάνε καλά, θα έχει κάνει αρκετά για να κρατήσει μόνιμα τη θέση."

Σε ερώτηση για το αν η Αγγλία ψάχνει ακόμα την ταυτότητά της, ο Adam Lallana δεν κρύφτηκε: 

"Nαι, ίσως. Θα ήταν καλό για όλους μας να γνωρίζουμε σύντομα αν ο Gareth θα κρατήσει τη θέση, ώστε να προσαρμοστούμε και εμείς σε αυτά που μας ζητάει. Να βρούμε την ταυτότητα στο παιχνίδι μας, σύμφωνα με τις εντολές του προπονητή. Γι'αυτό το λόγο υπάρχει ο καινούριος προπονητής. Είμαι σίγουρος πως τις επόμενες μέρες θα συζητάμε γι'αυτά που θέλει να κάνουμε στα παιχνίδια με τη Σκοτία και την Ισπανία. Θα είναι ωραίο και γι'αυτόν να προσπαθήσει να χτίσει κάτι από την αρχή. Δεν έχουμε πάει καλά σαν χώρα τα τελευταία χρόνια στα μεγάλα τουρνουά, οπότε ίσως να είναι όλο το βάρος πάνω μας στο να βρούμε τη χαμένη μας ταυτότητα. Αν αυτό που μας λείπει είναι η ψυχολογία, πρέπει να δουλέψουμε σε αυτό. Με σκληρή δουλειά, μπορούμε να τα καταφέρουμε."
Share on Google Plus

About Teo H. Caulfield

Αρθρογραφούμε για τo "LiverpoolFans.gr" με στόχο την έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωσή σας γύρω από την αγαπημένη μας ομάδα.