Gomez: '' Ήμουν εκτός για αρκετό καιρό που ξέχασα τις καλαμίδες μου όταν επέστρεψα''

Ήταν ένα εύκολο λάθος για να το κάνει ο Joe Gomez.















Μετά από ένα χρόνο και ένα μήνα που δε μπορούσε να κάνει αυτό που αγαπά - δηλαδή να παίζει ποδόσφαιρο - ο αμυντικός της Liverpool ήταν έτοιμος να βγει στο φως από το ατέλειωτο τούνελ στο οποίο βρισκόταν.

Ένα παιχνίδι τον περίμενε. Η επιστροφή στο γήπεδο που ο ίδιος φανταζόταν για πολύ καιρό κατά τη διάρκεια της απουσίας του λόγω του άτυχου τραυματισμού του. Η πρώτη ευκαιρία για να δείξει στον Jürgen Klopp για το τι είναι ικανός σε αγώνες.

  '' Ήταν μία μεγάλη στιγμή για μένα'', θυμάται ο νεαρός στη συζήτησή του με την επίσημη ιστοσελίδα της ομάδας.

Ο δρόμος προς το Melwood, όπου η Accrington Stanley θα ήταν η αντίπαλος σε ένα φιλικό κατά τη διάρκεια των διακοπών λόγω εθνικών τον Νοέμβριο, ήταν το επόμενο βήμα για τον Gomez στην αποκατάστασή του από τη ρήξη χιαστών και από τραυματισμούς στον αχίλλειο τένοντα.

Ήταν έτοιμος, αλλά κάτι έλειπε.

  ''Ξέχασα τις καλαμίδες μου στο αμάξι'', αποκάλυψε ο Gomez γελώντας. ''Δεν ήρθε στο μυαλό μου καθώς είχα να τις χρησιμοποιήσω για 13 μήνες.''

  ''Απλά το απήλαυσα το γεγονός ότι πάλι ήμουν εκεί. Ήταν ένα bonus το ότι έπαιξα και 45 λεπτά.''

  ''Είμαι ακόμη πολύ νέος και νιώθω ότι έχω παίξει σε αρκετά σημαντικά παιχνίδια, αλλά όσον αφορά την προσωπική μου εξέλιξη, αυτό ήταν σίγουρα ένα μεγάλο παιχνίδι.''

  ''Μετά από τόσο μεγάλη περίοδο και αρκετό χρόνο σκεπτόμενος για το πότε θα έρθει η στιγμή να παίξω ξανά, όταν τελικά ήρθε αυτή η στιγμή ήταν τεράστιο για μένα να παίξω σε αγώνα, και ακόμη περισσότερο για τον εαυτό μου.''

  ''Είχα πολλά πισωγυρίσματα και πολύ χρόνο έχοντας αμφιβολίες - πότε θα επέστρεφα και πως θα επέστρεφα από τον τραυματισμό. Ήταν σημαντικό για μένα να πάρω αυτά τα λεπτά αγωνιστικού ρυθμού.''

  ''Είναι τα μικρά πράγματα, το γεγονός ότι ήμουν μέρος του παιχνιδιού της Τετάρτης με τη Middlesbrough, το να είμαι στα αποδυτήρια - ακόμη και αν δεν ήμουν στην αποστολή, το να ταξιδέψω με την ομάδα και γενικά να είμαι μέσα στο κλίμα.''

  ''Αυτά τα μικρά πράγματα είναι μεγάλα για μένα. Ας ελπίσουμε ότι όσο περνάει ο καιρός, θα αρχίσουν να γίνονται όλα και πάλι φυσιολογικά.''

Ο Gomez φυσικά βρήκε ένα άλλο ζευγάρι καλαμίδες και συμμετείχε στη νίκη με 5-0 απέναντι στην ομάδα της League Two εκείνη την ημέρα. Η ανακούφιση ήταν τεράστια.

7 συμμετοχές στο ξεκίνημα της καριέρας του με τη Liverpool, μετά τη μεταγραφή του από την Charlton το καλοκαίρι του 2015, ήταν τόσο υποσχόμενες που είχαν δώσει στο νούμερο 12 μια θέση στα αριστερά της άμυνας σχεδόν αμέσως.

Η συμμετοχή του απέναντι στην Arsenal μέσα στο Emirates, στο μόλις 3ο παιχνίδι για τη χρονιά, ήταν κάτι που δε φανταζόταν ούτε στα πιο τρελά του όνειρα.
















Η πρόοδός του συνεχίστηκε.

Αλλά μετά, την ίδια στιγμή που ο Klopp αναλάμβανε ως νέος προπονητής, αμυντικός υπέστη ρήξη χιαστών που τον έβγαλε νοκ-άουτ για το υπόλοιπο της σεζόν 2015-2016.

  '' Ήταν πολύ άμεσο, από τη στιγμή που έμαθα για τον τραυματισμό μέχρι και τη στιγμή που μίλησα με τον Jürgen. Μέσα σε μισή ώρα το είχα μάθει.''

  ''Επέστρεψα στο Melwood μετά τις εξετάσεις και μιλούσα στο τηλέφωνο με τους γονείς μου και την κοπέλα μου και μετά μίλησα με τον ίδιο. Ήμουν ακόμη πολύ συναισθηματικός και ήταν ακόμη πολύ ωμό.''

  ''Αλλά ήταν μία μεγάλη κουβέντα για μένα και με βοήθησε. Ήταν η πρώτη φορά που συναντήθηκα μαζί του, ήταν η πρώτη εικόνα που είχαμε ο ένας για τον άλλο και με διαβεβαίωσε για κάποια πράγματα - μου είπε να είμαι υπομονετικός, δεν είναι το τέλος του κόσμου, ότι είμαι ακόμη νέος, και ότι πρέπει να πάρω τον χρόνο μου για να επιστρέψω, και ότι θα με περιμένει να επιστρέψω.''

  ''Αυτό ήταν μία ώθηση για μένα για να ξεκινήσω με την αποκατάστασή μου και να είμαι σε θετική κατάσταση. Ήταν πολύ σημαντικό για μένα.''

Και ο Klopp κράτησε τον λόγο του, περιμένοντας υπομονετικά και αποκαλύπτοντας τον σεβασμό του για έναν παίκτη που δε μπορούσε να τον επιλέγει κάθε εβδομάδα.

  ''Ο Joe είναι ένα εξαιρετικό ταλέντο'', είχε πει την προηγούμενο μήνα ο Klopp. '' Ήταν ένας μεγάλης διάρκειας τραυματισμός και αν τον στέλναμε δανεικό σε άλλη ομάδα, σίγουρα θα έπαιζε σε κάθε παιχνίδι.''

  ''Δεν είναι αυτό που χρειάζεται. Επειδή ήταν αρκετό καιρό τραυματίας, χρειάζεται εμάς για να τον καθοδηγούμε. Είναι το αγόρι μας για το μέλλον, 100%.''

Συζητήσεις πάνω σε πιο θετική βάση γίνονται πλέον μεταξύ των δύο.

  ''Μιλήσαμε λίγο για το μέλλον, για δανεισμό και τέτοια πράγματα. Ο στόχος μου δεν είναι να φύγω δανεικός αλλά να παλέψω εδώ, αυτός πρέπει να είναι ο στόχος μου μετά από αρκετό καιρό απουσίας.''

  ''Την ίδια στιγμή δεν έχω προπονηθεί υπό τις οδηγίες του για πάνω από έναν χρόνο. Μόνο τις τελευταίες 7-8 εβδομάδες είχα την ευκαιρία να το κάνω αυτό με τον Klopp αλλά και με ολόκληρη την ομάδα.''

  ''Με το να βιαστώ να επιστρέψω, υπάρχουν θετικά και αρνητικά, αλλά ήταν κομπλιμέντο από εκείνον να το πει για μένα.''

  ''Πρέπει να κάνω ότι μπορώ στην προπόνηση και να προσπαθήσω να επιστρέψω σιγά σιγά. Αυτήν τη στιγμή είμαι συγκεντρωμένος στο να βελτιωθώ και να μάθω από τον Jürgen, να μάθω το στυλ της ομάδας και να είμαι και πάλι ο εαυτός μου.''


















Εν τη απουσία του Άγγλου, πολλά έχουν αλλάξει στη Liverpool.

Η ομάδα του Klopp έφτασε σε 2 τελικούς την περσινή σεζόν, και έχει συνεχίσει την άνοδό της, ευρισκόμενη στις πρώτες θέσεις της Premier League τη φετινή σεζόν, αλλά και έχοντας μία θέση στα ημιτελικά του EFL Cup.

Παρά την απόσταση που είχε από την ομάδα λόγω του τραυματισμού, ο νεαρός έχει παρακολουθήσει την πρόοδο των συμπαικτών του, και παραδέχεται πως όταν είναι στο 100% θα πρέπει να είναι ενήμερος σχετικά με το τι θα πρέπει να κάνει.

  ''Επειδή η ομάδα έχει ρυθμό δε μπορείς να ξεκινάς κάθε εβδομάδα και να εξηγείς τα πάντα. Αλλά αυτό ήταν ένα θετικό από τον τραυματισμό - παρακολούθησα πολλά παιχνίδια. Παρακολούθησα κάθε παιχνίδι από τις κερκίδες, οπότε μαθαίνεις περισσότερο για το πως παίζει η ομάδα σου.''

  ''Και προφανώς υπάρχει και η ομάδα ανάλυσης που μπορεί να σου δείξει πράγματα. Δε σημαίνει ότι παίρνεις απευθείας οδηγίες από τον προπονητή αλλά ήταν μία αρχή, και αυτό είναι κάτι στο οποίο χρειάζεται να δουλέψω επειδή είναι σημαντικό να ξέρεις πως παίζει η ομάδα σου, τακτικά.''

  '' Έχω ακόμη πολλά να μάθω. Αλλά έμαθα πολλά παρακολουθώντας ποδόσφαιρο για έναν χρόνο - βοηθάει καθώς έχεις χρόνο για να κοιτάξεις τις μικρές λεπτομέρειες. Το παίρνεις σαν δεδομένο. Όταν είσαι τραυματίας, σημαίνει περισσότερα.''

  ''Πραγματικά έμαθα πολλά εκτός αγωνιστικού χώρου. Αλλά έχω ακόμη πράγματα να μάθω, τακτικά, να καταλάβω πλήρως τις τακτικές της ομάδας. Παίρνω τον χρόνο για να τα μάθω τώρα.''

















Ο Gomez πρόσθεσε:

  ''Η αίσθηση είναι διαφορετική φέτος. Νιώθω πως όταν μπαίνεις στα αποδυτήρια, ο καθένας νιώθει ότι μπορούμε να κερδίσουμε τον καθένα - καμία ομάδα δεν έρχεται στο Anfield και εμείς δεν είμαστε αισιόδοξοι ότι δεν θα την κερδίσουμε. Αυτό είναι κομβικό. Δείχνει το πόσο μας έχει εξελίξει ο προπονητής.''

  ''Με την πρώτη του γεμάτη χρονιά, προσπαθούμε να δείχνουμε για το τι είναι ικανή να κάνει αυτή η ομάδα. Είμαστε ακόμη νέα ομάδα και υπάρχουν πολλοί ταλαντούχοι παίκτες και η ομάδα μπορεί να κάνει σημαντικά πράγματα στο μέλλον.''

  ''Ελπίζω πως αυτό θα συμβεί. Έχει να κάνει με τη δουλειά της ομάδας και του προπονητή μας - ας ελπίσουμε ότι θα εκπληρώσουμε τις δυνατότητές μας.''

Το ομαδικό πνεύμα είναι ένα κεντρικό σημείο γύρω από τη φιλοσοφία του Klopp.

Και επεκτείνεται πέρα από την ομάδα μέχρι και σε αυτούς που δουλεύουν στα παρασκήνια του Melwood και γύρω από τον σύλλογο για να φέρουν επιτυχίες για τη Liverpool.

Οπότε όταν ο ίδιος επέστρεψε για την πρώτη του προπόνηση με την πρώτη ομάδα μετά τον τραυματισμό, στα μέσα Οκτώβρη, ήταν ο ήχος δυνατών χειροκροτημάτων που τον υποδέχτηκε.

  '' Όταν είσαι τραυματίας, σκέφτεσαι όλα τα μικρά πράγματα. Οπότε προφανώς η πρώτη μου προπόνηση ήταν μία τεράστια σκέψη στο μυαλό μου για μήνες.''

  ''Σήμαινε πολλά που πήραν χρόνο από την προπόνηση για να το κάνουν αυτό. Δεν είμαι κάποιος που του αρέσουν τα πανηγύρια. Αλλά αυτό δεν ήταν με τίποτα κάτι τέτοιο, με συγκίνησε, και ήμουν ευγνώμων - το εκτίμησα ιδιαίτερα.''

  '' Ήταν μία από εκείνες τις στιγμές που δεν ξέρεις τι να κάνεις με τον εαυτό σου. Ήταν πραγματικά ωραίο. Δείχνει το πόσο οικογενειακά χτισμένο είναι αυτό το club και αυτό είναι ένα από τα πράγματα που αγαπώ στη Liverpool.''

  ''Είναι ένα φανταστικό μέρος για να βρίσκεσαι.''


Πηγή: Liverpoolfc.com
Επιμέλεια: Χρήστος Τσακαλέρης
Share on Google Plus

About Chris Tsak

Αρθρογραφούμε για τo "LiverpoolFans.gr" με στόχο την έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωσή σας γύρω από την αγαπημένη μας ομάδα.